05 stycznia, 2015

EFEKTY STOSOWANIA ODŻYWKI DO RZĘS BODETKO LASH | RECENZJA PO 3 MIESIĄCACH

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję na którą wiele z Was czekało. Która z nas nie pragnie mieć naturalnie pięknych, gęstych i długich rzęs? No, właśnie! Trzy miesiące temu rozpoczęłam swoją kurację z odżywką do rzęs Bodetko Lash. Jeżeli jesteście ciekawe efektów, zapraszam :)



O moich początkach kuracji pisałam >TUTAJ<. Pokazałam Wam stan moich rzęs na początku kuracji, abyście mogły same dobrze ocenić efekty. Ja już mogę Wam zdradzić, że jestem zadowolona, choć przyznam, że z początku obawiałam się, że otrzymałam odżywkę z nowym składem i nie do końca wiedziałam jak i czy zadziała.
Na początek przedstawię dzisiejszą gwiazdę, tym z Was, które o odżywce Bodetko Lash nie słyszały...




Od producenta:

Serum do rzęs BODETKO LASH dedykowane jest dla osób, które pragną mieć dłuższe i gęstsze rzęsy. Systematyczne stosowanie zapewni piękny i zdrowy wachlarz rzęs. Odżywkę można stosować przy doklejanych rzęsach gdyż nie wchodzi ona w żadną reakcję z klejem do rzęs.


Skład:

Aqua, Euphrasia Officinailis Extract, Sodium Chloride, Trifluoromethyl Dechloro Ethylprostenolamide, Alcohol Denat, Benzalkonium Chloride.

Cena: 89zł/1,5ml oraz 149zł/3ml
Dostępność: Serum możecie nabyć >TUTAJ<

Opakowanie: Produkt otrzymjemy w estetycznym i eleganckim kartonowym pudełeczku. Samo serum znajduje się w niewielkiej, plastikowej, zakręcanej buteleczce z aplikatorem. Aplikator jest poręczny i cieniutki. Dobrze się nim nakłada odżywkę, nie rozdwaja się. 
Efekty: Na efekty nie trzeba zbyt długo czekać, ponieważ w moim przypadku, po miesiącu zauważyłam zwiększenie gęstości moich rzęs. Od nasady zaczęły wyrastać mi małe włoski. Po dwóch miesiącach zauważyłam znaczny wzrost długości moich rzęs, ale dopiero po trzech miesiącach mogę powiedzieć, że efekt zaskoczył mnie samą ;)
Aplikacja: Odżywka ma postać płynu, który nakłada się codziennie wieczorem, po dokładnym demakijażu na linię rzęs. Sprawdziłam tym samym swoją systematyczność ;) Z ręką na sercu przyznaję, że cierpliwie aplikowałam odżywkę co wieczór. No, może raz przeoczyłam, ale nie mniej jednak, zabieg ten szybko wpadł mi w nawyk.
Trwałość: Otrzymałam 3ml serum, które ma wystarczyć na 6-8 m-cy kuracji. Ja nie żałowałam odżywki, więc przypuszczam (sądząc po ilości, która mi jeszcze została), że w moim przypadku wystarczy na 6 m-cy kuracji. 

A teraz czas na pokazanie efektów ;)

Rzęsy bez tuszu


Na tym zdjęciu możecie zobaczyć różnicę. Rzęsy są dużo dłuższe. Śmiem sądzić, że na długości zyskały blisko 100%. Przyznam, że nie dodałam zdjęcia przed z okiem skierowanym w obiektyw, ponieważ zupełnie nie było widać moich rzęs w wersji naked ;) Teraz mam się już czym pochwalić. Z natury mam proste rzęsy, jednak gdy nabrały długości zaczęły się także ładnie podkręcać. Rzęsy również dlikatnie mi się przyciemniły po zastosowaniu tej odżywki, dzięki czemu w wersji naked, są lepiej widoczne. Odżywka w żaden sposób nie podrażniła moich wrażliwych oczu. Oczy mi nie łzawiły.. Po 2 tygodniach stosowania moja linia rzęs stała się delikatnie wrażliwsza, ale nie przeszkadzało mi to w prowadzeniu dalszej kuracji, a to odczucie zniknęło po tygodniu. Podejrzewam, że był to jeden z objawów tego, że odżywka zaczęła faktycznie działać ;)

Przed kuracją. 




Po trzech miesiącach kuracji.



A teraz wersja z tuszem.



Rzęsy także jak wcześniej delikatnie musnęłam tuszem, aby pokazać Wam efekt.


Przed kuracją.



Po 3 miesiącach kuracji.






Podsumowując: Jestem bardzo zadowolona z efektów jakie dała mi odżywka do rzęs Bodetko Lash. Z czystym sumieniem Wam polecam, tym bardziej, że producent obniżył cenę o 30 zł oraz wprowadził mniejszą ilość wystarczającą na 3 miesięczną kurację. Szkoda jedynie, że odżywka nie daje trwałego efektu, ponieważ po zaprzestaniu jej aplikacji rzęsy wracają do stanu sprzed kuracji. 


Zapraszam Was do polubienia profilu Bodetko Lash na Facebooku >TUTAJ<



Jak Wam się podoba efekt? 

Buziaki

39 komentarzy:

  1. Ja właśnie kończę 3 miesiące z Realash. Tez jestem zadowolona, ale faktycznie szkoda, że to przemijający efekt :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest bardzo ładny :) chętnie bym tą odżywkę przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widać efekty, ale ja chyba za mało systematyczna jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekty są, tylko pytanie czy po zaprzestaniu smarowania rzęs, nie staną się one takie jak wcześniej? :)
    Ja używałam serum z Lbiotiki, efekty były, ale wystarczyły 3 dni nie używania i już wróciły do stanu wcześniejszego... A używałam jej 2miesiące.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspomniałam w poście, efekty są przemijające. Z resztą niestety, ale wszystkie odżywki do rzęs z którymi miałam okazję się bliżej poznać dawały efekt tylko w trakcie smarowania...

      Usuń
  5. Wow, efekt jest cudowny, naprawdę widać ogromną różnicę. Szkoda tylko, że efekt mija wraz z zaprzestaniem stosowania, ale i tak produkt na pewno jest wart zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super efekty, obserwujac inne odzywki nie widzialam takiego efekty w takim czasie, zazdroszcze :) dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pomalowane wyglądają jak sztuczne! sama miałam okazję zobaczyć na żywo i byłam w szoku, tym bardziej że Julkę znam od dzieciństwa i wiem ze z rzęsami miała problem od zawsze... Julka Namówiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, rzęs to ja nigdy nie miałam ;) A jeżeli chodzi o sztuczność to na zszywce dziewczyna zarzuciła mi, że mam "doczepy" ;)

      Usuń
    2. Dawaj ją to ją zbesztam:D żartuję;)

      Usuń
    3. LONG 4 LASHES daje lepsze i szybsze efekty ;)

      Usuń
  8. Świetny efekt, ale ten brak trwałości... :/ obawiam się że od tego efektu można się uzależnić i wówczas portfel bardzo ucierpi :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekty są naprawdę świetne. Chętnie bym ją przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz teraz piękne rzęsy, u la la <3
    Myślałam, że efekt jest bardziej długotrwały...

    OdpowiedzUsuń
  11. Różnica jest ogromna! Na prawdę jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jestem pod wrażeniem różnica ogromna. Ja testuję teraz inną odzywkę, ale ta czeka na swoją kolej

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, super recenzja, świetnie, że są takie efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super efekt, ale cena już nie taka fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś nie wierzyłam, że odżywki dają takie rezultaty. Efekt jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne efekty i śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt niesamowity! Ciekawe czy jest jakiś podobny produkt, ktory ma dłuższe działanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt jest świetny! :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo dobrego słyszałam i czytałam na temat tej odzywki. Efekty faktycznie bardzo fajne. Zobaczymy moze kiedyś sie skuszę. Rzesy mi sie wykruszyly jednak... U mnie systematyczność nieco szwankuje ;) a kupić po to zeby sie kurzyła, chyba mija sie z celem ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Spektakularna różnica, fajnie, że sfociłaś stan przed i po ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jej, niesamowity! Chyba się skuszę, może moje też tak będą wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny efekt! Szkoda tylko, że po zaprzestaniu stosowania tej kuracji rzęsy wracają do stanu sprzed kuracji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam! Przetestowałam! I polecam! rewelacyjna! efekty widoczne już po 3 miesiącach stosowania! www.bodetkolash.eu

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę ją przetestować:)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...