12 listopada, 2014

NOWOŚĆ LILY LOLO KREM BB LIGHT | RECENZJA


W codziennej pielęgnacji staram się stawiać szczególnie na naturalne składniki kosmetyków. Krem BB firmy Lily Lolo stał się jednym z moich kosmetycznych ulubieńców. Czym wkupił się w moje łaski? Zapraszam.



Przyznam, że krem BB firmy Lily Lolo był jednym z tych kosmetyków, którego byłam szczególnie ciekawa. W codziennym makijażu stawiam na lekkość i naturalny efekt, dlatego kremy BB są dla mnie idealnym wyjściem. Ten krem sprawdza się u mnie bezbłędnie, ale o tym za chwilę ;)

Od producenta:

Krem BB o lekkiej formule, w skład którego wchodzą odżywcze składniki o właściwościach przeciwstarzeniowych i nawilżających oraz mineralne pigmenty zapewniające wyrównanie kolorytu cery. Użyty jako podkład daje lekkie krycie i efekt zdrowej, promiennej cery. Świetnie sprawdza się także jako baza pod podkład mineralny.

- Bez silikonów
- Efekt ujędrnienia i działanie przeciwstarzeniowe
- Zawiera składniki nawilżające tj. hialuronian sodu, ekologiczny aloes oraz olejek jojoba
- Delikatne krycie oraz rozświetlenie
- Naturalne antyoksydanty oraz ochrona przeciwbakteryjna
- Odpowiedni dla wegan

Skład: 

AQUA, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERIN, COCO-CAPRYLATE, CETEARYL OLIVATE, SORBITAN OLIVATE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, TRITICUM VULGARE (WHEAT) GERM OIL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, ARGANIA SPINOSA (ARGAN) KERNEL OIL, STEARIC ACID, CETYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, BORON NITRIDE, BENZYL ALCOHOL, PARFUM, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, TOCOPHEROL, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER, LEPTOSPERMUM SCOPARIUM (MANUKA) OIL, PUNICA GRANATUM (POMEGRANATE) SEED OIL, DEHYDROACETIC ACID, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, SODIUM HYALURONATE, LIMONENE, LINALOOL, BENZYL BENZOATE, BENZYL SALICYLATE, CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 (IRON OXIDE), CI 77492 (IRON OXIDE), CI 77499 (IRON OXIDE)



Cena: 65,90zł/40ml
Dostępność: Możecie go nabyć tutaj costasy.pl



Opakowanie: Krem znajduje się w 40ml, estetycznej tubce. Tubkę dostajemy w kartonowym pudełeczku. Szata graficzna kosmetyków Lily Lolo jest miła dla oka, estetyczna i minimalistyczna. Taka jak lubię ;) Tubka ma higieniczną pompkę. Takie rozwiązanie mi się bardzo podoba, ponieważ opakowanie się nie brudzi, a my dozujemy tyle produktu ile potrzebujemy.
Konsystencja: Krem jest lekkiej (jak obiecuje producent) konsystencji. Dobrze się rozsmarowuje na twarzy. Nie roluje. Nie zastyga zbyt szybko. Nie smuży. 




Kolor i wykończenie: W ofercie mamy dwa odcienie Light i Medium. Ja mam odcień Light. Kolor ten ładnie stapia się z naszym naturalnym kolorem cery. Myślę, że będzie odpowiedni zarówno dla dziewczyn o bardzo jasnej karnacji, jak i delikatnie opalonych. Początkowo jak zobaczyłam kolor troszkę się przeraziłam, ponieważ wydawał się być dosyć ciemny. Jednak po rozsmarowaniu kremu na twarzy mocno on jaśnieje, po czym stapia się z cerą wyrównując jej koloryt delikatnie i pozostawiając delikatnie pudrowe wykończenie.
Zapach: Krem ma bardzo przyjemny, cytrusowy zapach, który dosyć długo utrzymuje się na twarzy. 

Podsumowując: Krem ma bogaty skład. Znajdziemy w nim m.in. olej jojoba, olej ze słodkich migdałów, olejek arganowy, żel aloesowy i wiele innych dobroczynnych składników. Krem mnie nie zapycha co mnie bardzo cieszy. Stosuję go prawie codziennie zarówno solo z korektorem (jak tylko stan mojej cery mi na to pozwala ;) jak i pod podkład mineralny Lily Lolo, o którym niebawem Wam napiszę więcej ;) Przyznam, że bardzo polubiłam zestaw kremBB + podkład Lily Lolo. Otrzymujemy wtedy lepsze krycie. Przy okazji recenzji podkładu Lily Lolo myślę, że pokażę Wam jak spisują się te kosmetyki na twarzy. Krem ładnie nawilża i delikatnie rozświetla. 



Co sądzicie o kremie BB od Lily Lolo?


!!!Zapraszam Was do brania udziału w konkursie!!! Więcej: >TUTAJ<

Buziaki

27 komentarzy:

  1. teraz by mi się taki BB o bogatym składzie przydał

    zapraszam do siebie i zachęcam do kliknięcia w link do płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go nigdy, ale chyba muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego w składzie :D Fajnie, że stapia się ze skórą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kremy BB, tego jeszcze nie miałam ale zachęcająca recenzja

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, ale chyba nie wypadłby najlepiej na mojej cerze mieszanej w kierunku tłustej. Fajnie, że ma tak bogaty skład, ale u mnie przez to by się nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam cerę mieszaną i także troszkę obawiałam się, że będzie za ciężki. Na szczęście na mojej cerze spisuje się bardzo dobrze, ale wiadomo, że każda cera ma swoje kaprysy ;)

      Usuń
  6. tak skład super :) moze kiedys :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor w sumie nie taki ciemny, w sam raz, ale ta cena:/ na razie nie na mój budżet

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłoby to coś dla mnie jednak na razie wystarczą mi kremy CC z Soraya i kolastyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wciąż się przymierzam do kupienia pierwszego BB. O tej firmie nigdy nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam :) Do kremów BB nie jestem do końca przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny skład, ale cena dość spora jak za taką pojemność. Wolę standardowe podkłady ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakbym miała mniej do zakrycia to pewnie chętnie bym go przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się jego konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami fajnie wyskoczyć tylko w BB na miasto. Co do LILY LOLO BB wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciesze się, że polubiłaś ten krem BB :) Dla mnie niestety kremy BB są za lekkie, chociaż na lato może z korektorem dałby radę, plus za skład :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj. Twój blog jest naprawdę interesujący. Przejrzałam kilkanaście ostatnich postów i juz wiem, że będę stałym obserwatorem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O, to jakaś nowość, bo wcześniej o nim nie słyszałam. Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  19. w ofercie niestety nie maja tak jasnego dla mnie :( ale słyszałam o jego zbawiennych właściwościach :) Kochan proszę Cię powiedz czym robisz zdjęcia szykuję się do kupna aparatu i nie wiem na co postawić, chciałabym coś sprawdzonego :) u Ciebie jest cudnie pod wzgledem graficznym bloga jak i zdjęć :)

    daj znać , pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :* Mój aparat jest starym gratem... Zwykła stara cyfrówka. Na szczęście znalazłam na niego sposób, dobrze poznałam jego możliwości i zdjęcia jako takie wychodzą. Jednak mam dużo zastrzeżeń co do jakości wykonanych nim zdjęć, więc Tobie go nie polecę. Sama szukam dobrego aparatu, więc jeśli któraś z moich czytelniczek mogłaby polecić coś ciekawego to i ja będę wdzięczna ;)

      Usuń
  20. Masz świetnego bloga! Oby tak dalej będę wpadać tu częściej! :*

    → http://melbrix-magazine.blogspot.com/ ← ✿Zapraszam serdecznie na mojego bloga , każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.✿

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku a ja nie znam tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. niestety, ale nie używam nic do twarzy w płynie, jeśli chodzi o podkłady czy takie kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Po tym jak zawiodłam sie na podkładzie LL stracilam zaufanie do kosmetyków tej marki. Ale stosuje kosmetyki mineralne Earthnicity i mieszając podkład z kremem pielegnacyjnym zrobiłam sobie świetny lekki krem BB który idealnie chroni moją skóre zimą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jaki sposób zawiodłaś się na podkładzie LL?
      Świetny pomysł na wykonanie Kremu BB ;) Z pewnością wypróbuję :)

      Usuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...