16 października, 2014

PREPARAT DO USUWANIA SKÓREK SALLY HANSEN | RECENZJA


Przyznam, że preparaty do skórek znacznie ułatwiają i przyspieszają wykonanie manicuire. Dzisiaj przedstawię Wam mojego ulubieńca w tej dziedzinie. Mowa tutaj o Sally Hansen, Instant Cuticle Remover



Od producenta:

Preparat rozpuszczający i usuwający w 15 sekund stwardniałe skórki wokół paznokci. 

Skład:


Cena: 28 zł/ 29,5ml

Preparat możemy nabyć w drogeriach Rossmann, Hebe, Natura oraz w drogeriach internetowych, gdzie często można dostać go w dużo atrakcyjniejszej cenie (nie doliczając przesyłki). Ja swój kupiłam w Rossmanie w promocyjnej cenie ok 22zł.




Opakowanie: Preparat dostajemy w kartoniku. Płyn znajduje się w estetycznej, plastikowej buteleczce. Preparat ma poręczny aplikator, który ułatwia rozprowadzenie odpowiedniej ilości płynu na skórkę. Buteleczka jest zakręcana. 
Konsystencja: Płyn jest gęsty, przeźroczysty. Idealnie trzyma się na skórce, nie rozlewa się na niej. Preparat jest baaardzo wydajny :)
Działanie: Preparat nie podrażnia skóry, nie piecze. Świetnie sprawdza się w swojej roli. Skórki są zmiękczone, łatwo się je usuwa po jego zastosowaniu. Obietnice producenta są spełnione w 100% :) Można go również stosować do zmiękczania odcisków. 
Jak go stosować ?
Nałożyć preparat na całą długość skórki i po ok 30 sekundach odsunąć kopytkiem lub drewnianym patyczkiem. Producent obiecuje zmiękczenie już po 15 sekundach, lecz ja wydłużam lekko ten czas, aby efekt był dla mnie zadowalający. Następnie przecieram skórki wacikiem i myję dłonie. Czasem po umyciu rąk poprawiam wszystko jeszcze patyczkiem. 
Stosuję ten preparat regularnie już od dłuższego czasu i przyznam, że skórki wokół paznokcia mniej mi narastają. Przy jego pomocy wykonanie manicuire nie jest czasochłonne. Preparat może przesuszać skórki, choć mi się to jeszcze nie zdarzyło. Należy zawsze pamiętać o dokładnym zmyciu preparatu ze skórek i po wykonaniu manicuire odpowiednim nawilżeniu.
Podsumowując: Polecam gorąco ten produkt. Jest to mój absolutny must have w mojej kosmetyczce. 

Ciekawa jestem jak Wy radzicie sobie ze swoimi skórkami?

Buziaki

31 komentarzy:

  1. Ten produkt to mój ideał. Używałam eveline,ale ten jest dużo lepszy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam go od niedawna i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wycinam swoje skóry, ale taki produkt by mi się przydał. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go kiedyś wypróbować bo już wiele pozytywnych opinii się o nim naczytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna pozytywna opinia o tym produkcie. Niewątpliwie hit.

    OdpowiedzUsuń
  6. Testuje od jakiegoś czasu, ale mam mieszane uczucia :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę go dorwać na jakieś promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę go wypróbować. Mam nadzieję, że będę tak samo zadowolona jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten żel do skórek, zaskoczył mnie mega pozytywnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujący produkt, jeszcze nie miałam okazji go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie ten produkt pomógł mi odzwyczaić się od usuwania skórek mechanicznie, jak dla mnie sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o nim wiele dobrego. Ja usuwam skórki cążkami, więc tego typu żele nie są mi niezbędne, lubię jednak żel z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam preparat z Inglota. Jak mi się skończy wypróbuję ten.

    OdpowiedzUsuń
  14. tyle osób go chwali, że się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jest moim ulubieńcem i właściwie jedynym który działa

    OdpowiedzUsuń
  16. Obecnie mam preparat zmiękczający skórki Revlon, ale to średni produkt. Ten od SALLY HANSEN prezentuje się ciekawie i chyba skuszę się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja się męczyłam sama ze skórkami... No masz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam i uzywam jest najlepszy wsród preparatów do usuwania skórek

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie zastanawialam się nad zakupem, dodaję do obserwowanych :)
    http://lenettete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę muszę wypróbować bo moje skórki to tragedia...
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  21. od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zakupu i tak jakoś mi schodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie inne preparaty tego typu bledną przy nim :) najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kupiłam go kilka dni temu i uważam, że jest okej :) jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  24. Też go bardzo lubię, naprawdę pozwala zaoszczędzić czas przy zabawie z mani ;) Ja zamówiłam go na Allegro za jakieś 14 złotych z przesyłką i jeszcze darmowym tuszem :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam ten produkt, świetnie rozpuszcza skórki, dzięki niemu mam zawsze dobrze wypielęgnowanie i piękne skórki. Jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło jakieś wysuszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja nie mam większego problemu ze skórkami, ale chętnie wypróbuję gdy zakupię sobie zestaw do manicure żelowego...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja właśnie jestem na etapie poszukiwania skutecznego specyfiku na ten problem :)
    Więc świetnie się składa, że do Ciebie trafiłam :)
    Czekam na nowe posty :)
    A póki co 482 fanka melduje się na Twoim pokładzie :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  28. regularnie używam łagodniejszego żelu wibo, ale na skórki przy paznokciach stóp albo gdy miałam mało czasu na zadbanie dłoni to SH jest jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...