29 listopada, 2014

EVREE MAX REPAIR REGENERUJĄCY BALSAM DO CIAŁA | RECENZJA


Niedawno pisałam o kremie do rąk marki Evree linii Max Repair, który wypadł u mnie całkiem nieźle. Moją dzisiejszą gwiazdą jest regenerujący balsam do ciała z tej samej linii. Czy także skradł moje serce? Zobaczcie same ;)



Od producenta:

Regenerujący balsam do ciała do bardzo suchej skóry Stworzony do wymagającej skóry, która ma tendencję do wysuszania, pierzchnięcia i ściągania. Aktywne składniki pochodzenia naturalnego tworzą jedyną w swoim rodzaju kompozycję, która przywraca skórze elastyczność i ładny wygląd.
Kluczowe składniki:
- olejek arganowy – ujędrnia skórę, przeciwdziała procesom starzenia, wzmacnia
i odżywia naskórek, przywracając zdrowy wygląd,
- ceramidy – odbudowują płaszcz hydro - lipidowy skóry, przyśpieszają regenerację naskórka, ułatwiają nawilżenie skóry,
- roślinne emolienty – doskonale pielęgnują skórę i pozwalają zachować na dłużej odpowiednie nawilżenie,
- kompleks witamin A,E,F – wzmacnia strukturę tkanki łącznej.
Rezultat: od pierwszej chwili po zastosowaniu skóra jest wygładzona, miła w dotyku i zregenerowana. Dodatkowo świeży zapach, który pozostaje na skórze sprawia, że pielęgnacja staje się jeszcze przyjemniejsza.
Po kąpieli lub prysznicu należy równomiernie rozprowadzić po całym ciele. Balsam posiada wydajną formułę – wystarczy zastosować niewielką ilość na każdą część ciała i dokładnie wsmarować. 

Skład: 

 Aqua, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Helianthus Annuus Oil, Urea, Butyrosperumum Parkii Butter, Cetaeryl Alcohol, Ceteareth-20, Glyceryl Stearate, Dimethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Milk Lipids, Ceramide 3, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Panthenol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate-60, PEG-8, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Alpha-Iosmethyl Ionone.


Cena: 17zł/400ml
Dostępność: Produkty Evree możecie znaleźć w większości drogerii i supermarketach.



Opakowanie: Duża, stabilna butelka zamykana na klik.
Konsystencja:  Balsam nie jest ani za rzadki, ani za gęsty. Określiłabym ją jako półgęstą. Balsam przez to jest bardzo wydajny, ponieważ wystarczy naprawdę odrobinka, aby pokryć całe ciało. 
Zapach: Przyjemny, świeży. Po wchłonięciu jeszcze chwilę utrzymuje się na skórze. 
Działanie: Balsam stosuje się bardzo przyjemnie. Dzięki swojej niezbyt gęstej konsystencji szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze nieprzyjemnej, lepkiej warstwy. Po jego użyciu skóra jest wyraźnie nawilżona i elastyczna. Uczucie nawilżenia jednak nie znika zaraz po całkowitym wchłonięciu balsamu. Co sobie bardzo cenię w balsamach. Dobrze radzi sobie także z moimi suchymi łokciami i kolanami. Przy dłuższym, systematycznym stosowaniu zauważyłam, że moja skóra jest wyraźnie wygładzona a jej koloryt wyrównany. 

Podsumowując: Kolejny całkiem dobry produkt tej marki. Dodatkowo w składzie nie znajdziemy parabenów, olejów mineralnych czy barwników. Z czystym sumieniem polecam ;)

Produkt otrzymałam w ramach współpracy, fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię. 
Z pełną ofertą produktów Evree możecie zapoznać się >TUTAJ<

Miałyście do czynienia z tym balsamem? Jak się u Was sprawdził?

Buziaki

20 komentarzy:

  1. Ja mam teraz hopla pielęgnacyjnego i masowo zużywam balsamy i masła do ciała. Jak ukończę wszystkie to moze sięgnę po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny produkt i co ciekawe w składzie najpierw składniki aktywne, a potem cała reszta - super :)
    Ja póki co miałam tylko produkty do stóp tej marki, byłam bardzo zadowolona :) kupiłam ostatnio ten słynny olejek magic rose, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam z nim do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka, która dopiero niedawno zaczęła mi sie rzucać w oczy :) Bardzo podoba mi sie sklad, oraz to ze napisałaś o poprawie wygldu skóry, przy systematycznym używaniu :) Bardzo przydatna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dopiero niedawno ją odkryłam:)

      Usuń
  5. Właściwie to pierwszy raz widzę tę firmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszą mnie produkty tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze po nic innego nie sięgnęłam zużywam zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem przyjemna cena jak za taką pojemność :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pojawił się ten balsam raz w moich ulubieńcach, kupiłam go kompletnie nie znając produktów tej firmy. Okazał się na szczęście świetnym balsamem do mojej suchej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszała sporo dobrego o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. od długiego czasu nie używam balsamów, zauważyłam, że gęste kremy i masła do ciała lepiej działają na moją skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do domowego SPA też wolę masła, ale na szybko wolę dobry balsam ze względu na szybsze wchłanianie ;)

      Usuń
  14. wielkie szoł na blogach ta firma zrobiła, gdzie nie wejdę tam ich krem do rąk albo balsam :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...