18 stycznia, 2015

EVELINE ARGAN & VANILLA PROFESSIONAL LUKSUSOWY PEELING DO RĄK | RECENZJA


Moją dzisiejszą gwiazdą jest luksusowy peeling do rąk Argan & Vanilla Professional firmy Eveline Cosmetics. Czy nowość marki Eveline wkupiła się w moje łaski? Zapraszam do dalszej lektury ;)





Od producenta:


Skutecznie pielęgnuje skórę dłoni i przywraca jej aksamitną gładkość. Technologia Young Hand & Hyaluron odmładza i wygładza skórę dłoni oraz przywraca jej głęboki poziom nawilżenia. 

Działanie: Kompleksowa pielęgnacja skóry dłoni 8w1: delikatnie oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka, intensywnie nawilża, przywraca jedwabistą gładkość, regeneruje i odżywia, nadaje sprężystość i elastyczność, rozjaśnia przebarwienia, wyrównuje koloryt, koi i łagodzi podrażnienia. 
Sposób użycia: Rozprowadzić peeling na lekko zwilżonych dłoniach i delikatnie masować przez około 3 minuty. Spłukać obficie letnią wodą. Następnie nałożyć na dłonie krem lub inny preparat pielęgnacyjny. Stosować 2-3 razy w tygodniu. 
Aktywne składniki: Renewal Hands Complex, olejek arganowy, masło shea, bioHyaluron plus Complex, olejek ze słodkich migdałów, ekstrakty z: miodu, cytryny, wanilii, dzikiej róży, kakao, lukrecji; kompleks witamin A+E+F. 


Skład:


Cena: 9,59zł/75ml



Opakowanie: Produkt otrzymujemy w bardzo estetycznej, eleganckiej tubce, zamykanej na klik. Przyznam, że szata graficzna tego produktu bardzo przypadła mi do gustu, co niewątpliwie uprzyjemnia stosowanie.
Zapach: Zapach serii Argan & Vanilla Eveline jest po prostu obłędny! Nie jestem miłośniczką słodkich zapachów, ale ten bardzo mi się podoba, ponieważ nie jest duszący, a złamany świeżym zapachem cytrusów. Po prostu cudo! Poza tym zapach tej serii bardzo długo po użyciu utrzymuje się na skórze :)
Konsystencja: Peeling jest kremowy, dosyć gęsty o beżowym zabarwieniu. Zawiera on drobinki, większe (brązowe) i mniejsze drobinki peelingujące.
Działanie: Peeling bardzo pozytywnie mnie zaskoczył! Jestem z niego bardzo zadowolona. Początkowo zachęcił mnie już skład, gdzie możemy zauważyć, że dobroczynne olejki czy ekstrakty owocowe są wysoko w składnie. Znajdziemy tutaj kwas hiarulonowy, masło Shea, olej sojowy, obiecany olej arganowy, olej migdałowy, ekstrakt z cytrusów, wanilii, kakao, aloesu... Jest tego sporo, a większość znajduje się w pierwszej połowie składu, więc jest naprawdę nieźle ;) Co do działania samego peelingu, tutaj również nie mam żadnych zastrzeżeń. Peeling dobrze zdziera martwy naskórek, przy czym po jego użyciu skóra jest naprawdę nawilżona, odświeżona, znikają przebarwienia. Przyznam, że po jego użyciu nie mam uczucia ściągnięcia skóry, a wręcz przeciwnie. Skóra jest gładka i elastyczna, dlatego nie odczuwam potrzeby użycia po nim kremu. 

Podsumowując: Jestem pozytywnie zaskoczona tym produktem! Z pewnością po ukończeniu tego opakowania kupię go ponownie. Z czystym sumieniem mogę polecić każdej z Was :)

Zapraszam Was do przejrzenia całego asortymentu marki Eveline Cosmetics >TUTAJ<.

Miałyście do czynienia z tym produktem? Jakie są Wasze odczucia?

Buziaki


16 komentarzy:

  1. O, to chcę. Miałam już dwa z tej firmy i jeden lepszy od drugiego. Ale te wcześniejsze nie miały tak fajnego składu i zapachu. Chętnie spróbuję jak mi się wykończę obecny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz żałuję, że go nie kupiłam, a już miałam go w ręku podczas ostatnich zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nie kupuję osobnego peelingu do rąk :) Dlaczego? Bo jak zrobię sobie peeling twarzy czy ciała to potem i nasadę dłoni nim peelinguję, jak pamiętam ;)
    Ale coś takiego mogłoby przydać się do stóp, szczególnie z takim składem :) Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No po samym opakowaniu to naprawdę można mieć wrażenie luksusu:) ale ja raczej nie stosuję peelingów do dłoni osobno, przy okazji peelingu ciała tak są wyszorowane, że już więcej im nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!! W takim razie bardzo chcę!!
    Pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym taki do całego ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę ja niestety nie lubię takich zapachów w kosmetykach :/

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę popatrzeć w Rossmannie, widziałam już kilka produktów z tej serii i wszystkie mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może się skuszę, Eveline ma piękne opakowania - bardzo to lubię u nich :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba się skuszę, bo zapach mnie zainteresował:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wypróbuję jak zużyję dużą butlę peelingu Ziaji :D

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...