10 października, 2014

ZIAJA TONIK LIŚCIE MANUKA | RECENZJA


Z linią Liście Manuka firmy Ziaja z pewnością już większość z Was się spotkała. Ja również musiałam zapoznać się bliżej z produktami, które na jakiś czas zawładnęły kosmetyczną blogosferą. Dzisiaj moja opinia na temat toniku zwężającego pory Liście Manuka Ziaja



Od producenta:

Tonizująco - uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. 
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco - łagodzący glukonian cynku,
- złuszczający kwas migdałowy,
- nawilżający kwas laktobionowy,
- łagodząca prowitamina B5.
Czysta i świeża skóra:
- łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu,
- działa ściągająco na rozszerzone pory skóry,
- zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym,
- wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych.,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych

Skład:

Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Gluconate, Lactobionic Acid, Mandelic Acid, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Polysorbate 20, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Cena: 7zł/200ml



Opakowanie: Tonik znajduje się w estetycznej, przeźroczystej buteleczce. Jest to niewątpliwy plus, ponieważ mamy kontrolę nad zużyciem. 'Stety' lub dla innych niestety, tonik zaopatrzony jest w atomizer. Działa on dobrze, nie zacina się, wydobywa przyjemną mgiełkę. Stety, ponieważ odnoszę wrażenie, że przez atomizer, nabieramy odpowiednią ilość produktu, co przekłada się na jego wydajność. Ja czasem spryskuję tonikiem twarz i przecieram suchym wacikiem, lub jak zaleca producent nanoszę wacikiem tonik na oczyszczoną twarz. I tutaj mamy niestety, ponieważ wiem, że psikanie na wacik może niejedną osóbkę doprowadzić do niemałej frustracji.
Konsystencja i zapach: Tonik jest przeźroczysty, konsystencja wodnista. Zapach przyjemny i delikatny. 
Działanie: Tonik jest całkiem dobry. W składzie mamy obiecany ekstrakt z liści manuka, kwas migdałowy i laktobinowy. W moim przypadku tonik spełnia swoje zadanie. Oczyszcza z pozostałości makijażu. Delikatnie tonizuje. Sprawdza się u mnie jako dodatek do sypkich maseczek. Na minus muszę przyznać, że pozostawia delikatnie lepką warstwę na twarzy, nie jest to może jakieś bardzo uciążliwe dla mnie, ponieważ zaraz nakładam żel aloesowy na twarz, ale wiem, że dla niektórych może być to bardzo ważna informacja. Podkreślam jednak, że uczucie lepkości jest bardzo małe. Czy tonik zwęża pory. Tego bym po samym toniku zbytnio nie oczekiwała. W połączeniu z pastą z tej linii zauważyłam delikatne zwężenie porów, ale sam w sobie nie daje takiego efektu. 

Podsumowując: Myślę, że jest to całkiem niezły produkt, z którego niejedna z Was może być zadowolona, ale nie jest to produkt idealny. Ja póki co poszukam czegoś lepszego ;)

Miałyście do czynienia z tym tonikiem? dajcie znać jak u Was się sprawdził.

Buziaki

29 komentarzy:

  1. Miałam go kupić, ale do tonizowania używam płynów micelarnych, a tych mam zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie żelowy peeling z tej serii się nie sprawdził i raczej nie skuszę się na tonik, ale recenzja bardzo ciekawa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam go kilka dni temu i mam już 4 produkty z tej serii. Nie wiem jak on wypadnie, ale z reszty kosmetyków jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam próbkę kremu z tej linii, sprawdził sie na mojej wrażliwej cerze, z reszta jak wiele produktów z ziaji, może warto bedzie zainwestować w tonik i pastę z tej serii choc nie jestem za przeciążaniem cery dużą ilością kosmetyków..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie cierpię dziada. Nie tonizuje a pozostawia nieprzyjemne uczucie dyskomfortu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;) wiem, że niektórym może nie przypaść to do gustu. Sama tego zbytnio nie lubię i myślę, że już nie zagrzeje miejsca w mojej kosmetyczce...

      Usuń
  6. Ja powoli go kończę i jestem z niego zadowolona, ale na razie nie kupię kolejnej butelczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam żel do mycia twarzy i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go nie miałam i nie wiem czy kupię bo toników raczej nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ta seria jakoś nie kręci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jak dotąd mam tylko pastę;) tonik tez chodził mi po głowie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i z chęcią kupię drugą butelkę oraz krem na noc :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie go używam :) dla mnie to przyjemny kosmetyk, ale nie niezastąpiony. Fajnie odświeża i miło mi się go używa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę że wypróbuję ten tonik i do tego pastę oczyszczającą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja sama nie wiem czy warto inwestować w nie

    OdpowiedzUsuń
  15. używam pasty z tej linii i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta seria kosmetyków Ziaji robi furorę w blogosferze. Widzę że opinie są podzielone. Z ciekawości na pewno go wypróbuję.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten atomizer mi się podoba. Raczej nie spotykany przy tonikach :) Zaciekawiłaś mnie nim

    OdpowiedzUsuń
  18. To jedyny produkt z serii z liśćmi manuka, na który się skusiłam i na szczęście jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdążyłam go użyć dopiero zaledwie raz, więc efektów jeszcze nie widzę. Zdziwił mnie w nim ten atomizer :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam nawyku używania toniku. Stosuję jak sobie przypomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. przetestuję go, jestem ciekawa jak się u mnie spisze;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam nic jeszcze z tej serii, ale raczej zdecydowałabym się na jakiś krem niż ten tonik.

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tej serii miałam żel i pastę, oba produkty naprawdę dobre. Toniku akurat nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakoś niespecjalnie przypadła mi do gustu ta seria ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten produkt moim ulubieńcem nie jest, ale głównie z tego względu, że mam atopową skórę. Co prawda ziaję uwielbiam i zawsze kosmetyki tej firmy spełniają swoje zadanie, w tym przypadku jest inaczej. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem jest to jedyny godny uwagi produkt tej serii. Kremy do twarzy totalnie mnie nie przekonują!
    Np. po co silikony w kremie na noc!?

    OdpowiedzUsuń
  27. To mój hit teraz :D uwielbiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...