08 grudnia, 2014

LILY LOLO EYEBROW DUO LIGHT ZESTAW DO BRWI | RECENZJA


Oprawa oka jest niezwykle ważna przy wykonaniu prawidłowo wykonanego makijażu. Warto tutaj zwrócić uwagę również na brwi. Ich kształt i ogólny wygląd może pięknie wykończyć lub zepsuć nam cały makijaż, a także rysy twarzy. Dzisiaj przedstawię Wam zestaw, który znacząco może Wam pomóc w odpowiednim podkreśleniu Waszych brwi. Mowa tutaj o zestawie do brwi Lily Lolo w odcieniu Light.



Od producenta: 

W skład jasnego zestawu wchodzi cień w chłodnym odcieniu brązu oraz wosk. Cieniem precyzyjnie wypełnisz wszystkie luki między brwiami, woskiem natomiast nadasz brwiom pożądany kształt. To idealny produkt, dzięki któremu Twoje brwi będą perfekcyjnie podkreślone, przez co sam makijaż będzie bardziej dopracowany i pięknie wykończony.

- łagodna, naturalna formuła
- lekka konsystencja
- nie zawierają substancji zapachowych ani talku
- wyjątkowo trwałe
- zawierają olejek jojoba oraz wosk karnauba
- 2g


Skład: 

Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Argania Spinosa Kernel Oil, Mica, Tocopherol,May Contain [+/- CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides)]

Cena: 42,90zł/ 2g
Dostępność: >TUTAJ<



Opakowanie: Produkt otrzymujemy w kartonowym pudełeczku. Sam zestaw zawarty jest w poręcznej, estetycznej kasetce z lustereczkiem. Po lewej stronie kasetki mamy wosk, po prawej cień.
Kolor: Mój wybór padł na odcień Light. Jest to chłodny, jasny brąz. Idealnie będzie się nadawał dla blondynek. Ja mam brązowe włosy, ale wybrałam ten jaśniejszy odcień ze względu na moją dosyć jasną cerę. Wiadomo, że źle dobrany kolor (zbyt ciemny) mógłby dodać mi lat, a tego chciałam uniknąć. Jeżeli cień nakładamy na sucho jest jaśniejszy, jeżeli na mokro, kolor jest nieco ciemniejszy i tak nakładany mi właśnie odpowiada. Lily Lolo ma w swojej ofercie również odcień średni o ciepłej tonacji i odcień ciemny o zimnej tonacji.

A tak wygląda efekt mojej pracy z zestawem do brwi Lily Lolo.



Efekt: Bardzo mi odpowiada. Jest naturalny. Nie przerysowany. Cień idealnie się trzyma, pozostaje na brwi w nienaruszonej postaci cały dzień aż do wieczornego demakijażu :) Mam dosyć rzadkie brwi więc podkreślam je w zasadzie codziennie. Aplikacja jest łatwa, cień nie obsypuje się. Wosk pomaga ujarzmić nam niesforne kosmyki oraz niewątpliwie poprawia trwałość cienia :) W składzie możemy zobaczyć, że wosk głównie składa się z olejków: jojoba i arganowego, dzięki czemu dodatkowo odżywia nasze brwi.

Podsumowując: Kolejny bardzo dobry produkt Lily Lolo. Zestaw stał się moim ulubieńcem jeżeli chodzi o stylizację brwi. Efekt bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że Wam również ;)



PS: Przepraszam za tragiczną kreskę, ale aktualnie zużywam jednego z większych bubli jakie miałam z linerów. Niebawem i o nim u mnie usłyszycie :)

Buziaki


37 komentarzy:

  1. Piękne masz brwi i w ogóle oczy! U mnie te kolory byłyby chyba za jasne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Brwi są w nienaruszonym stanie calutki dzień :) Wieczorem wyglądają jak zaraz po pomalowaniu ;)

      Usuń
  3. nigdy nie słyszałam o takim produkcie, owszem o wosku tak ale nie wiedziałabym co zrobić z tym drugim :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się efekt jaki uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny efekt. Dla mnie cień byłby za jasny, więc musiałabym zdecydować się na ciemniejszą wersję :)
    Ja do brwi używam paletki cieni z Catrice i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba efekt :) Dla siebie musiałabym wybrać ciemniejszą wersję, ale myślę, że jakościowo byłoby to samo :)
    A kreska bardzo ładna, nie wiem co jest nie tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tego zbytnio nie widać, ale trzeba się namachać, żeby ładnie wszystkie prześwity pomalować, a i tak za ok 3 godziny liner pęka i się obsypuje... Klęska totalna ;)

      Usuń
  7. ładnie podkreślone brwi. widać ze zestaw się do tego jak najbardziej nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, naturalny efekt - dla mnie, blondynki byłby idealny :) przymierzam się do zamówienia z Lili Lolo, więc rozpatrzę możliwość zakupu i tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt bardzo fajny :) Ja lubie duo z Catrice jednak teraz porzuciłam na poczet color tattoo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S Zapraszam na gwiazdkowe rozdanie  
      http://esm-beauty.blogspot.com/2014/12/gwiazdkowe-rozdanie.html

      Usuń
  10. Bardzo ładnie to wygląda, przyznam że jestem w szoku. Osobiście odkąd odkryłam cienie w kremie to nimi wolę wypełniać brwi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny efekt. Dla mnie chyba byłby za jasny. Ja używam do brwi cienia Maybelline color tatoo - Permanent taupe, który sprawdza się rewelacyjnie.
    PS. zazdroszczę kreski - śliczna :)
    pozdrawiam
    diabelnieanielska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny produkt, ale ja muszę mieć ciemniejsze kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo delikatnie ;) ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie zauroczyła kreska na oku :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kreska jest właśnie cudna! Zestaw również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt jest niesamowity! Zawsze miałam problem z brwiami, mam gęste i ciężko je ujarzmić ; )) Chętnie zainteresuję się tym produktem!

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny produkt :) z chęcią bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie podkreślone brwi. Nie karykaturalne tylko ładnie zaznaczone. I chyba widzę, że rzęsy są dłuższe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś Ty to dojrzała? Haha :) Faktycznie są dłuższe, choć mało to widać na zdjęciach ponieważ są jedynie podkreślone maskarą. Mam proste rzęsy więc bez zalotki ani rusz :)

      Usuń
  19. Jeszcze nie używałam niczego tej firmy, ale kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  20. brwi, mój mankament, za nic nie potrafię ich sobie sama ładnie zrobić...
    http://avonkrosno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nabierzesz wprawy, nie jest to bardzo trudne, choć łatwo sobie zrobić krzywdę :) Myślę, że niebawem pokażę Wam jak ja dbam o brwi :)

      Usuń
  21. jej ale efekt piękny, śliczne brwi i oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wiem, ze kreska nie miała być w centrum, ale nie mogę się napatrzeć! jak ty je robisz? mi nigdy takie łądne nie chcą wyjść, przeważnie tu muszę kawałek poprawić i tak i jeszcze gdzieś i wychodzi masakra ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze musisz mieć odpowiednio dobrany liner do swojej ręki, czyli ten którym najwygodniej Tobie się pracuje. Masz do wyboru kałamarz, pędzelek, flamaster. Poza tym liner musi być dobrej jakości. Na ostatku zostawiam nabranie wprawy :) W takim razie niebawem zrobię taki post :)

      Usuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...