03 października, 2014

MATOWA POMADKA BE BEAUTY 01 | RECENZJA


Dzisiaj przedstawię Wam całkiem ciekawą, matową szminkę Be Beauty. Przyznam, że wpadła do mojego koszyka przez przypadek, ale myślę, że zostanie ze mną na dłużej. Jeśli jesteście ciekawe jak się prezentuje, zapraszam ;)



Myślę, że nie będę się tutaj zbytnio rozwodzić na temat tej szminki. Przypomnę Wam jedynie, że Be Beauty to biedronkowa marka. Szminkę kupiłam za bodajże 7-8 zł, więc bardzo tanio. Nie oczekiwałam od niej niczego szczególnego, dlatego chyba jestem pozytywnie nią zaskoczona. Kolor szminki jaki posiadam to 01. Jest mocno napigmentowany. WW niektórym świetle wygląda jak brudny róż, w innym intensywny, prawie neonowy. 
Opakowanie: Solidne i estetyczne
Konsystencja: Przyznam, że mam kilka matowych szminek i tą nakłada się zdecydowanie najłatwiej ;) Wiadomo, ze szminkami matowymi trzeba uważać, bo lubią podkreślać suche skórki. Przed nałożeniem szminki wykonuję peeling ust i nakładam masełko nawilżające. 
Wykończenie: Wykończenie określiłabym jako raczej satynowe niż matowe. W porównaniu z innym matem, wychodzi słabo. Jednak samo wykończenie mi się podoba. Przekłada się to właśnie na konsystencję i łatwość nakładania.
Trwałość: Szminka jakoś specjalnie nie wysusza ust, a typowe maty to potrafią ;) Wiadomo, nawilżenia nie ma się co spodziewać, ale po noszeniu szminki cały dzień (oczywiście z poprawkami) nie miałam jakoś tragicznie przesuszonych ust. Z trwałością jest gorzej. Szminka nie jest tak trwała jak inne maty. Musicie być przygotowane na ewentualne poprawki.






Podsumowując: Za tą cenę myślę, że jest to całkiem fajna szminka. Dobra pigmentacja, trwałość w miarę, ale nie jest to mat idealny. 

Buziaki

30 komentarzy:

  1. Chyba jednak pozostanę przy swoich błyszczykach ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam odcień 03 i moja wydaje się być dużo mocniej napigmentowana na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mowiac przechodzilam kolo nich w Biedronce, ale mnie nie kusily ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się na nią nie skuszę. Marzą mi się z GR

    OdpowiedzUsuń
  5. Polowałam na nią, ale nie udało mi się jej dostać :( wygląda fajnie na ustach

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda :) chciałam inny odcień ale jak się obudziłam, że chcę, to już jej nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kupić ale coś mnie powstrzymywało :D i dobrze, bo średnio mi się podoba :) zostanę przy ulubionych Velvet matt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor, produkt godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak za tą kwotę to jestem pozytywnie zaskoczona :)) Faktycznie nie wygląda jak typowy mat ale bardzo mi sie podoba :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze w swoich zbiorach idealnie matowej szminki i ta jak widzę tez taka nie jest, ale prezentuje się naprawdę bardzo fajnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się, ja polowała na numer 03 ale niestety mi się nie udało :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo wszystko efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie myślałam nad tym czy ją kupować czy nie i nadal mam mieszane uczucia, skoro nie jest do końca matowa. Ale na ustach mimo wszystko prezentuję się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor ładny, ale chyba wolałabym dołożyć 3 zł i kupić pomadkę Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam że kolor będzie mocniejszy a na ustach wygląda naprawdę fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo rzadko używam szminek, wolę neutralne błyszczyki, ale przy takim używaniu - tak niska cena jest zachęcająca ;))
    Pozdrawiam i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zaskoczona jakością, bo cena faktycznie powala ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie prezentuje się na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się kolor:) Lece do biedronki po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wygląda na ustach:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie prezentuje się na ustach :) ja nigdzie tych pomadek spotkac nie mogę jakoś ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tą pomadkę i też mnie pozytywnie zaskoczyła ;) Lubię jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już wiem jaki będzie kolejny zakup :)


    Zapraszam wielki powrót ! nowy wygląd ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Raczej nie kupię, ponieważ szminek mam już mnóstwo, ale warto mieć w pamięci. Choć nie ukrywam, że pierwszym miejscem, do którego bym poszła po matowe pomadki to stoisko Golden Rose! :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...