14 października, 2014

LOVE AFFAIR NATURALNA POMADKA LILY LOLO | RECENZJA


Dzisiejszą gwiazdą będzie naturalna pomadka w odcieniu Love Affair firmy Lily Lolo. Jeżeli jesteście ciekawe jak się sprawdziła i jak prezentuje się na ustach, zapraszam do dalszej lektury.


Od producenta:

Love Affair w odcieniu jasnego brązu z domieszką brudnego różu, idealnie dopełni makijaż. Kolor szczególnie polecany do dziennych stylizacji.

Wyjątkowa, naturalna formuła kremowych szminek Lily Lolo gwarantuje głęboki kolor oraz fantastyczne nawilżenie. Każdy odcień daje piękny, naturalny połysk. Ponadto, dzięki zawartości witaminy E oraz ekstraktu z rozmarynu, pomadki Lily Lolo odpowiednio odżywią Twoje usta.
- Zawiera odżywczą witaminę E, woski oraz organiczny olejek jojoba
- Witamina E oraz ekstrakt z rozmarynu to naturalne antyoksydanty
- Jedwabiście kremowa konsystencja gwarantująca łatwą aplikację
- Bez dodatku substancji zapachowych

Skład: 

RICINUS COMMUNIS SEED OIL, MICA, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, CANDELILLA CERA, LANOLIN, ISOAMYL LAURATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, COPERNICIA CERIFERA CERA, CERA ALBA, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ASCORBYL PALMITATE, TALC, MALTODEXTRIN, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT, TIN OXIDE, CI 77891, CI 77742, CI 77491, CI 77492, CI 75470, CI 77499


Cena: 48,90zł/4g
Dostępność: costasy.pl





Opakowanie: Pomadkę otrzymujemy w estetycznym pudełeczku. Przyznam, że bardzo podoba mi się szata graficzna pudełeczek jak i pojemniczków kosmetyków Lily Lolo. Z pewnością ten fakt uprzyjemnia stosowanie. Ponadto są bardzo praktyczne i solidne. Opakowanie pomadki zamyka się na klik, przez co nie musimy się obawiać, że otworzy się nam w torebce.
Konsystencja: Tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń co do konsystencji. Szminka jest przyjemnie mięciutka i świetnie sunie po ustach. Szminka jest kremowa i lekka. 
Kolor i wykończenie: Pomadka daje bardzo naturalny efekt. Nie jest mocno napigmentowana, przez co nadaje się idealnie do wykończenia codziennego makijażu. Nie musimy się także obawiać i ewentualne wyjechanie, ponieważ jest mało widoczne. Spokojnie można nanosić poprawki bez lusterka ;) Pomadka nie podkreśla suchych skórek.
Działanie: Pomadka świetnie nawilża usta. Używam tej pomadki codziennie odkąd ją dostałam. Świetnie spisuje się gdy muszę dobrze wyglądać, a nie mam czasu na poprawki makijażu. Dzięki zawartości witaminy E oraz ekstraktu z rozmarynu pomadka odżywia skórę warg. Przy całodniowym noszeniu nie zauważyłam u siebie żadnych wysuszonych skórek. 




Podsumowując: Jestem bardzo zadowolona z tej pomadki. Mam apetyt na kolejne odcienie ;)

Miałyście do czynienia z pomadkami Lily Lolo? Jak Wam się podoba ten kolor?



Miłego dnia

37 komentarzy:

  1. kolor bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam firmy ale chyba warto się nią zainteresować ;) Kolor super!
    Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas, K&E

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo takie odcienie lubię, chętnie widziałabym taki kolor u siebie :) a pomadki tej firmy nigdy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, delikatny efekt na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na rozdanie :) Można wygrać parę drobiazgów.
    http://worldpinklipstick.blogspot.com/2014/10/rozdanie-moje-panie-vol-1.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać na ustach iż jest naturalna tak jak piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie fajny efekt. Taki delikatny jak po balsamie niemal.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i delikatny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że ja jej do testów nie wybrałam bo bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy kolor. Ślicznie i naturalnie wygląda na Twoich ustach!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladny kolorek!
    a u mnie wygraj jeden z 3 swetrow bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kolorek, lubię takie delikatne :) Chyba skusze się na tą pomadkę, bo jeszcze nic z tej firmy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt jest bardzo naturalny! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda świetnie i bardzo naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor jest piękny, zawsze takiej szukam, bo wszystkie jakie mam są zbyt mocne i nie wygląda to dobrze. ;p
    Obserwuje Twojego bloga, bo bardzo lubie go czytać.. ;)

    Pozdrawiam, Anu.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo subtelny, aczkolwiek jak dla mnie prawie niewidoczny na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt bardzo podoba mi się, fajny naturalny kolor.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję bardzo za komentarz i obserwację, jest mi bardzo miło ;) Z przyjemnością również obserwuję ;)
    Bardzo ładnie się prezentuje na ustach, lubię takie naturalne kolorki ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny kolorek :)
    Zapraszam do siebie i do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie za bardzo neutralna i za droga :D.

    OdpowiedzUsuń
  22. slicznie wyglada na ustach
    jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  23. no proszę, u Ciebie prezentuje się bardzo ładnie, ciekawe jak by się u mnie sprawdziła :)
    dodaję do obserwowanych, miło mi będzie jak Ty mnie też dodasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny, naturalny ale wyraźny kolor, coś co lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna, naturalna na ustach ale cena jak dla mnie za wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana dziekuje za ten mily komentarz :)
    Ja rownież obserwuje!
    Pomadka ma śliczny delikatny kolorek :)
    Miałaś może stycznośc z kosmetykami na wzmocnienie włosów i żeby nie wypadały? :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku sprawdziła się wcierka Jantar oraz odpowiednia suplementacja. Dla wzmocnienia włosów proponuję olejowanie :) Dużo dowiesz się na moim blogu w zakładce włosy ;)

      Usuń
  27. Piękny blog!
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor bardzo ładny i w sam raz teraźniejszą jesień :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...