18 grudnia, 2014

NOWOŚCI OD LABORATORIUM KOSMETYCZNEGO JOANNA | NOWOŚCI



Dzisiejszy post dziewczyny będzie lekki i przyjemny. Zaprezentuję Wam dzisiaj produkty, które otrzymałam w ramach współpracy z Laboratorium kosmetycznym Joanna. Zapraszam:)


Do testów dostałam linię Argan Oil, która jest przeznaczona do włosów suchych i zniszczonych. Przyznam, że zaciekawiło mnie szczególnie kilka produktów. Co więc znalazło się w mojej paczce?


Odżywka do włosów Argan Oil.



Szampon do włosów Argan Oil.



Maska do włosów Argan Oil.



Odżywka dwufazowa Argan Oil.



Serum na końcówki Argan Oil.





Jedwabisty eliksir Argan Oil. 



Co o linii mówi producent?

Linia Argan Oil to produkty stworzone do szczególnej pielęgnacji włosów potrzebujących – przesuszonych, słabych, łamliwych, z rozdwojonymi końcówkami oraz tych, które do tej pory trudno było zregenerować i przywrócić piękny wygląd. Receptury tych kosmetyków zostały oparte o jeden z najcenniejszych we właściwości pielęgnacyjne składnik – olejek arganowy, zwany także „płynnym złotem Maroka”. Olejek arganowy pochodzi z ekologicznych upraw. Jest on najbardziej cenionym i najbogatszym we właściwości odżywcze olejkiem na świecie a wytwarzany jest z owoców drzewa arganowego, które występuje tylko w jednym miejscu na świecie – w południowo-zachodniej części Maroka. Już od starożytności używany był do pielęgnacji skóry i włosów, a od teraz dostępny jest także w najnowszej linii kosmetyków do pielęgnacji włosów – Argan Oil.


Z mojej strony najbardziej ciekawa jestem jedwabistego elixiru, odżywki dwufazowej oraz serum na końcówki. Zabieram się w takim razie do testów. Czekajcie na recenzję ;)



Który z tych produktów szczególnie Was zainteresował?
Jak Wasze przygotowania przedświąteczne?


Buziaki

29 komentarzy:

  1. miałam dostać tą serię, ale zaszła pomyłka i otrzymałam oleje:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wlasnie planuje kupic szampon i maske z tej linii, jesli się sprawdzą moze tez i reszte. Poki co chetnie przeczytam co o nich myslisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja miałam szampon, odżywkę, maskę i serum z tej serii - byłam zadowolona, włosy się nie puszyły i nie były obciążone, no i super zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do kosmetyków Joanny podchodzę z wielką rezerwą, ponieważ, mimo świetnych zapachów, wysuszają mi skórę oraz są przyczyną łupieżu. Jedynym kosmetykiem, który jako tako przypadł mi do gustu był peeling w małych buteleczkach (plus za super zdzierające granulki).

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze niczego z tej serii, ale bardzo lubię firmę Joanna i na pewno się skuszę. Spodobał mi się eliksir i dwufazowa odżywka - na pewno do mnie trafią :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie tez jakiś czas temu zawitały, ale wygrałam linie oleje swiata;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie mnie zainteresowały i czekam na recenzje ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, ciekawa ta dwufazowa odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego zestawu nie mam ale mam inny z keratyną z tym, że brak czasu na testowanie bo takie zapasy mam :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja najbardziej jestem ciekawa eliksiru i serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie daj znać jak ci się te produkty sprawdziły :) kosmetyki Joanny nie dość że tanie to jeszcze fajnie współpracujące ze mną, więc może się skuszę jak pokończę zapasy :)
    pozdrawiam,
    diabelnieanielska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Również je testuję :) Jak na razie PRAWIE z wszystkich jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nie miłe doświadczenie z tym szamponem :( bardzo plątał moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam z tej serii szampon ale przyznam że jakoś się z nim nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam odżywkę i byłam zadowolona :) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne nowości :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Miłego testowania :)
    Osobiście ciekawi mnie eliksir.

    OdpowiedzUsuń
  19. Daj znac jak się sprawują:)

    OdpowiedzUsuń
  20. interesuje mnie jedynie ten jedwabisty eliksir :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam szampon i odżywkę i niestety dla mnie to buble ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Z Joanny zawsze kupowałam jedynie farby lub rozjaśniacze do włosów. Na co dzień wolę sprawdzone kosmetyki do pielęgnacji ; ))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe nowości, znam i nawet aktualnie używam odżywki Argan Oil na przemian z innymi, całkiem niezła jest :)

    OdpowiedzUsuń
  24. testuj testuj i daj znać jak efekty bo kuszą w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też testuję ten zestaw i najbardziej zainteresowały mnie dokładnie te produkty, co Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kosmetyki pielegnacyjne bardzo ciekawe! Zastanawiam się nad szamponem i tym jedwabistym eliksirem na końcówki, jednak muszę najpierw wykorzystać moje serum z pantene oraz szampon alterra.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...