20 listopada, 2014

KOSMETYKI DO MAKIJAŻU PROMOCJA -40% W DROGERII NATURA | ZAKUPY


Drogerie prześcigają się w promocjach! Teraz mamy promocję -40% na wszystkie kosmetyki kolorowe z szaf: L' Oreal, Astor, Maybelline, Rimel, Pierre Rene i Bell. Co wpadło w moje łapki?



Jak wspomniałam wcześniej promocja dotyczy jedynie wybranych marek. Niestety... ale zawsze coś ;) Można doposażyć się w ulubione kosmetyki tj. podkłady, czy tusze ;) Ja mam wszystkiego, aż za dużo, ale zakupów nigdy za wiele ;) Promocja trwa do 26.11.2014r.

Dzisiaj również skromnie. Wiadomo, zbliżają się Święta, więc nieco okroiłam budżet na zachcianki ;)
W moje łapki wpadła słynna kredka My Secret satin touch kohl nr19 Nude, kredka Pierre Rene eye liner czarna nr1, pomadka Rimmel Lasting Finish 070 Airy Fairy oraz cień do powiek Catrice 640 Don,t Touch My Mosserati!
Zakupy raczej przemyślane i niezbędne, oprócz szminki Rimmel LF ;) 


Kolorek nienachalny, delkatny róż, ale bardziej w kierunku nude. O coś takiego mi chodziło. Idealna przy delikatnym podkreślaniu ust, gdy głównie stawiam na oko ;) Lubię nawet szminki LF, choć lubią one podkreślać czasem suche skórki. Ich plusem jest jednak trwałość. 

Do mojej kolekcji cieni brakowało zieleni. Wybrałam zgaszoną, wypiekaną, połyskującą na złoto. 



Cień na palcu jest bez bazy na sucho. Pigmentacja przyjemna. Będę go używała do akcentowania ;) 

Dodatkowo kupiłam czarną kredkę do oczu Pierre Rene, którą bardzo lubię i często do niej wracam oraz beżową My Secret.

Teraz Wy chwalcie się swoimi łupami ;)

Buziaki




43 komentarze:

  1. zapomniałam o tej promocji, ale może nie zaszkodzi przejść się do Natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy. Podoba mi się cien Catrice - jaka jest jego cena?
    Ja do Natury zawitam w weekend i zaopatrzę się w niezbędne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten cień niestety nie jest w promocji... Dałam za niego 9,99zł :)

      Usuń
  3. Sama nie wiem... Iść czy nie iść... Zapasy mam... Miałam kupić Skin balance Pierre Rene ale w Rossku zakupiłam 2 podkłady Max Factora więc kolejny już mi nie potrzebny na teraz... Iść czy nie iść... Oto jest pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam kupić ten podkład, ale w mojej kosmetyczce jest 8 różnych... Muszę je wykończyć, choć nie wiem jak ;)

      Usuń
  4. Cień do mnie nie przemawia, ale reszta super ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kolor ma ten cień! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nowości, oj oby moja noga tam nie postała bo budżet juz nadszarpnięty

    OdpowiedzUsuń
  7. Żałuję, że Catice się nie załapało na promocję :<

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na konkurs promujący blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kredka MY Secret też w promo? Marki naturowe miały nie być objęte zniżką....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, kredka My Secret to łup przy okazji ;)

      Usuń
  10. Ja kupiłam wczoraj produkty Sally Hansen w Rossmannie. Drogerii będę teraz unikała jak ognia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy cień ma ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakupy ;) Cienie Catrice są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o nie nie nie nie nie tylko nie kolejne promocje ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadka bardzo ładna, może się wybiorę do Natury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie na szczęście nic nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałoby to sens, gdyby na promocji była kolorówka dostępna tylko w Naturze...Essence, Kobo itd...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nic nie kupiłam na tej promocji :) I nawet dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielka szkoda że Catrice i Kobo nie jest przecenione :(

    OdpowiedzUsuń
  19. ale kusisz niedobra Kobietko!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta pomadka jest genialna =) Ja zwykle nie używam cieni =)

    http://luxwell.blogspot.com/2014/11/2.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam tą szminkę. Świetny kolor, ale z czasem zaczęła mi wysuszać usta:(

    OdpowiedzUsuń
  22. niesamowicie ubolewam, że kobo i my secret nie wliczają sie do promocji. Akurat chciałam właśnie z tych 2 firm pare rzeczy. Jestem nie pocieszona i pewnie jutro kupie dwie paletki a reszte zostawię na jakąś promocje? Albo wgl sie wstrzymam... nie wiem jestem rozdarta :D

    OdpowiedzUsuń
  23. mam Airy Fairy i bardzo ją lubię, jest uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze! Wolałabym nie wiedzieć o tej promocji. Teraz mnie kusi by zajrzeć do drogerii... a ostatnia Rossmanowa już wystarczająco nadszarpnęła budżet ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zakupy:)
    swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  26. szminka mi sie podoba :) ale ja omijam naturę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Hm, może jeszcze się wybiorę? O ile oczywiście zdążę do końca promocji ;) Fajny kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja ostatnio skorzystałam w ros 1+1 :D zbankrutować można przez te promocje

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. W rossmanie poszalałam, ale widzę że do Natury też bym musiała się wybrać bo tam mam moje cudowne Kobo,
    Z każdego po trochu.
    Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas, u Nas również kosmetycznie:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Weszłam dzisiaj do sklepu popatrzeć, czy niczego nie potrzebuję :D Potrzebuję tuszu do rzęs, ale jak zobaczyłam, jak klientka otwiera jeden przy pracownicy drogerii, stwierdziłam, że jednak zostaję przy zakupie online 2 grudnia. Przygarnęłam za to Tisane w sztyfcie, bo są w niezłej promo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, kochana... Znam ten ból :) Sama pracowałam w drogerii i wiem co potrafią klientki ;) Dziwne, że pracownica nie zareagowała. Kiedyś przyłapałam klientkę jak malowała pazurki lakierem na sklepie... Najlepsze, że malowała pazury u stóp :D

      Usuń
  31. Ta promocja bardziej do mnie przemawia niż 1+1 w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. chyba muszę się tam przejść w poszukiwaniu eyelinera :D

    Zapraszam do mnie rozdanie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zakupy! Ja pewnie skuszę się na lakier Gel 4D z Bella;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że nic nie udało mi się upolować w tej promocji ;/

    OdpowiedzUsuń
  35. Tym razem omijałam wszelkie drogerie, bo pustki w portfelu:/ Airy Fairy kupiłam na zeszłorocznej promocji i wysusza mi usta:/

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...