08 października, 2014

POCZĄTEK KURACJI Z BODETKO LASH | ODŻYWKA DO RZĘS


Niestety nie zostałam obdarzona pięknymi, bujnymi, podkręconymi rzęsami. Niejednokrotnie z zazdrością oglądałam świetne rezultaty po stosowaniu odżywek przez inne blogerki, dlatego też bardzo się ucieszyłam, gdy dowiedziałam się, że będę testowała odżywkę Bodetko Lash.



Od producenta:

Odżywkę Bodetko Lash dedykujemy osobom pragnącym mieć długie i gęste rzęsy. Specjalnie opracowana formuła oraz łatwość aplikacji sprawią, że odmieni się Twoje spojrzenie.

Skład:

Aqua, Euphrasia Officinailis Extract, Sodium Chloride, Trifluoromethyl Dechloro Ethylprostenolamide, Alcohol Denat, Benzalkonium Chloride.

Odżywka zawiera 3 ml płynu, który powinien wystarczyć na 8 miesięczną kurację. Producent zapewnia, że efekty widać już po 3 miesiącach systematycznego stosowania. Odżywka ma postać płynu, który nakłada się wieczorem, po dokładnym demakijażu na linię rzęs. 



Przyznam, że opakowanie przypadło mi do gustu. Jest bardzo eleganckie.  Aplikator jest cieniutki, bardzo łatwo się nim nakłada odżywkę. 
Odżywkę można nabyć >TUTAJ<, kontaktując się e-mailowo z producentem.
 Odżywka kosztuje 180zł, ale widziałam, że często jest promocja i można ją nabyć za 130zł. 
Za ok 3 miesiące pokażę Wam czy i jakie daje efekty. Same zweryfikujecie czy to dużo czy mało ;) Ja myślę, że jeśli odżywka działa to jak najbardziej warto. Przyjmując, że mamy odżywkę na 8 m-cy i płacimy za nią nawet 180 zł, na miesiąc wychodzi ok 23 zł. Czyli nie dużo ;)
Aktualnie stosuję już odżywkę blisko tydzień i nie wystąpiły u mnie żadne reakcje alergiczne, więc myślę, że będę mogła doprowadzić kurację do końca.
Na zdjęciach rzęsy przed kuracją. Nie ma się czym chwalić ;) Mam nadzieję, że przyrost będzie...

Bez tuszu




Rzęsy delikatnie muśnięte tuszem.




Nie pozostało mi nic innego niż czekanie na efekty ;) Rzęski rośnijcie!


Miłego dnia
Buziaki


25 komentarzy:

  1. ja również zaczęłam testowanie wczoraj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie i Tobie życzę przyrostów ;)

      Usuń
  2. Słyszałam, że daje całkiem ładny efekt. To czekam na dalszy rozwój sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u innych dziewczyn, że przyrost jest imponujący. Ostatnio producent zmodyfikował skład, więc jestem bardzo ciekawa ;)

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że efekty będą! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że się sprawdzi i czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia :) Ja jestem tak niesystematyczna, że chyba nic by z tego nie wyszło. Chociaż jeśli efekty byłyby duże to kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrego czytałam o tej odżywce - mam nadzieję, że i u Ciebie pojawią się zadowalające efekty...:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w stosowaniu czekamy na efekty.;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas, K&E

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę dobrych efektów! ;)
    Ja również Cię obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę czekała na efekty. Trzymam kciuki żeby były jak najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią bym sama zaczęła taką kurację, ale dla mnie ten specyfik jest za drogi ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na post z efektami kuracji! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem bardzo ciekawa efektów :) ja osobiście stosuję odżywkę long4lashes, jest tania i skuteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie moge sie doczekac zatem efektów, podzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa efektów @-}--

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja właśnie zaczęłam testować odżywkę do rzęs INVEO :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi rzęsy pięknie urosły po codziennym nakładaniu na rzęsy olejku rycynowego :) Czekam na recenzję tej odżywki :)
    Dziękuję serdecznie za obserwację, ja również obserwuję Twojego bloga :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że o tym piszesz, ponieważ mi również początkowo bardzo pomógł olejek rycynowy. Rzęsy były grubsze, ciemniejsze i miałam wrażenie, że delikatnie dłuższe. Po odżywce oczekuję widocznego wydłużenia ;)
      Dziękuję bardzo ;)

      Usuń
  17. jak dla mnie to zdecydowanie tylko odżywka revlash, teraz używam revitalash ale efekty słabsze

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...