12 grudnia, 2014

MIYO EYE DO! BAZA POD CIENIE | RECENZJA


Baza pod cienie jest dość ważnym produktem w mojej kosmetyczce. Używam jej dosyć często, ponieważ często używam cieni, a chcę aby wykonany przeze mnie makijaż był efektowny i trwały. Od dłuższego czasu poszukuję bazy idealnej. W moim posiadaniu m.in. jest baza pod cienie Miyo Eye Do! Jak się u mnie sprawdza? Zapraszam.



Od producenta:

Baza pod cienie Eye DO! dzięki swej satynowej konsystencji oraz barwie w odcieniu `nude` idealnie wyrówna koloryt powieki, tworząc bazę do stworzenia makijażu. Wydobędzie z cieni pigment oraz przedłuży ich trwałość.

Cena: 8,49zł / 7g


Opakowanie: Bazę otrzymujemy w czarnym, plastikowym, zakręcanym słoiczku. Niestety baza w sumie w żaden sposób nie jest ochroniona w drogerii przed "macaczami", więc polecam sprawdzenie czy jest w nienaruszonym stanie ;) U mnie w drogerii była jedna jedyna na 10 niepomacana... Uhhh... a był tam tester...



Konsystencja: Baza jest kremowa. Nie ma zupełnie problemu z nałożeniem jej na powiekę. W porównaniu z bazą Catrice o której pisałam >TUTAJ< dużo łatwiej się ją aplikuje, a działanie ma bardzo podobne. Nie smuży, nie spływa. Pozostawia wygładzoną powiekę. 
Kolor: Baza jest w odcieniu nude. Delikatnie wyrównuje koloryt powieki, choć jeżeli mamy jakieś naczynka z pewnością ich nie zakryje. Po rozsmarowaniu na powiece jest zupełnie niewidoczna.



Efekt: Jak widać wyraźnie na zdjęciach, baza pięknie podbija kolor cieni. Dobrze się na niej pracuje (blenduje). Jeżeli chodzi o wytrzymałość to tutaj również nie mam żadnych zastrzeżeń. Makijaż wykonany na tej bazie wytrzymuje spokojnie w nienaruszonym stanie cały dzień/noc, do demakijażu ;) Baza nie roluje, nie smuży, nie spływa. Jest tam gdzie powinna cały dzień ;)

Podsumowując: Baza Miyo bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Szybko stała się moim ulubieńcem, dzięki swojej wytrzymałości, łatwości w aplikacji i ładnemu podbiciu pigmentów w cieniach. Ze swojej strony gorąco polecam, tym bardziej, że produkt jest bardzo tani, a jakościowo dorównuje produktom w wyższej półki cenowej :)

Miałyście z tym produktem do czynienia? Jak się u Was sprawdził?

Buziaki

35 komentarzy:

  1. Ja mam bazę z Marizy, tej nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam właśnie jakiejś bazy pod cienie, chętnie wypróbuję tę, bo cena fajna i z tego co piszesz sam produkt też spełnia swoją rolę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny daje efekt muszę spróbować jeszcze za taką cenę *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam bazy z Hean, ale tylko na wielkie wyjścia, gdy potrzebuję, żeby mój makijaż przetrwał do wieczora albo całą noc. Wg mnie jest ok chociaż nie mam porównania z innymi bazami :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie ją kupię gdy tylko zużyję inną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Noszę się z zakupem tej bazy od paru miesięcy. Wykańczam właśnie bazę od Artdeco i zastanawiam się, czy ta z MIYO będzie równie dobra.

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie ją wypróbuję jak tylko zużyję obecną :)
    nominowałam Cię do Liebster Blog Award także zapraszam do mnie na bloga po szczegóły ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda tylko, że ona jest słabo dostępna :( Też nie umiem się umalować bez bazy, teraz najchętniej używam Hean, ale może kiedyś wypróbuję i tą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Duuża różnica z, a bez! Baz pod cienie nie używam, cieniami oczu nie maluję, lecz kilka razy spotkałam na drogeryjnej półce to maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolosalna różnica pomiędzy wersją z bazą i bez!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze teraz te wszystkie bazy wyglądają identycznie :D Ja już dawno z bazy nie korzystam. U mnie teraz sprawdza się korektor przypudrowany. Ideał, nic sie nie roluje super się rozciera cienie :) ale nie powiem bo różnica "z" i "bez" jest kolosalna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale różnica :) Efekt z bazą jest o wiele ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. planowałam zamówić ją podczas dnia darmowej dostawy, niestety była już wykupiona kiedy składałam zamówienie. Czytałam o niej świetne opinie, więc myślę, że kiedyś wreszcie trafi do mojej kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie podbija kolor!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam ją w jednej z osiedlowych drogerii za 9zł, już wcześniej słyszałam, że jest bardzo dobra w stosunku do ceny i na pewno wpadnie do mojej kosmetyczki jeszcze w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o widzisz dobra podpowiedz nigdy nie uzywałam cieni ,a w kazdym razie rzadko teraz jak juz mam to taka baza byął by przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego produktu, ale wygląda naprawdę ciekawie. Świetnie podbija kolor cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, jestem zaskoczona jak bardzo podbija kolor cieni :) Na pewno ją kupie, tylko niestety stacjonarnie nie mam dostępu do tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcie z tą świeczuszką w tle :) WOW, rzeczywiście pięknie podbija kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jupi! Ktoś zauważył haha :) Taka wena twórcza mnie napadła ;)
      Sama byłam zaskoczona, bo jak normalnie używam bazy tak to się nie rzuca w oczy, dopiero swatch mi pokazał jak duża jest różnica :)

      Usuń
  20. Ale świetnie podbija kolor! Jestem pod wrażeniem :) Ja aktualnie używam bazy Hean i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, różnica w kolorach niesamowita :) Chętnie bym wypróbowała tą bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moją ulubioną bazą jest baza Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam jeszcze nic tej firmy.. ale dużo o niej słyszałam :)
    na razie muszę wykorzystać wszystko to co już mam i w nowym roku pomyślę o jakichś zakupach kolorówkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. baza pięknie podbija kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem, ale jednak wybrałam bazę z Marizy. Następnym razem skuszę się na miyo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie. Wygląda świetnie :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze jest odnaleźć swój prywatny ideał :) Moim jest baza z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. o kurcze pięknie podbiła kolorek. Muszę kiedyś ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Do tej pory nie używałam baz pod cienie, ale ta bardzo skutecznie zachęca mnie do jej kupna :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...