23 października, 2014

LILY LOLO BRONZER SOUTH BEACH | RECENZJA


Przygotowałam Wam kolejny post z serii "Mineralny październik". Moją dzisiejszą gwiazdą jest mineralny bronzer Lily Lolo w odcieniu South Beach. Jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdził i jak prezentuje się na skórze? Zapraszam :)



Od producenta: 

South Beach to śliczny, brzoskwiniowy bronzer w średnim odcieniu, który daje matowe wykończenie. Ten odcień idealnie nadaje się do makijażu dziennego. Doskonały dla tych, którzy chcą uzyskać efekt delikatnej, naturalnej opalenizny. Dzięki South Beach nie tylko uzyskasz efekt opalonej cery, ale również wymodelujesz rysy twarzy. Nasz mineralny bronzer sprawi, że będziesz mogła cieszyć się piękną opalenizną przez cały rok. Teraz nawet w środku zimy będziesz w stanie przywołać wspomnienie upalnego lata.

- nie zawiera drażniących substancji chemicznych, nanocząsteczek, parabenów, tlenochlorku bizmutu, talku, sztucznych barwników i konserwantów
- bezzapachowy
- matowy efekt subtelnej opalenizny
- delikatny dla skóry, może być stosowany na całym ciele
- jedwabiście gładka konsystencja
- daje subtelne wykończenie; bardziej intensywny efekt można uzyskać nakładając kilka warstw
- 100% naturalny
- może być używany przez wegetarian i wegan

Skład: 

Mika, Tlenki Żelaza, Dwutlenek Tytanu


Cena: 72,9zł/8g
Dostępność: Bronzer możecie zakupić na stronie dystrybutora kosmetyków Lily Lolo: costasy.pl



Opakowanie: Opakowania produktów Lily Lolo mnie po prostu uwiodły. Eleganckie, minimalistyczne, estetyczne... Bronzer znajduje się w solidnym, zakręcanym słoiczku z siteczkiem. Słoiczek otrzymujemy w kartonowym, ślicznym pudełeczku.
Konsystencja, zapach: Bronzer jest zupełnie bezzapachowy. Produkt jest sypki i ma jedwabiście gładką konsystencję, jak obiecuje producent.
Kolor, wykończenie: Bronzer South Beach ma matowe wykończenie. Producent określił kolor jako brzoskwiniowy. Dla mnie proszek ma ciepłe, pomarańczowe tony, ale po roztarciu jest brzoskwinka. Przy nieumiejętnym stosowaniu osóbki o bardzo jasnej karnacji mogą wyrządzić sobie krzywdę ;) Mi kolor jak najbardziej odpowiada. Na mojej skórze wygląda naprawdę jak moja naturalna opalenizna. Bardzo podoba mi się to, że możemy stopniować jego intensywność nakładając kolejne warstwy.




Podsumowując: Używam go głównie do konturowania twarzy. Bronzer dobrze się rozciera, nie robi plam, długo utrzymuje się na twarzy. W połączeniu z podkładem mineralnym potrafi w nienaruszonym stanie wytrzymać na twarzy cały dzień. Daje bardzo naturalny efekt. Produkt jest wydajny, ponieważ potrzebujemy jedynie odrobinkę bronzera, aby osiągnąć pożądany efekt. Dodatkowo ten bronzer nie uczula. Zupełnie mnie nie zapycha, co mnie bardzo cieszy, ponieważ większość bronzerów miało u mnie taką tendencję. Krótko mówiąc polecam :)

Miałyście do czynienia z bronzerami Lily Lolo?



Buziaki

11 komentarzy:

  1. nie używam bronzerów ale fajnie że Ci przypasował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam swój jeden ulubiony bronzer do wykończenia makijażu, ale z tej firmy nigdy nie miałam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę właśnie kupić sobie jakiś bronzer, ale raczej nie ten, bo cena mnie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bronzerów nie używam w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego produktu, ale bronzerów używam :) Też często mam problem z zapychaniem więc ten kosmetyk mineralny byłby chyba odpowiedni dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drogi, bo drogi.. Ale naprawdę daje naturalne wykończenie makijażu. Miałam okazję przetestować...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo naturalnie i nienachalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda bardzo fajnie ;) i ten odcień idealny dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń



  9. Ładny ;)) Delikatny... Podoba mi się ;))


    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;) Więcej informacji u mnie ;)



    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...