20 grudnia, 2014

NOWOŚCI DROGERII NATURA | NOWOŚCI


W przedświątecznej gorączce przygotowałam dla Was lekkie i przyjemne (myślę;) posty. Dzisiam ma dla Was kolejną dawkę nowości, tym razem Drogerii Natura. Zapraszam :)



W Drogerii Natura była już zapewne każda z Was, ale mało kto wie, że Natura ma aż 3 marki własne jeżeli chodzi o kolorówkę. Oznacza to, że produkty tych marek możecie kupić jedynie w drogeriach Natura. Są to szafy: Sensique, My Secret oraz Kobo. Ponadto kosmetyki do pielęgnacji ciała Seyo są dostępne wyłącznie w drogeriach Natura.
Osobiście mam duże zaufanie do marki Kobo. Bardzo lubię te kosmetyki, a szczególnie cienie i pomadki, ponieważ mają świetną pigmentację. Z resztą w szafach My Secret i Sensique mam kilka swoich perełek ;)
Ale do rzeczy ;) 

Co znalazło się w mojej paczce?



Sensique


Z szafy Sensique trafiły mi się rzeczy, których nie miałam jeszcze przyjemności testować. Przyznam, że szczególnie tusz do rzęs mnie pozytywnie zaskoczył, ale o tym za chwilę. Sensique jest marką jeżeli chodzi o cenę bardzo ekonomiczną. Za każdy z produkt z tej szafy nie dacie więcej niż 15 zł, a większość jest poniżej 10zł, jeżeli dobrze pamiętam ;).
Sensique krem CC.





Nie miałam jeszcze okazji go wypróbować, ale kolor jest jak najbardziej dobrany dla mojej cery, więc jest to tylko kwestia czasu. Mój kolor to 302. O nim myślę, że powstanie osobna notka :) Cena 14zł/30ml


Sensique Błyszczyk Colorful Dream Lip Gloss.


Mój kolor to 302. Jest bardzo naturalny na ustach, więc nadaje się do wykończenia makijażu. Ma dość intensywny zapach gumy balonowej ;) Jest gęsty, nie wysusza ust, bynajmniej u mnie tego nie zauważyłam. Jedynie muszę wspomnieć o delikatnych połyskujących drobinkach, które mogą nie każdej z Was się spodobać ;) Cena 6,99/10ml

Sensique Diamond Shine.



Mój odcień to 102. Kolor całkiem przyjemny, świetny do rozjaśnienia wewnętrznego kącika oka. Bardzo delikatny i ładnie połyskujący. Niestety w moim odczuciu słabo napigmentowany. Cenz 5zł/4g


Sensique Tusz do rzęs Lashextension.



Szczoteczka standardowa. Pięknie rozdziela rzęsy. Naprawdę! Efekt na rzęsach określiłabym raczej jako naturalny i delikatny. Tusz jest wydłużający. Mi trafił się raczej świeżaczek, więc dam mu trochę czasu, aby nieco zgęstniał.  Nie kruszy się, nie obsypuje. Cena: 6zł/10ml



My Secret

My Secret Kredka do oczu Big Eye.




Czerń jest ładna, kredka miękka, dobrze się nią pracuje. Jest to gruba kredka dlatego nieporęcznie jest mi nią operować na linii wodnej, ale jeżeli chodzi o podkład do smokey jest świetna :) Cena 10zł/ 3,6g



Kobo Professional Mono Eye Shadow

Kobo Cień do powiek.



Otrzymałam trzy pojedyncze cienie. 137 Electic Blue, 107 Rosy Coral oraz 145 Sandy Beige. Kolory są świetnie napigmentowane. Niebieski i beż już stały się moimi ulubieńcami ;) Świetnie się z nimi pracuje, a takiego niebieskiego szukałam już dawno :) Wszystkie kolorki są matowe. Muszę w takim razie zaopatrzyć się w kasetkę i zabieram się za zmalowanie czegoś fajnego;) Cena: Cień w opakowaniu: 18zł, zapas 10zł. 

Które z moich nowości szczególnie Was zainteresowało?

Przypominam Wam o moim Świątecznym Rozdaniu, które zakończy się w dniu dzisiejszym o północy. Do wygrania jest wybrany przez Ciebie perfum 3G Magnetic Perfume. Zapraszam!




Produkty otrzymałam w ramach współpracy z Drogerią Natura, fakt ten nie miała jednak wpływu na moją opinię.


Buziaki

34 komentarze:

  1. Fajne te nowości. Podoba mi się szczególnie kredka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną paczuchę dostałaś :)
    Najbardziej w oko wpadły mi te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobny błyszczyk z Astor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, generalnie rzadko sięgam po tę markę, wolę essence

    OdpowiedzUsuń
  5. O, tani ten tusz, jestem ciekawa jak się będzie spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie są fajne, ciekawi mnie tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten krem CC, ale nie polubiliśmy się. Rozmazuje mi się na twarzy i ewidentnie go czuć...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale róż wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie genialne cienie!



    Wesołych, magicznych świąt Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana i Tobie również życzę radosnych Świąt spędzonych w gronie najbliższych :)

      Usuń
  10. podoba mi się ten niebieski cień:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sensique to firma mało popularna, jednak jej asortyment jest zaskakująco dobrej jakosci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby wszystko Ci dobrze służyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cienie Kobo wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cień w odcieniu Sandy Beach mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cienie i tusz mnie zainteresowały najbardziej ;) Kolorki cieni śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. oj dawno nie byłam w naturze

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dziś zakupiłam z MySecret kredkę w odcieniu nude ale kusiło mnie więcej produktów :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki śliczny kolor błyszczyka :) mam do nich słabość i pół kosmetyczki :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomimo, że mam bzika na punkcie pielęgnacji, widzę tutaj coś dla mnie ;) czekam na recenzję CC Sensique - lubię produkty typu CC czy BB więc chętnie poznam jego dobre strony :) poza tym bardzo podoba mi się kolor różu - jest w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cienie kobo! Bardzo dobra pigmentacja lubię na nich pracować:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cienie są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja dopiero sie zapoznaję z samą Naturą i jestem mega zaciekawiona produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Kobo! To moja ukochana marka jeśli chodzi o kolorówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kobo i MySecret lubię, ale na Sensique się zawiodłam. Cień, który kupiłam był słabo napigmentowany i leży w kącie nieużywany.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię kolorówkę z Natury :) Podoba mi się to, iż ma marki, które są dostępne tylko w niej i to jest taki smaczek dla mnie :)
    Nowości bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam identyczny - Sensique Diamond Shine - uważaj aby nieupadł jest bardzo delikatny :( u mnie rozsypał się w gwiezdny pył :( Kredka wygląda zachecająco :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...