29 grudnia, 2014

DOVE ADVANCED HAIR SERIES OXYGEN&MOISTURE ODŻYWKA DO WŁOSÓW | RECENZJA


Już po krótkiej Świątecznej przerwie. Dzisiaj przybywam do Was z recenzją całkiem przyzwoitej odżywki do włosów Dove Advanced Hair Series Oxygen & Moisture. Jeżeli chcecie przyjrzeć się jej bliżej, zapraszam ;)





Od producenta:

Luksusowa odżywka z technologią Oxyfusion, która uzupełnia działanie szamponu z tej samej linii. Dzięki lekkiej formule nawilża i delikatnie wygładza włosy, nie obciążając ich. Dodaje do 95% więcej objętości.

Skład:


Cena: 20zł/ 250ml


Opakowanie: Odżywka znajduje się w dużej, poręcznej tubce zamykanej na klik. Przyznam, że podoba mi się takie rozwiązanie, choć jak na mój gust za mało różni się szampon i odżywka z tej linii. Szata graficzna odżywki jest również przyjemna dla oka. 
Zapach: Odżywa pachnie przepięknie (jakby melonem?). Jej zapach długo jeszcze utrzymuje się na włosach.


Konsystencja: Odżywka nie jest zbyt gęsta, ale nie spływa z włosów w trakcie aplikacji.
Działanie: Odżywka robi co powinna. Znacznie ułatwia rozczesywanie włosów. Sprawia, że są lekkie, miękkie, dobrze dociążone, ale nie obciążone. Jeżeli chodzi o zwiększenie objętości włosów, to faktycznie odżywka daje ten efekt. Może nie jest to zwiększona objętość blisko 100%, jak obiecuje producent, ale w moim przypadku jest zadowalająca.

Podsumowując: Jestem pozytywnie zaskoczona tą odżywką. Stosuję ją po każdym myciu, ponieważ jej wpływ na moje włosy bardzo przypadł mi do gustu. Myślę, że mogę Wam ją z czystym sumieniem polecić. Szczególnie zadowolone z niej mogą być osoby posiadające cienkie, półdługie i długie włosy. 

Miałyście z tą odżywką do czynienia? Jak u Was się spisała?

Buziaki

30 komentarzy:

  1. muszę ją sobie sprawić ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja testuję z tej serii szampon:) Niedługo zamieszczę recenzję:) Ale już wiem że odżywkę mogę sobie spokojnie zakupić:D Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem nieźle się prezentuje. Bardzo dawno używałam kosmetyków Dove, może powinnam wrócić do tej firmy i sprawić sobie jakiś kosmetyk z ich linii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też testuję odżywki Dove, ale inną serię

    OdpowiedzUsuń
  5. odstrasza mnie ten alkohol na drugim miejscu :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie intrygują te nowe odżywki (nowe czy tylko zliftingowane?) Dove, może się skuszę w styczniu, jeśli trafię na dobrą promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach tą odżywkę ale czekam na promocję bo ta cena jest dla mnie za wysoka póki co.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tej serii z Dove

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm, akurat odżywki stosuję dość rzadko. Jestem zainteresowana tą serią, ale zanim po nią sięgnę muszę skończyć zapasy... :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam wersję Oil i może nie byłam zachwycona, ale zadowolona owszem :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za kosmetykami do włosów z tej firmy ..

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa jestem bardzo tej serii, muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że o niej piszesz - byłam ciekawa działania!

    OdpowiedzUsuń
  14. może jako kolejną wybiorę właśnie tą bo jak wiadomo zima za oknem i mimo że preferuje łagodne kosmetyki do włosów to w taką pogodę trzeba je zabezpieczać silikonami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. PIERWSZY raz o niej słyszę ale dobrze wiedzieć że jest :)


    Fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam serię do włosów suchych i byłam z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Posiadam 3 produkty z tej serii, ale na razie czekają na swoją kolej, mam nadzieję że się sprawdzą, bo moim zdaniem są dosyć drogie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach musi być super. Nigdy jej nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. testy na wizazu tak silnie promowały dove w ostatnim czasie ale tak jak powiedziała koleżanka wyżej. czekam na promocje :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam cienkich włosów, ale wypróbuję! Jestem bardzo ciekawa efektów :)
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoro pachnie melonem, muszę ją wypróbować :) Bardzo lubię produkty do włosów Dove

    OdpowiedzUsuń
  22. Skoro zwiększa objętość włosów to zdecydowanie powinnam ją zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tej konkretnej nie miałam, ale kiedyś używałam jakiejś innej z Dove i mam pozytywne skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kusi mnie i to bardzo, ale poczekam aż cena trochę spadnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Już od dawna zastaniawiałam się nad jej kupnem, ale cały czas miałam wątpliwości.:) Po Twojej recenzji chyba ja kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oglądałam ją ostatnio, zapachu melona nie lubię ale może i tak bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nie miałam żadnej odzywki Dove. Ale mam suchy szampon tej firmy i jest całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię kosmetyki tej firmy, ten również wydaje się być bardzo okej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie używałam nic z Dove. Ale chyba nie dałabym 20 zł za odżywkę :P

    OdpowiedzUsuń
  30. też się a nią czaje od dłuższego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...