23 listopada, 2014

EVREE MAX REPAIR REGENERUJĄCY KREM DO RĄK | RECENZJA


Zima zbliża się do nas wielkimi krokami. Jest to okres kiedy nasze dłonie potrzebują mocnego nawilżenia i regeneracji. Dlatego też przygotowałam dla Was dzisiaj recenzję regenerującego kremu do rąk Max Repair marki Evree. Czy spełnia się w swojej roli? O tym już za chwilę ;)



Od producenta:

Zawiera: 
- d - pantenol, 
- alantoinę, 
- glicerynę, 
- urea, 
- olejki owocowe (migdałowy, 
- awokado i arganowy),
-  roślinne emolienty.
Krem głęboko odżywia i regeneruje skórę, wspomaga naturalną odbudowę zniszczonego naskórka, a także koi podrażnienia. Dzięki swoim składnikom tworzy ochronny filtr zabezpieczający skórę przed utratą wilgoci oraz ponownym wysuszeniem. 
Wmasować w skórę dłoni. Stosować kilka razy w ciągu dnia, po każdym myciu rąk i przed snem.
Krem ma zastosowanie do bardzo suchej, podrażnionej i zniszczonej skóry.

Skład: 

Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Urea, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glyceryl Stearate, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Cera Alba (Beeswax), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Glycine Soja (Soybean) Oil, Glycine Soja (Soybean) Sterols, Hexyl Laurate, Sodium Acrylate/Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Isehexadecane, Polysorbate 80, Argania Spinosa Kernel (Argan) Oil, Panthenol, Allantoin, Dimethicone, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Parfum (Fragrance)


Cena: 8,5zł/100ml
Dostępność: Drogerie i supermarkety. Nie ma problemu z dostępnością produktów Evree.




Opakowanie: Krem znajduje się w typowej dla tych produktów, czerwonej, estetycznej tubce zamykanej na klik.
Konsystencja i wchłanianie: Krem jest gęsty, biały. Bardzo szybko się wchłania, co jest dla mnie bardzo ważnym atutem. Po całkowitym wchłonięciu nie pozostawia lepkiej warstwy. 
Zapach: Zapach kremu jest przyjemny, nienachalny, świeży. Po wchłonięciu utrzymuje się na dłoniach jeszcze przez chwilę. Dzięki swojej gęstości krem jest bardzo wydajny. 
Działanie: Skóra po użyciu kremu jest przyjemnie nawilżona. Nawilżenie nie znika zaraz po wchłonięciu kremu jak to bywa często z innymi tego typu produktami. Krem faktycznie koi podrażnioną skórę i przy długotrwałym stosowaniu można zaobserwować dużą poprawę w jej wyglądzie. 
Jestem posiadaczką bardzo suchej skóry na dłoniach. Na kościach często moja skóra jest popękana i podrażniona, szczególnie zimą. Przyznam, że ten krem pozytywnie mnie zaskoczył. Początkowo podeszłam do niego z dużym dystansem. Początkowo miałam nawet opinię, że szału nie ma... Jednak zmieniłam zdanie po tygodniu systematycznego stosowania. Ogarnęła mnie mania wcierania ;) Krem lądował na moich łapkach kilka razy dziennie oraz na wieczór, przed spaniem. Z pewnością przyczynił się także do tego fakt, że krem błyskawicznie się wchłania i zaraz mogłam wrócić do swoich obowiązków, zapominając, że w ogóle mam go na rękach. Po ok tygodniu zaobserwowałam, że moje dłonie są gładkie, a wszystkie popękane skórki i podrażnienia poznikały. Pamiętam jednak, aby po każdym takim myciu wsmarować ten krem. Zauważyłam również, że skórki wokół paznokci przestały mi się strzępić i nie są przesuszone.

Podsumowując: Krem ma bogaty skład. Dodatkowo nie zawiera on parabenów, barwników oraz olejów mineralnych. Przy dłuższym i systematycznym stosowaniu z pewnością zauważycie znaczną poprawę stanu Waszej skóry rąk. Początkowo nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia. Ot, taki średniak, pomyślałam. Jednak po dłuższym czasie przyznam, że jestem mile zaskoczona. Krem z pewnością zostanie ze mną na dłużej. 

Miałyście okazję poznać się bliżej z tym kremem? Jakie są Wasze wrażenia?

Buziaki

22 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa propozycja, a szukam czegoś odpowiedniego na zimę :).

    OdpowiedzUsuń
  2. DObrze wiedzieć, że się sprawdza :) Ostatnio zużyłam szampon tej formy, ale nie byłam zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się na niego skuszę- wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry skład ;) Jeszcze nic nie miałam z tej firmy, ale chętnie przetestuje ten film ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie, ale nie wiem czy by sie sprawdził bo nie lubie smarować kilka razy dziennie:) musze raz a dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przed chwilą czytałam o nim recenzję i również była pozytywna :) utwierdza mnie to w przekonaniu że warto wypróbować :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze wiedzieć :) Właśnie szukam czegoś nowego do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niestety nie miałam ale super ze sięsprawdza;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam z tej serii serum do rąk i jestem bardzo zadowolona, też posiadam suchą skórę dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam niczego z tej marki, ale czytam już kolejną pozytywną opinię o tym kremie:) Chętnie go wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo go polubiłam :) sprawdza się fajnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam chętniej sięgam po kremy do stóp niż dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo polubiłam się z tym kremem, choć ma dla mnie minus, strasznie ŚMIERDZI proszkiem do prania. Brr..

    OdpowiedzUsuń
  15. oj, wygląda ciekawie, muszę się mu bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam ten krem i niebawem zabiorę się za recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry krem na zimę to podstawa, ja używam teraz z Isany z mocznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie szukam czegoś na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten krem a zapach ma obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie trafiłam na dobry krem do rąk na zimę, który na prawdę działa

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam już drugą tubkę tego kremu i jest on jednym z najlepszych jakich używałam. Polecam także balsam do ciała z tej samej serii. Nie dość że zapach cudowny to jeszcze fajnie szybko się wchłania i nawilża.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    diabelnieanielska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...