10 grudnia, 2014

KOBO PROFESSIONAL COLOUR TRENDS LIPSTICK PASSIONATE RED | RECENZJA


Uwielbiam wszelkie pomadki. Szczególnym uczuciem darzę te czerwone, choć przyznam, że nie noszę tego koloru często. Jedynie na większe okazje. Dzisiaj przedstawię Wam moją czerwień idealną :) Zapraszam


Od producenta:

Intensywny i trwały kolor ust. Pomadka nawilżająca i wygładzająca usta o przedłużonej trwałości.
Formuła bogata w składniki odżywcze, takie jak masło morelowe, witamina E, działa jak odżywczy balsam dla ust. Zawiera filtry UV. 

Cena: 16zł/ 3,8g



Opakowanie: Klasyczne, estetyczne i solidne. Z góry przepraszam Was za starte napisy na opakowaniu, ale szminkę posiadam już rok, dlatego nosi zwykłe ślady użytkowania. Nie miałam jeszcze wtedy nawyku fotografowania kosmetyków przed otwarciem ;)



Kolor: Mój kolor to Passionate Red 306. Jest to głęboka czerwień. Pomadka jest mocno napigmentowana, dzięki czemu szybko uzyskujemy efekt o jaki nam chodzi. Jest to czerwień, której długo szukałam. Ładnie podkreśla naturalny odcień mojej cery. Na zdjęciach niestety kolorek wyszedł średnio. Widać w nim na zdjęciu wyraźne pomarańczowe tony, których nie ma. Kolor raczej zaliczyłabym do chłodnych odcieni.
Wykończenie: Pomadka jest matowa.
Efekt: Pomadka ma swoje minusy, niemniej jednak jest to mój ulubiony czerwony kolor. Dlatego wybaczam jej mankamenty ;) Pomadka nadaje ładne matowe wykończenie. Nie jest to jednak płaski mat. Jest dosyć "sucha", dlatego jej aplikacja może być nieco utrudniona dla niewprawionych. Ja pomadkę aplikuję pędzelkiem. W tym wypadku dobrze jest także użyć konturówki, aby przy ewentualnych poprawkach nie narobić sobie krzywdy. Trzeba ją aplikować starannie. Pomadka może podkreślać suche skórki, dlatego ważne jest wykonanie wcześniej peelingu i odpowiednie nawilżenie. Ja nie mam problemu z suchymi skórkami, więc mnie ten problem nie dotyczy. Nie zauważyłam jednak, aby pomadka mocno przesuszała usta. 
Trwałość: Tutaj punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ;) Pomadka niestety się łatwo ściera. Picie, jedzenie nie wchodzi tutaj w grę. Może pomadka nie zetrze się całkowicie, ale mogą wtedy pojawić się nieestetyczne prześwity, dlatego potrzebne są poprawki. Jeżeli nie torturujemy pomadki jedzeniem, możemy się nią cieszyć na ustach kilka ładnych godzin :)



Podsumowując: Jesienią uwielbiam używać pomadek matowych. W tym okresie także częściej decyduję się na czerwień. Może sama pomadka w sobie jest średniakiem, ale nasycenie i kolor tak mnie urzekły, że stała się moim ulubieńcem ;)

Lubicie czerwień na ustach?

Buziaki

27 komentarzy:

  1. Do mnie czerwień na ustach niespecjalnie pasuje, ale za to kocham ten kolor na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czerwień na ustach u kogoś :) Sama jakoś źle się czuję ;) Pomadka pewnie nie jest dla mnie, mam strasznie suche usta, prawdopodobnie mat mógłby pogorszyć jeszcze ich stan...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piękny, uwielbiam na kimś :D bo sama bym sie nie odważyła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudowna, niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaki ponętny kolor :) Czerwienie u mnie tylko od święta, ale też mam kilka fajnych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolorek, w moim guście aczkolwiek nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna czerwień :) Muszę kupić sobie pomadkę właśnie o takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor, szkoda że źle czuję się w czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor :) Bardzo lubię szminki Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię czerwienie, jednak raczej nie na sobie :D Mam podobną z Guerlain :) Ale ogólnie pomadki Kobo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odcień ma bardzo ladny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. osobiście nie używam takich mocnych kolorów, ale mimo to jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna! :) uwielbiam szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny kolor uwielbiam czerwien na ustach i paznokciach!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/alternatywna-choinka.html

    OdpowiedzUsuń
  15. czerwień na ustach bardzo lubię, Z Kobo mam odcień drop of wine i jest piękny tylko lubi migrować ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor ma naprawdę piękny i taki głęboki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na dłoni wydawała się taka ostra a na ustach wygląda świetnie, taka stonowana :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor super, zapraszam na rozdanie:
    http://vermilionmcq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ cudowna czerwień na przepięknych ustach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale kusi! Cudowna jest ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...