04 listopada, 2014

KAMELEON OD ALLEPAZNOKCIE FLIP-FLOP 03 | RECENZJA


Już dawno nie było wpisu pazurkowego. Muszę nadrobić zaległości ;) Dzisiejszą gwiazdą jest kolejny lakier ze sklepu allepaznokcie.pl. Przyznam, że nie można obok niego przejść obojętnie. Jak się prezentuje kameleon Flip- Flop?


Lakiery allepaznokcie.pl nie zawierają formaldehydu i toluenu, co jest dobrą wiadomością szczególnie dla alergików. Lakier Flip-Flop pięknie się mieni i cudownie zmienia kolor. Kolejny lakier od którego nie można oderwać oczu. Taki kameleonek ;) Moja opcja to 03 opalizująca na fioletowo. A prezentuje się tak...





Dostępność: Możecie go nabyć >TUTAJ>
Cena: 19,99 zł/15 ml
Opakowanie i pędzelek: Lakier zamknięty jest w szklanej, dużej 15 ml buteleczce ze standardowym pędzelkiem. Dobrze sunie po płytce.
Konsystencja i krycie: Konsystencja lakieru jest wręcz idealna. Ładnie rozlewa się na płytce przy czym nie brudzi skórek. Dla pełnego krycia potrzebne są 2-3 warstwy.
Wysychanie i trwałość: Lakier szybciutko wysycha. Z resztą podobnie jak wszystkie od Allepaznokcie, które miałam przyjemność używać. Mam wrażenie, że wysycha szybciej niż holosek, o którym pisałam >TUTAJ<. Bardzo to sobie cenię. Lakier także dosyć długo utrzymuje się na pazurkach, w moim przypadku ok 4-5 dni.
Kolor: Kolor bajecznie się mieni. Mój aparat oczywiście odmówił posłuszeństwa i nie chciał uchwycić wszystkich przeobrażeń koloru. W świetle sztucznym mieni się z ciemnego granatu na fiolet. W świetle dziennym z fioletu na brąz poprzez róż...? Hmmm... Ciężko i to opisać, ale w skrócie mogę tak to określić. Lakier ma delikatny shimmer. Na tym zdjęciu widać efekt chyba najlepiej ;)




Jak Wam się podoba efekt na pazurkach?

Buziaki


34 komentarze:

  1. Przyjemny kolorek, taki jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kolorek! i świetna długość płytki - nie za długa, więc nie przeszkadza w codziennych czynnościach i nie za krótka - dłoń prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie udało Ci sie uchwycić piękno tego lakieru na zdjeciach :) ślicznie się zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak kameleonek jest super :) Mój ulubieniec

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :) Lubię takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny lakier,lubię takie kameleony:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności, idealny na jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor. Uwielebiam wszelkie fiolety.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię tego typu kolorów, ale muszę przyznać, ze Twoje smukłe paznokcie w każdym wydaniu prezentują się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet ładnie się prezentuje, nie próbowałam jeszcze takiego wynalazku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥

    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam jeszcze lakieru kameleona :(

    OdpowiedzUsuń
  14. super ! już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)


    Zapraszam również do mnie, drugie życie mojego bloga, z tej
    okazji rozdanie z nivea ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt cudny, oglądam go od jakiegoś czasu i chyba w końcu zamówię. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny ma kolor i z trwałością tez jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne paznokcie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, co za blask:)
    Kolor fajny, ale jak dla mnie nie na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny efekt daje ten kameleon! Nigdy nie miałam takiego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy, opalizujący efekt - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę za odważny kolor jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny kolor, ale aktualnie staram się (!) nie kupić żadnych nowych kosmetyków, więc jak na chwilę obecną odpada ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. też ostatnio recenzowałam ten lakier u siebie - nieźle musiałam się nagimnastykować, żeby uchwycić wszystkie kolory :) moim zdaniem flip flop jest niesamowity - w każdym świetle wygląda nieco inaczej :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...