05 grudnia, 2014

LAKIERY HYBRYDOWE SEMILAC | DIAMOND-COSMETICS



Manicuire hybrydowy jest bardzo praktyczny, dlatego też często go u siebie wykonuję. Dzisiaj chcę Wam zaprezentować lakiery hybrydowe  Semilac od Diamond- Cosmetics. Zapraszam :)



Przyznam, że bardzo ucieszyłam się, że będę miała możliwość przetestowania lakierów hybrydowych Semilac. Manicuire hybrydowy wykonuję dosyć często ze względu na jego wytrzymałość. Niestety nie byłam zadowolona z zestawu do wykonania tego manicire, który zakupiłam latem wraz z lampą, ze względu na ciężką aplikację oraz wytrzymałość (ok 5 dni, co jest śmiesznie krótko, jeżeli chodzi o manicuire hybrydowy). Z kolei, przeczytałam mnóstwo pozytywnych opinii o lakierach hybrydowych Semilac, dlatego myślę, że będę naprawdę zadowolona z tej współpracy. 



W ramach współpracy otrzymałam: odtłuszczacz, lakier bazowy, TOP oraz 3 lakiery hybrydowe. Mój wybór padł na kolory: Berry Nude 005, Peach Milk 055 oraz Gold Disco 037.





Od producenta: 

Manicure hybrydowy jest wykonywany specjalnymi lakierami, utwardzanymi w lampie UV. Główną zaletą takiego manicure jest trwałość. Lakier utrzymyje się na paznokciach 2-3 tygodnie. Paznokcie wyglądają bardzo naturalnie, tak jak pomalowane tradycyjnym lakierem do paznokci.
Nie czekasz aż lakier wyschnie. Od razu po wyjęciu z lampy UV możesz w pełni cieszyć się pięknymi paznokciami, bez obawy, że zniszczysz swój świeży manicure np. sięgając do torebki po klucze. 
Trwałość lakierów hybrydowych SEMILAC jest zbliżona do paznokci utwardzanych żelem, dlatego nie odpryskują one już po dwóch trzech dniach, jak w przypadku tradycyjnych lakierów do paznokci. Już teraz możesz się cieszyć trwałym manicure'em nawet do trzech tygodni.
Z pełną ofertą sklepu możecie zapoznać się >TUTAJ<. W sklepie znajdziecie wszelkie potrzebne akcesoria do wykonania manicuire hybrydowego i nie tylko. 



Niebawem na blogu pojawią się moje wypociny, a w roli głównej właśnie lakiery hybrydowe Semilack. Pojawią się mani, oraz post jak wykonać manicuire hybrydowy krok po kroku. Mam też chrapkę na sweterkowy mani, który aktualnie jest hitem ;)

Miałyście do czynienia z lakierami hybrydowymi Semilac? Jak się u was sprawdziły?

Buziaki

23 komentarze:

  1. czekam na jakieś prace z nimi w roli głównej ;) ja jutro dostanę na mikołaja;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się pochwalisz ;)

      Usuń
  2. Nie używałam ich, ale spotkałam się z samymi pozytywnymi opiniami na ich temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania! Nigdy jeszcze nie miałam styczności z tymi lakierami a lakier hybrydowy miałam na paznokciach cały raz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na sweterkowy mini ;) Ja niestety nie mogę używać lakierów hybrydowych, bo mam słabe paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jaka świetna współpraca :) Zastanawiam się nad kupnem ich hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pojemniczki są świetne :D

    http://luxwell.blogspot.com/2014/12/strange-habits-makeup.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam hybrydy :) robię je sobie raz na jakiś czas gdy mam już dość częstego malowania paznokci. Mam zaprzyjaźniony salon w moim rodzinnym mieście jednak ostatnio zauważyłam że coś jest nie tak, bo przy próbie zdjęcia hybryda nie zachowuje się jak standardowo. Problem polega na tym, ze NICZYM nie da się jej zdjąć. Próbowałam już wszystkiego a co najlepsze byłam w innym salonie żeby ją zdjąć i ile się Pani kosmetyczka naprzeklinała to aż uszy więdły :) Od dłuższego czasu już się zastanawiam nad kupnem zestawu i robieniem hybrydy w domu więc czekam na Twoją pełną relację z użytkowania :)
    Pozdrawiam
    diabelnieanielska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie miałam jeszcze hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na efekt na pazurkach :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę czekała na pokazówkę na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O zazdroszczę :) czekam z niecierpliwością na efektowne pazurki :)
    swoją drogą to też przymierzam się do hybrydy, a ta marka ma same pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego tak bardzo ucieszyłam się na tą współpracę :)

      Usuń
  12. czekam na recenzję ! :) sama zastanawiam się nad tymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę te lakiery - ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już spotkałam się paroma recenzjami tych hybryd. Ja mam problem ze zwykłymi lakierami a co dopiero zabawa w hybrydy. Jest to konik mojej siostry więc przed świętami zaszaleje, żeby jakoś moje pazurki święta przetrwały :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też za niedługo sobie kupię lakiery z Semilac. Jestem bardzo ciekawa czy będziesz zadowolona. Ja nie miałam wcześniej kontaktu z hybrydami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza aplikacja już za mną i przyznam, że jest bajecznie prosta. Paznokcie wyglądają tak jak powinny ;) Za jakieś 3 tyg będzie konkretna recenzja z efektem, wytrzymałością i ściąganiem ;)

      Usuń
  16. Miałam w salonie pazurki robione tymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Numery 055 i 037 wyglądają ciekawie, dlatego czekam na efekt na paznokciach ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Już parę razy czytałam o tych hybrydach na innych blogach i dziewczyny je bardzo chwalą. Ja sama jeszcze ich nie kupiłam, gdyż zwykle robię sobie żel na paznokciach, ale coraz bardziej mnie kuszą, bo mają piękne kolorki! Ciekawa jestem czy Ty będziesz z nich zadowolona. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. czekam czekam:) a hybrydy to obce zjawisko dla moich paznokci

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama zbieram sie do zakupienia hybryd :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...