21 listopada, 2014

3G MAGNETIC PERFUME AMOUR | ZAPACH


Osobowość kobiety podobno można poznać po jej zapachu... Ciekawe co mówi o mnie jeden z moich ulubionych zapachów ;) Dzisiaj przedstawię Wam ciekawostkę... Słyszałyście o esencji perfum 3G Magnetic Perfume? Jeśli nie, to zapraszam :)



Od producenta:

Dzięki skondensowaniu esencje perfum wystarczają na dużo dłużej, aniżeli wody toaletowe czy perfumowane. Te ostatnie posiadają zaperfumowanie max. 18%. Zaperfumowanie naszych esencji wynosi od 30 do 40%.

NANOTECHNOLOGIA
Jest to najnowsza technologia, która podbiła już serca Amerykanów, a teraz dotarła do Polski. Dzięki jej wykorzystaniu tylko 3G uzyskało esencję w takiej cenie.

Esencje perfum są bardzo drogim i luksusowym pachnidłem przez co dotychczas dostępne były tylko dla wybranych. Zastosowanie nanotechnologii przy produkcji esencji 3G umożliwiło otrzymanie tak skondensowanego pachnidła w przystępnej cenie.


Teraz swój ulubiony zapach możesz wybrać w postaci esencji perfum i cieszyć się nim przez cały dzień bez konieczności kolejnych aplikacji. Uwierz nam – jedno psiknięcie wystarczy, abyś uwodziła zapachem przez kilka dni.

Esencja perfum 3G jest „seksowna niczym pantofle na szpilkach, a zarazem wygodna jak para mokasynów Toda”. Jej zapach uwodzi przez kilka dni już po jednym psiknięciu, a wygodne opakowanie sprawia, że masz ją zawsze przy sobie.

Cena: 99,00zł/30ml
Dostępność: Perfum możecie kupićLabels&Love




Opakowanie: Opakowanie tych perfum jest bardzo zaskakujące. Zapach zamknięty jest w kartonowym, złotym, bardzo eleganckim pudełeczku, które jest bezpośrednio wyposażone w pompkę. Pierwszy raz spotkałam się z taką formą. Przyznam, że faktycznie jest to wygodna forma jeżeli chodzi o podróżowanie. Szkoda jednak, że nie ma żadnego okienka w którym można by było zobaczyć zużycie.
Zapach: Klasyczny, nuta kwiatowo-orientalna. Łagodna nuta głowy posiada akord pary ryżowej i białej herbaty. Dalej wyczuć można kwiat frangipani, kwiat wiśni oraz kwiat heliotropu. Całości dopełniają drzewo thanaka, wanilia, białe piżmo i kadzidło.

Moja wersja to zapach Amour. Jest to odpowiednik zapachu Amour Kenzo. Jest to jeden z moich ulubionych zapachów, dlatego mój wybór padł właśnie na ten perfum. Przyznam, że byłam bardzo ciekawa tej esencji i nie rozczarowałam się :) Myślałam, że zapach mimo wszystko będzie się różnił od oryginału (jakby nie było jest to odpowiednik), ale mocno się myliłam. Zapach jest identyczny z moim Kenzo Amour! Jeszcze nie spotkałam się z tak dobrym odpowiednikiem ;) Początkowo wydaje mi się, że nuta głowy jest mocniej wyczuwalna w 3G, ale po chwili oba pachną identycznie. Zarówno na skórze, jak i na szaliku czy papierku.
Trwałość? Perfum 3G Magnetic Perfume jest bardzo trwały i intensywny. Na skórze mocno wyczuwalny jest cały dzień. Wystarczą 2 psiknięcia i jestem otulona moim ulubionym zapachem do wieczora :) Na ubraniach zapach utrzymuje się dłużej. Mój szalik pachnie Amour-em już tydzień!
Perfum, biorąc pod uwagę jakość, wytrzymałość i podobieństwo do oryginału wychodzi tanio. Jest to dosyć ekonomiczna opcja dla tych z Was, które używają perfum z wyższej półki cenowej.

Perfumy 3G Magnetic perfume możecie nabyć w sklepie internetowym Labels&Love
W ofercie znajdziecie odpowiedniki większości popularnych perfum, tj.Chanel no5, Dolce The One, J'Adore Dior, Nina Richi i wiele innych. W ich ofercie znajdziecie również kilka męskich zapachów :) Myślę, że mógłby być to całkiem fajny świąteczny prezent :)

A teraz !!! UWAGA !!!

Mam dla Was kod rabatowy, dzięki, któremu otrzymujecie 10zł zniżki! Kod rabatowy: "ambasadaurody". Myślę, że to dla Was dobra wiadomość?

Jeżeli, to Cię nie przekonuje, przy dokonaniu zakupów wpisz kod: "ambasadaurodygratis", a otrzymasz wtedy do swojego zamówienia zupełnie za darmo parę kolczyków wybranych przez Ciebie w sklepieLabels&Love  wartych 19zł.
Regulamin wykorzystania kodu: 
1. kod ten obowiązuje jedynie przy zakupie perfum (jeśli nie ma ich w koszyku to zamówienie z jego wykorzystaniem zostanie automatycznie anulowane) 
2. w komentarzu do zamówienia należy wpisać kod wybranych kolczyków
3. promocja dotyczy kolczyków i klipsów w cenie 19 zł. 

Twoje perfumy jeszcze nie pachniały tak długo! ZOBACZ!


Buziaki

27 komentarzy:

  1. Wysłałam maila, może się załapię na apaszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę taką pachnącą apaszkę - adres wysłany :)
    Co do samych perfum to już o nich gdzieś czytałam - wyglądają bardzo kobieco i luksusowo :) może Mikołaj mi przyniesie ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ciekawe opakowanie :D ale kombinuja:))

    OdpowiedzUsuń
  4. seksowna niczym pantofle na szpilkach, a zarazem wygodna jak para mokasynów Toda dobra reklama
    zgłosiłam się, mam nadzieję że zdążyłam :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach utrzymuje się naprawdę mega długo. Ja niestety nie trafiłam z wyborem i zdecydowałam się na zapach, który nie do końca wpasowuje się w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też tego się obawiałam ;) Dlatego wybrałam na początek coś sprawdzonego :)

      Usuń
  7. Nooo... Przyznam, że prezentują się bardzo elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalny flakonik, ale zapach raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tylko moja opcja. W ich sklepie znajdziesz z pewnością coś dla siebie ;)

      Usuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tym opisem :) Muszę sobie poszukać jakiś próbek czy czegoś tego perfumu ;3

    http://luxwell.blogspot.com/2014/11/2.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny! Zgłaszajcie się :) Mam jeszcze 5 apaszek do rozdania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ukochany zapach to Miss Dior Cherie l'eau:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego zapachu, ale opakowanie fikuśne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachęcająco wygląda ten perfumik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie w perfumach, nawet tych drogich często jest kłopot z trwałością :) Ciekawe są te esencje perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiłaś mnie, już się zgłaszam. :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie opakowanie kojarzy się z małym złotym aparatem fotograficznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie zamirzam kupić jakiś nowy perfum ale nie wiem czy za 99zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny ma flakonik a zapach pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dostałam kiedyś tę perfumę w prezencie. Zapach jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...