01 grudnia, 2014

BABYDREAM SZAMPON DO WŁOSÓW Z RUMIANKIEM I PANTENOLEM | RECENZJA


Jakiś czas temu wróciłam do swojego wcześniejszego ulubieńca. Dzisiejszą gwiazdą jest szampon dla niemowląt z rumiankiem i pantenolem Babydream. Czy ten powrót wyszedł mi na dobre? Zobaczcie same ;)



Od producenta:

Zawiera łagodne substancje myjące bez myda, które delikatnie lecz gruntownie myją włosy i skórę głowy. Rumianek koi delikatną skórę, a pantenol chroni ją przed wysuszeniem. Białka kiełków pszenicy zapobiegają wyrywaniu włosów przy czesaniu. Produkt gwarantowanej jakości: nie zawiera barwników i substancji konserwujących, oleju mineralnego i parafinowego, pH nutralne dla skóry, tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.
Wg producenta szampon jest idealny również do codziennego mycia włosów u dorosłych.

Skład: 

Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lactate, Triticum Vulgare Germ Extract, Panthenol, Glyceryl Caprylate, Lactic Acid, Chamomilla Recutita Flower Extract, Parfum


Cena: 4,5/ 250ml
Dostępność: Drogerie Rossmann


Opakowanie: Mała, poręczna, stabilna buteleczka zamykana na klik. 
Zapach: Przyjemny, świeży. Nie jest duszący. Długo utrzymuje się na włosach.
Konsystencja: Szampon jest średnio- gęsty, przeźroczysty. Dobrze się pieni, co jest zdecydowanie na plus, jeżeli chodzi o wydajność produktu.
Działanie: Może zacznę od tego, że wiem, że wiele z Was może nie być zadowolonych z tego produktu. Czytałam wiele negatywnych opinii o tym produkcie na KWC. Myślę, że porowatość włosów może mieć wpływ na działanie szamponu na włosy. Dlatego podkreślam: Ten szampon się u mnie sprawdził, ale ja mam włosy średnioporowate. To, że ten produkt się u mnie sprawdził nie gwarantuje, że u Ciebie też się sprawdzi ;)
Jak szampon wpływa na moje włosy? Szampon dobrze zmywa olej. Aktualnie często olejuję włosy, dlatego jest to dla mnie ważne. Przedłuża ich świeżość. Naprawdę dobrze je oczyszcza. Pozostawia moje włosy miękkie i lśniące. Nie mam kłopotów z przesuszeniem włosów po jego użyciu czy poplątaniu. U mnie sprawuję się nieźle. Przyznam, że jest w moim odczuciu jednym z lepszych szamponów bez SLS. Szampon nie podrażnił mojego skalpu, ani nie spowodowała zwiększonego wypadania włosów. 

Podsumowując: U mnie ten szampon całkiem nieźle się sprawuje. Jest tani, wydajny i robi co powinien. Myślę, że osoby z nisko- lub średnio-porowatymi włosami mogą go spokojnie wypróbować :)

Miłego dnia

Buziaki

36 komentarzy:

  1. już od dłuższego czasu się przymierzam do jego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również lubię ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki Babydream :) Ten szampon używałam dość długo i był na prawdę bardzo dobry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w poście, jeden z lepszych bez SLS-ów. Oczywiście jak dla mnie i moich włosów ;)

      Usuń
  4. Mam w planach go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety nie sprawował się dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mak wysokoporowate włosy i aktualnie go używam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz... :) Ile osób tyle opinii ;) Myślałam, że ze względu na właściwości plączące nie sprawdzi się u wysokoporowców ;)

      Usuń
  7. Hmmm nie wiem w sumie jaką mam porowatość włosów. Nie używałam go nigdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że niebawem pojaw się post, który pomoże Wam określić porowatość Waszych włosów.

      Usuń
  8. Miałam do niego jedno podejście - niestety nieudane. Strasznie plątał mi włosy :-( Kolejny raz się przekonuję o tym, że raczej ciężko o prodtukty sprawdzające się dosłownie u każdego. Wiadomo - ile osób - tyle opinii :-)
    pozdrawiam,
    diabelnieanielska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie jestem jego fanką za to u dzieci spisuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam go ale dla mojej siostrzenicy :P Do głowy by mi nie przyszło żeby umyć włosy szamponem dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To też mój ulubieniec :)

    http://frugolatesowanieproduktow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla córeczki sprawdził się świetnie. Sama tez go podkradne Kami i zobaczymy jaki będzie efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie napisz jak się u Cb sprawdził ;)

      Usuń
  13. Od X czasu go mam i używam, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie niestety spowodował przesuszenie włosów-szczególnie końcówek. Uwielbiam za to jego nową wersję-ułatwiającą rozczesywanie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. tyle o nim słyszałam ale jeszcze nie wypróbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować, ale jak mój maluszek się urodzi to go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam tylko jego, non stop, opakowanie po opakowaniu, inny szampon nie jest w stanie go zastąpić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  18. Mój ulubieniec do mycia pędzli. Jak tylko się kończy sięgam po kolejne opakowanie. Myje nim pedzle odkąd pamiętam, co jakis czas robie im kuracje odżywką i skubane trzymają sie juz 6 rok jak nówki nie smigane ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie wypróbuję bo w sumie nie pamiętam bym sięgała po kosmetyki dziecięce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja przygoda z nim to jedne wielkie wzloty i upadki :) Pięknie oczyszcza, ale mocno plącze moje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam i używam do mycia pędzli, w tej roli spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie się nie sprawdził, ale moja siostra go uwielbia:) moim ideałem bez sls jest za to facelle:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super recenzja! Na pewno bardzo mi sie przyda, dziekuje Ci bardzo :). Mam nadzieje na wicej podobnych artykulow! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. właśnie polecają ten szampon do mycia włosów po olejowaniu ale jeżeli chodzi o codzienne mycie to nie zdecydowałabym się na niego przez to że nie zawiera SLS a on chroni włosy podczas prostowania co u mnie jest codziennością :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SLS to substancja silnie myjąca, pieniąca... Nie chroni ona włosów przed wysoką temperaturą. W tej roli spisują się dobrze silikony, będące z resztą na początku składu większości kosmetyków termoochronnych.

      Usuń
  25. I nie przekonam się dopóki nie wypróbuje! Może dziś go zakupię;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...