30 stycznia, 2015

ELIKSIR DO WŁOSÓW ARGAN OIL JOANNA | RECENZJA


Dzisiejszą gwiazdą jest Eliksir do włosów Argan Oil firmy Joanna. Jest to niewątpliwie produkt, który najbardziej przypadł mi do gustu z tej serii. Przyjrzyjmy mu się bliżej... ;)
Od producenta:

 Jedwabisty eliksir z linii Argan Oil przeznaczony jest do włosów potrzebujących szczególnej pielęgnacji. Receptura eliksiru zawiera niezwykle cenny we właściwości pielęgnujące olejek arganowy uzyskiwany z upraw ekologicznych i posiadający certyfikat Ecocert.
Eliksir doskonale regeneruje nawet najbardziej zniszczone i przesuszone partie włosów oraz rozdwajające się końcówki. Redukuje łamliwość i wygładza włókna włosów przywracając im niesamowity połysk i nadając im miękkość.
Dlatego jeśli chcesz, aby Twoje włosy były piękne, mocne i zdrowe nie musisz już wydawać fortuny, gdyż jeden z najbardziej cenionych w pielęgnacji składników jest dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil. Już niewielka ilość eliksiru sprawi, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno. 

Skład: 
 
Cyclopentasiloxane, dimethiconol, cyclohexasiloxane, amodimethicone, isopropyl myristate, argania spinosa kernel oil, tocopheryl acetate, parfum, butylphenyl methylpropional, coumarin, hexyl cinnamal, linalool, CI:40800


 Cena: 16zł/ 30ml
Dostępność: produkt ogólnodostępny



 Opakowanie: Estetyczna szata graficzna. Eliksir zamnknięty jest w szklanej buteleczce wraz z pompką. Pomka działa bez najmniejszego problemu, nie zacina się.
Konsystencja: Płynna, dosyć gęsta, klarowna o zółtawym zabarwieniu.
Zapach: Typowy dla tej linii. Dosyć słodki, orzechowy, przyjemny. Niezbyt intensywny.
Działanie: Eliksir spełnia u mnie głównie funkcje ochronne. Zawarte w nim silikony okalają włosa, dzięki czemu jest on zabezpieczony przez szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych tj. mróz czy wysoka temperatura. Dodatkowo sprawia, że włosy ładnie błyszczą, są dociążone i zdyscyplinowane. W tej roli eliksir świetnie się sprawuje. Ujarzmia niesforne kosmyki, nadaje subtelny połysk, nadaje im miękkości. Włosy wydają się być zdrowe. Skład kosmetyku jest krótki i zwięzły, co jest dla mnie ważne w tego typu specyfikach. Obiecany olej arganowy znajduje się na 6 miejscu w składzie.Jeżeli chodzi o stosunek jakości do ceny to także myślę, że jest całkiem dobry. Za 16 zł otrzymujemy 30 ml produktu, co przy tego typu kosmetykach nie jest dużo, ponieważ są one bardzo wydajne. Myślę, że eliksir będzie mi służył przynajmniej pół roku. Pamiętajcie, aby nie nałożyć go zbyt dużo ;)

Podsumowując: Polecam ten produkt z czystym sumieniem, szczególnie osobom stosującym świadomą kurację silikonami. Więcej na ten temat pisałam >TUTAJ<.

Zapraszam Was do polubienia profilu Laboratorium Kosmetycznego Joanna Na Facebooku >TUTAJ<

Przypominam także, że dzisiaj o północy mija termin przyjmowania zgłoszeń chętnych osób do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania jest odżywka do rzęs Bodetko Lash!
Kto jeszcze się nie zgłosił? 

Buziaki

15 komentarzy:

  1. ja lubię joanne, ale akurat tego produktu jeszcze nie mialam :D
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten eliksir :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten eliksir :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię olejki do włosów tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemny chociaż u mnie dużo lepiej sprawdza się olejek z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wypróbuję, szczególnie że wykańczam wszystkie olejki :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego eliksiru ale może wypróbuję jak powalczę trochę z zapasami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam tego produktu,ale może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie sprawdza się jako niwelacja puchu, ale nie podoba mi sie jego zapach;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mialam go a właściwie mam nadal. Mnie nie zachwycił. Czasem używam na końcówki włosów, ale... szału nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam go kupić, ale nigdzie go u mnie nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam raz ten eliksir na spółke z siostrą, obydwie byłyśmy zadowoone z jego działania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego produktu nie znam, ale lubię takie cudeńka do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie olejki ; )) Może skuszę się i na ten do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...