02 listopada, 2014

LILY LOLO TRANSLUCENT SILK JEDWABNY PUDER SYPKI RECENZJA


Czeka Was kolejny 'mineralny' post :) Dzisiejszą gwiazdą jest Jedwabny puder sypki, Translucent Silk firmy Lily Lolo. Zapraszam :)



Od producenta:

Transparentny mineralny puder o jedwabistej konsystencji, który dzięki zawartości rozpraszającej światło miki, optycznie redukuje widoczność drobnych zmarszczek oraz niedoskonałości.

nie zawiera drażniących substancji chemicznych, nanocząsteczek, parabenów, tlenochlorku bizmutu, talku, sztucznych barwinków i konserwantów
bezzapachowy
lekki i niezwykle drobno zmielony, co gwarantuje wyjątkową trwałość makijażu
optyczna redukcja drobnych zmarszczek i skaz
wybierz nasz jedwabisty puder, by osiągnąć efekt satynowego wykończenia
100% naturalny
może być używany przez wegetarian i wegan

Skład: 

Mika


Cena: 72,90zł/ 4,5g

Dostępność: costasy.pl





Opakowanie: Puder znajduje się w solidnym, estetycznym odkręcanym słoiczku z siteczkiem. Słoiczek znajduje się w kartonowym pudełeczku. 
Konsystencja: Puder jest w sypkiej postaci. Konsystencja pudru jest jedwabista i dobrze zmielona. 
Zapach: Formuła pudru jest bezzapachowa.
Kolor i wykończenie: Puder jest w białym kolorze. Na początku zdziwiłam się troszkę, że puder daje jakby perłowe wykończenie, gdy nałoży się grubszą warstwę, jak na zdjęciu wyżej. Obawiałam się, że po nałożeniu na twarz nadmiernie ją rozświetli. Moje obawy na szczęście się nie sprawdziły. Po nałożeniu pudru na twarz zupełnie stapia się z odcieniem naszej skóry. Jest zupełnie niewidoczny, a efekt jaki nadaje jest bardzo naturalny. Puder delikatnie matowi skórę, lecz dodatkowo nadaje jej zdrowego blasku.

Podsumowując: Puder jest moim absolutnym hitem! Przy mojej mieszanej cerze ciężko było dobrać puder, który delikatnie zmatowi i jednocześnie zdrowo rozświetli cerę. Przyznam, że byłam już zmęczona pudrami, które owszem matują, ale cera po ich użyciu nie wyglądała korzystnie. Puder nie podkreśla zmarszczek czy niedoskonałości. Dzięki drobinkom odbijającym światło puder wygładza cerę i optycznie tuszuje wszystkie mankamenty twarzy. Świetnie wykańcza makijaż. Cera wygląda dobrze zarówno w świetle dziennym jak i na zdjęciach. Dodatkowo mamy 100% naturalny produkt. Nie zapycha, nie podrażnia. Cud miód ;) Zostaje tylko polecać i polecać ;) Wiele z Was zwraca uwagę na cenę produktów Lily Lolo. Przyznam, cena tego pudru nie jest niska, ale pamiętajcie, że jest to puder 100% naturalny. Jakość tego produktu jest naprawdę wysoka. Dodatkowo puder jest bardzo wydajny, ponieważ wystarczy nabrać go odrobinkę, aby spełniał swoje zadanie. Ja zauważyłam dużą poprawę stanu mojej cery przy stosowaniu mineralnych produktów do makijażu. Myślę, że jest to opłacalna inwestycja ;)

Miałyście do czynienia z tym pudrem do czynienia?






Buziaki

23 komentarze:

  1. bardzo mi się podobają od nich bronzery. Kończę powoli swój obecny, więc na pewno się niedługo zakręcę obok ich półek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich bronzery są faktycznie świetne. Mam odcień South Beach :)

      Usuń
  2. Gdyby nie cena, chętnie bym spróbowała, bo lubię pudry sypkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy kosmetyków tej marki, ale ostatnio czytam o nich sporo pozytywnych recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, jak ja lubię subtelne rozświetlenie na twarzy. Ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie musze kupić jakiś transparentny puder do twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czystym sumieniem mogę Ci go polecić ;)

      Usuń
  6. Nigdy nie miałam tego pudru. Jestem raczej fanką pudrów w kamieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt... nigdy nie maiłam kosmetyków tej firmy, ale słyszałam o niej wiele dobrego i zastanowię się nad kupnem tego pudru, bo mój obecny się już niestety kończy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz o nim słyszę, ale po Twojej recenzji korci mnie żeby go sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. korci mnie ta firma bardzo bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  10. I've always been a little afraid to use this kinda powder, I like pale skin, but I had my doubts. I think this post is actually very enlightening!
    Thank you for your visit ^^ I'm following you as well :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie miałam tego pudru, ale czytałam wiele pozytywnych opinii

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą i z tym produktem, ale to dobrze, że ma całkowicie naturalny skład i świetne działanie. ;] Jest tyle pudrów, które tylko podkreślają zmarszczki albo nadają skórze sztuczny wygląd, więc ten puder rzeczywiście wydaje się być idealnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tym faktem byłam już zmęczona przy poszukiwani pudru idealnego dla mnie. Ten jest strzałem w 10! :)

      Usuń
  13. ooo coś fajnego,a jaka cena?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. opakowanie fajne, ogólnie wygląda całkiem fajnie :)

    OBSERWUJE :*
    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkt bardzo ciekawy. Z tego co wyczytałam idealnie nadawałby się do mojej cery :) Jednak cena troszeczkę odstrasza. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, komentarz i obserwację <3 Pozdrawiam ♥
    http://sweet-hearts-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. coś czuję,że sprawdziłby się na mojej bladej buźce :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...