13 listopada, 2014

PROMOCJA W ROSSMANNIE 1+1 GRATIS | NOWOŚCI


O promocji 1+1 Gratis w drogeriach Rossmann dowiedziałam się dopiero dzisiaj. Nie byłabym sobą gdybym rankiem nie zawitała u nich i nie przygarnęła do siebie kilku nowości. Co wpadło w moje łapki?



Moja kosmetyczka pęka w szwach, ale no nie mogłam niczego nie przygarnąć ;) Na szczęście dla mojego portfela skończyło się na kilku drobiazgach. U mnie niestety w mieście nie są dostępne wszystkie szafy, a mam apetyt na paletki Makeup Revolution. Trudno się mówi...

Jeśli jeszcze nie słyszałyście o promocji w Rossmannie to z grubsza Wam przybliżę: Po zakupie jednego produktu z kolorówki (jakiejkolwiek firmy), drugi, tańszy otrzymujecie gratis. Promocja trwa do 19.11.2014 ;) 

W moje łapki wpadł mój ulubiony tusz Pump Up Lovely. Kończy mi się również eyeliner, a że nie było mojego ulubionego również z Lovely musiałam kupić z Wibo. Niestety nie mam dobrych wspomnień z tą firmą jeśli chodzi o linery, ale spróbuję. Poza tym z szaf kupiłam lakier do ust z Lovely i lakier do paznokci Chic matte w ślicznym brudno- różowym kolorze. Zakupiłam także już dawno przeze mnie zapomniany, a kiedyś przeze mnie uwielbiany, łagodny szampon do włosów Babydream

Nie jest tego dużo, ale naprawdę ostatnio niczego nie potrzebuję i wszystkiego mam w nadmiarze... Muszę wszystko zdenkować i wtedy pójdę na konkretniejsze zakupki ;)

Zapraszam wszystkich do brania udziału w moim rozdaniu ;)




A u Was jak z zakupami? Co wpadło w Wasze łapki przy okazji tej promocji?

Buziaki

50 komentarzy:

  1. u mnie też bez większych zakupów, muszę pokończyć co mam :) podoba mi się kolor lakieru do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak samo jak Ty dowiedziałam się o tej Rossmanowej promocji dzisiaj! ;) Już nie mogę się doczekać soboty, wtedy czeka mnie ukochany shopping, a w tym półgodzinna wizyta w drogerii. Uhh, chyba mój portfel na tym nie skorzysta. Ja też nie potrzebuję niczego nowego... ale co tam. ;)) Kupię kilka zapasowych tuszy, one zawsze się przydają, a i jeden muszę podarować mamie.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz koniecznie więcej o eyelinerze z wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym odwiedziła rossmanna ale wiem, że to się dobrze nie skończy. aktualnie próbuję się wyzbyć zbędnych kosmetyków, a nie przygarniać nowe, ale chętnie bym coś kupiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jutro odwiedzam Rossmanna i też mam ochotę na ten tusz i ukochany eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam tylko bibułki matujące. Szampon kupiłam z Nivea dla dzieci, bo ten z Babydream placze mi masakrycznie włosy

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam o niej teraz żałuje że nie poszłam ale może jeszcze zdąże coś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj byłam na zakupach i kupiłam 4 rzeczy: 2 pomadki Bourjois, tusz Push up Bourjois i korektor pod oczy L'oreal. Obawiam się, że to nie koniec moich zakupów, bo chce jeszcze lakiery z Eveline i odżywkę Sally Hansen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma szafy ani Boujois, a także czaję się na ich pomadki ;) Miał być także liner Eveline, a wyszło jak wyszło... No i wspomniana paletka Makeup Revolution też jest u mnie nie dostępna... Jak zwykle szłam z listą, a wyszłam z czymś zupełnie innym ;)

      Usuń
  9. muszęsię w koncu wybrac;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja byłam wczoraj i jakoś nic mnie mnie skusiło ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie Twoje zakupy bardzo się podobają :) są takie... W moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. też lubię ten tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No powiem szczerze troszkę tego masz ale wszystko w rozsądnych cenach także portfel chyba zadowolony;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu poszalałam z prezentami na święta dla bliskich oraz dotowarowałam swoją garderobę ;) Mój portfel aż kwiczy, ale nie mogłam po prostu niczego nie kupić ;)

      Usuń
  14. Tusz z Lovely również kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow kupiłam ten sam tusz i liner. tusz jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  16. W promocji 1+1 w Rossmannie kupiłam sobie pomadkę i błyszczyk z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zakupy, ciekawi mnie ten lakier do ust!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem pokażę Wam jak się prezentuje i sprawuje ;)

      Usuń
  18. ja się wybieram w niedzielę, może coś jeszcze znajdę ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kupiłam 2 kredki, 2 lakiery, róż i tusz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawi mnie ten tusz, słyszałam już o nim tyyyyyle dobrego. Gdyby nie zapasy, które mam, zapewne bym się na niego skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Również kupiłam ten tusz;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dziś mam cztery "Rossmanowe' zdobycze;) Pokusiłam się tym razem na tzw. kosmetyki z wyższej półki.
    W takiej promocji warto jest kupować kosmetyki dosyć drogie w cenie regularnej, wtedy satysfakcja jest największa ;)

    Widzę u Ciebie mój ulubiony tusz i eyeliner jakiego często używam:)
    W jednym z moich postów poznasz moją opinię na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam rossmana<3
    Kupiłam kilka perełek będe testować:)
    Pozdrawiamy K&E, koniecznie zajrzyj do Nas

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kupilam tylko dwa eyelinery z Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  25. własnie zamierzam wbic na ta promocje 1 plus 1,ale obawiam sie,że juznic nie bedzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Również się skusiłam na ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Do 19.11. kochana :) Masz jeszcze czas ;)

      Usuń
  28. temu eyelinerowi mówię stanowcze NIE!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja cały cxzas próbuje się nie skusić na zakupy i w sumie to dobrze mi idzie, ale jak podziwiam te wszystkie cuda to też chciałabym je mieć :(

    OdpowiedzUsuń
  30. ja się na nic nie skusiłam, mam sporo kolorówki i muszę w niej zrobić porządki

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam daleko do rossmana, więc mnie nie ogarnie ten szał zakupowy. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Również skorzystałam z tej promocji. Wybrałam eyeliner w żelu Miss Sporty i cienie do smoky eyes.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja przytargałam do domu z Rossmanna dwa kosmetyki ireny eris, rozświetlacz i modelator provoke, który będzie dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj z promocji skorzystałam ale skromnie tylko lakier do paznokci razy dwa :) Tusz uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję :) będę wpadać i zapraszam do mnie :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. a czy ta promocja dotyczy tez rożnego rodzaju pudrów i fluidów? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wielka mi promocja bla bla bla!!!!! w rossmanie np. podklad MaxFactor Lasting Performance 108 Honey Beige- 35ml kosztuje 49,99 a na allegro taki sam lub na ceneo kosztuje połowe mniej----- wniosek : kupujac 1 za 49,99 + gratis np ten sam podklad (za te samą kwote) tak naprawde za niego płacimy....! oto dowód:
    allegro : http://allegro.pl/maxfactor-lasting-100-101-102-105-106-108-109-111-i4756621424.html
    ceneo : http://www.ceneo.pl/27080204#tab=click_scroll
    rossman: http://www.rossnet.pl/Produkty?s=&category=1650&type=&brand=&price_from=&price_to=&loyal=&sort=&perpage=48&pageId=6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połowę + przesyłka... Różnica jest wtedy mniejsza, choć przyznam, że przez internet można nieraz kupić kosmetyki dużo taniej niż stacjonarnie. Niemniej jednak mam kilka sprawdzonych kosmetyków marek własnych wybranych drogerii, których nie kupię na all i wtedy taka promocja dla mnie jest jak znalazł ;)

      Usuń
  38. U mnie też skromnie na tej promocji :) kupiłam tylko to co potrzebne i od dłuższego czasu chciałam kupić :).

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja skusiłam się na kilka lakierów, też głównie z szafy wibo. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam ten lakier z wibo i robi furorę;) sama juz od dawna poszukiwałam takiego lakieru ten jest świetny:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Zrobiłam zapas chyba na rok haha w Ross ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...