27 listopada, 2014

PACZKA LILY LOLO | SWATCH PODKŁAD, PUDER, BRONZER, RÓŻ LILY LOLO | WYRÓŻNIENIE


Firma Costasy mnie rozpieszcza, dlatego dzisiaj post typowo chwalipiętny ;) Przygotowałam dla Was dzisiaj prezentację produktów które otrzymałam ze sklepu costasy.pl oraz swatche różów, bronzera, rozświetlacza, pudrów i podkładów mineralnych Lily Lolo. Poza tym zostałam wyróżniona na portalu Uroda i Zdrowie :) Jeżeli jesteście ciekawe, zapraszam.



Dzisiejszy dzień owocował dla mnie w paczki. Pierwszą otrzymałam ze sklepu costasy.pl. Oto co wybrałam do testów.


Baza pod cienie do powiek.




Cień do powiek Smoky Brown.




Korektor mineralny w odcieniu Nude.




Zestaw do brwi Light.



Poza tym otrzymałam magazyn E!stilo, który umili mi chłodne wieczory oraz mnóstwo próbek, dzięki temu mogę Wam zaprezentować swatche poszczególnych produktów marki Lily Lolo.



Zacznę od podkładów mineralnych Lily Lolo. Pisałam o nich więcej >TUTAJ<, mój jest w odcieniu Popcorn.



Puder mineralny matujący: Fawless Matte oraz Fawless Silk. 


Bronzer Waikiki oraz rozświetlacz Star Dust. Niestety na zdjęciu nie wyszedł mi efekt rozświetlenia. Bronzer ma delikatne, rozświetlające drobinki. Rozświetlacz jest połyskujący. Produkty są dobrze zmielone. 



Róże mineralne o satynowym wykończeniu.



Róże mineralne o połyskującym wykończeniu. Doll Face ma większe połyskujące drobinki.


Mam nadzieję, że swatche się komuś przydadzą. Mi najbardziej do gustu przypadły róże satynowe, a szczególnie Surfer Girl, Flushed i Ooh La La. Jeżeli chodzi o resztę produktów niebawem na blogu zaczną pojawiać się recenzje. 
Którego produktu jesteście najbardziej ciekawe?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Drugą paczuszkę otrzymałam od redakcji portalu urodaizdrowie.pl. Już pewnie niejedna z Was zauważyła certyfikat, który widnieje na moim blogu. Taki certyfikat otrzymałam także w wersji papierowej. Bardzo dziękuję redakcji urodaizdrowie.pl za takie wyróżnienie. Jest mi bardzo miło. Ponadto w paczuszce znalazłam prezent. Błyszczyk w przeuroczym różowym kolorze Paese oraz zestaw mini pilniczków Oliflame :) Tego się nie spodziewałam. Dziękuję dziewczyny! ;) Oto co znalazło się w paczce :)



Miłego dnia.

Buziaki

28 komentarzy:

  1. Świetne paczuszki :) Miłego testowania, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia ! :)
    Wybrałaś sobię świetne produkty do testów. Czekam na recenzje, dlatego dodaję do obserwowanych :) miłego testowania :)

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. satynowe róże wyglądają super, nie lubię takich z błyszczącymi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak ten cień prezentuje się a powiece.
    Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cień prezentuje się cudnie ;) Właśnie zmalowałam nim smoky :) Niebawem recenzja

      Usuń
  5. Super paczucha, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, tylko pogratulować!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję certyfikatu. Uroda i Zdrowie to ciekawy portal, na fajnym poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję certyfikatu to po pierwsze :) Po drugie strasznie CI zazdroszczę współpracy. Mam ochotę na te produkty, ale boje się, że nie trafię z kolorem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Ci, że ciężko jest nie trafić z kolorem :) Lily Lolo ma bardzo dużą paletę, pomocny wzór oraz załoga sklepu Costasy zawsze chętnie pomaga. Przyznam, że ja również obawiałam się złego doboru kolorów, ale ostatecznie wyboru pomogła mi dokonać Pani z obsługi :) Trafiła w 10 :)

      Usuń
  9. Zazdroszczę cudownych produktów z Lily Lolo! Miłego testowania ;) i gratki za wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow swietne gratuluje wspolpracy!
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje testów i w szczególności certyfikatu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Looks amazing! nice blog you have, keep up the good work!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie przedstawione kosmetyki :) Kuszą do zakupu :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał, certyfikat od uroda i zdrowia xD.

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje współpracy ;) uwielbiam wszelkie próbki :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. spodobał mi się kosmetyk do brwi :) róże także, ale te pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie cudenka ! gratuluje tak udanej współpracy. oby wszystko się sprawdziło :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam okazji używać kosmetyków z tych firm, ale wyglądają porządnie.
    Bardzo podobają mi się pakowania Lily Lolo. :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...