07 grudnia, 2014

NOWOŚCI MIKOŁAJKOWE | WYGRANE ROZDANIE


Mikołaj i u mnie się zjawił ;) A to za sprawą Agnieszki z bloga Kosmetyki z mojej półki, u której wygrałam mikołajkowe rozdanie. Moja radość z tej wygranej jest tym większa, że jest to moje pierwsze blogowe wygrane rozdanie :) W mojej paczce znalazło się kilka kosmetyków, które już wcześniej bardzo chciałam przetestować. Co znalazło się w mojej paczce?



Agnieszka bardzo się postarała, aby moja paczuszka doszła do mnie na czas. Tym bardziej jej dziękuję :) 
Zawartość paczki jest bardzo interesująca i z pewnością wykorzystam wszystkie te kosmetyki, więc czekajcie na recenzje. Jak wcześniej wspomniałam znalazło się w niej kilka kosmetyków, które zamierzałam już wcześniej nabyć z czystej ciekawości...

Jednym z nich jest właśnie m.in. Peeling solny z masłem Shea Organique.
Na kosmetyki Organique poluję już od dłuższego czasu zachęcona pozytywnymi opiniami na Waszych blogach. Ciekawa jestem jak ten peeling spisze się u mnie :)



Eliksir do kąpieli Avon Planet Spa z olejkiem jaśminowym. Ma obłędny zapach ;)



Joanna Oleje Świata, olejek do twarzy i ciała z olejem Makadamia. Uwielbiam wszelkie olejki, a o nim czytałam dużo pozytywnych opinii.



Tołpa Mydło Borowinowe. Wcześniej o nim nie słyszałam, ale przeczytałam o nim troszkę i zaciekawiło mnie jego działanie.



Dermedic Hydrain3 Hiarulo krem pod oczy. Jestem ciekawa tego kremu, choć jak zawsze w tego typu kremach troszkę się obawiam, ponieważ mam bardzo wrażliwe oczy. Przetestuję jak dam troszkę odpocząć moim oczom po kremie pod oczy LRP, który strasznie mi je podrażnił. Zobaczymy jak ten się sprawdzi...



Bioderma Hydrabio Riche, bogaty krem nawilżający. Mimo mojej mieszanej cery bardzo się z niego ucieszyłam. Właśnie miałam zamiar kupić coś cięższego na zimę na dzień. Aktualnie moja cera czegoś takiego potrzebuje. Już jestem po pierwszych aplikacjach i przyznam, że jest całkiem fajny. Zobaczymy jak się sprawdzi po dłuższym stosowaniu.



Evree Essential Oils, rekonstruktor twarzy i dekoltu. Kolejny kosmetyk, którego byłam bardzo ciekawa. Dużo dobrego czytałam o olejkach Evree i wiedziałam, że prędzej czy później któryś musi do mnie trafić ;)
Stosuję go na noc i również póki co jestem zadowolona ;)



Evree Gold Argan, olejek do ciała. Nie znałam tego produktu, ale jako, że uwielbiam wszelkiego rodzaju olejki (szczególnie zimą) od dwóch dni namiętnie stosuję :)



Sylveco wygładzający peeling do twarzy. Ciekawiły mnie zawsze kosmetyki Sylveco. Od jakiegoś czasu poluję na lekki krem brzozowy, ale nie potrafię go nigdzie dorwać... Zobaczymy jak peeling się spisze :)



Dermo pharma maska kompres 4D, intensywne nawilżenie i dotlenienie. Zawsze mnie ciekawiły ale jakoś nigdy nie wpadły do mojego koszyka...



Jak widzicie paczka interesująca i przemyślana. Dla mnie jak najbardziej trafiona, jeżeli chodzi o okres zimowy.

Którego produktu jesteście najbardziej ciekawe? Z którym kosmetykiem miałyście do czynienia i jak  u Was się sprawdził?

Buziaki

31 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej. Paczka bardzo fajna, sama chętnie bym przetestowała olejki Evree i peeling Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, bardzo fajna paczka :) miłego testowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super paczka! :) Organique moje marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna paczka :) u mnie peeling dolny srednio sie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, jak to wszystko ładnie ujęłaś :) Cieszę się, że zawartość paczki przypadła Ci do gustu :)
    Podejrzewam, że będziesz zadowolona z tych kosmetyków :) Aktualnie stosuję krem z Bioderma, mam wersję i legere i riche i muszę przyznać, że riche bardzo pozytywnie mnie zaskoczył - jak na produkt, który jest o bogatej konsystencji, to świetnie się wchłania na skórze nawet tłustej :)
    Bardzo lubię też Dermedic, a Organique to miłość ever! :) Evree szturmem opanowały polski rynek, sama sprawdzisz dlaczego :) Peeling Sylveco to również nowość w ofercie :) Avon ma tyle pięknych zapachów, że często robię zakupy :)
    Bardzo jestem ciekawa Twoich opinii i recenzji tych kosmetyków, więc czekam na nie z niecierpliwością :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. który krem pod oczy z LRP Cię podrażnił ?

      Usuń
    2. LRP hydraphase intense... Wystarczyła jedna aplikacja, aby oczy łzawiły mi przez 3 dni ;) Tak to już mam z moimi oczkami, jedyne co mnie w ogóle nie uczula to żel z Flosleka :)

      Usuń
  6. Ale super! Wszystko mi się podoba i ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wygranej i bądź grzeczna ;) fajny liścik dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zawartość :D Musiałaś być naprawdę grzeczna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna mikołajkowa niespodzianka. Zazdroszczę i czekam na recenzję kosmetyków :)
    wicy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję:) Super nagrody:) Chętnie przetestowałabym peeling Organique :)
    Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. no supeer :D
    czkam na recenzje w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ile wspaniałości :) Jestem ciekawa jak sprawdzi się krem pod oczy z Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj zazdroszczę i gratuluje wygranej :) Widze tu pare perełek :))

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo wartościowe rozdanie mi jeszcze nic nie udało się wygrać na blogach

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Peeling z Organique miałam, ale nie bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ jest za tłusty. Z Evree właśnie będę testować szampon, ale słyszałam, że to dobra firma ; )) A maseczka jest rewelacyjna !
    Cała wygrana jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja również bylabym zadowolona z takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kosmetyki super! Same wspaniałości! :) Lubię styl takich pielęgnacyjnych produktów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bombowa paka! :) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej :) ja miałam z niej tylko maskę derma i u mnie niestety się nie spisała.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, świetna paczka. Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygrana rewelacyjna, sam krem Bioderma to koszt około 60 zł! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawe kosmetyki Ci sie trafiły gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...