24 stycznia, 2015

EVELINE ART SCENIC KOREKTOR DO BRWI 3W1| RECENZJA


W dniu dzisiejszym pragnę Wam zaprezentować bardzo ciekawy produkt. Jest nim korektor do brwi Art Scenic Eveline. Zapraszam.





Od producenta:

Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi. Zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają , że kreator jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu. Produkt dostępny w kolorze czarnym i brązowym. Testowany dermatologicznie. 

Skład:


Cena: 12zł/ 10ml
Dostępność: Produkt możecie nabyć m.in. w drogeriach.



Opakowanie: Produkt znajduje się w estetycznym kartonowym pudełeczku, na którym znajdziemy wszelkie potrzebne informacje. Korektor otrzymujemy w podobnej formie jak maskara. Szczoteczka jest tradycyjna i gęsta.
Kolor: Eveline w swojej ofercie ma dwa kolory: brąz i czerń. Mój korektor jest w czarnym kolorze.
Efekt: Przyznam, że początkowo, przestraszyło mnie słowo Black na opakowaniu. Po pierwszym użyciu korektora jednak wszelkie obawy poszły w kąt. Mam brązowe włosy, ale korektor daje na tyle delikatny efekt, że właśnie czerń najlepiej się u mnie sprawdza. Korektor ładnie i delikatnie podkreśla brwi, przyciemniając nasze naturalne włoski. Jest trwały, nie obsypuje się, nie marze. Przy aplikacji może czasem przybrudzić delikatnie skórę wokół brwi, ale z powodzeniem koryguję to patyczkiem. Świetnie sprawdzi się u dziewczyn obdarzonych gęstymi brwiami. Korektor doskonale ujarzmia włoski. Jeżeli chodzi o nabłyszczanie, to w moim odczuciu wcale ich nie nabłyszcza. No, może minimalnie. Dlatego zdziwiłam się opiniami na temat korektora na wizażu, ale zaraz odkryłam dlaczego ja mam nieco inny efekt ;) Producent najprawdopodobniej zmienił skład, ponieważ skład z wizażu, różni się od składu tego korektora na moim opakowaniu. Z resztą fakt, że otrzymałam ten produkt jako styczniowa nowość na pewno nie jest bezpodstawna ;)  Ja niestety jestem obdarzona rzadkimi brwiami, więc dodatkowo wypełniam swoje brwi kredką lub cieniem, a dopiero na koniec nakładam korektor do brwi Art Scenic Eveline.


Podsumowując: Polecam ten korektor szczególnie osobom obdarzonym gęstymi brwiami. W moim przypadku świetnie sprawdza się w roli wykończenia :) Swoją drogą cieszy mnie fakt, że producenci biorąc pod uwagę Nasze opinie, zmieniają formułę produktu na lepszą :) 

Zapraszam Was do zapoznania się ze wszystkimi nowościami marki Eveline. >TUTAJ<

Buziaki

28 komentarzy:

  1. Też początkowo wystarczyłam się, że pisze Black ale na szczęście daje naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam i uwielbiam :) moje must have na brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny produkt, muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że na rynku jest dostępny taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tego produktu, ja używam z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam niestety bardzo rzadkie brwi więc bez cienia czy kredki się nie obejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wygląda :) Daje naturalny efekt. Ja jestem posiadaczką gęstych brwi, więc to chyba produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze jak pomaluje brwi to sie dziwnie czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go i bardzo lubię :) Dla moich brwi jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chyba wolę żel z Catrice <33 ale może tego kiedyś też spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam jeszcze o korektorze do brwi. U mnie bardzo dobrze sprawdził się zestaw do brwi z Oriflame, ale ostatnio używam brązowej kredki Catrice (z drugiej strony ma okrągłą szczoteczkę) - jest wygodniejsza w "obsłudze" i w zupełności mi wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
  12. rowniez nie slyszalam o korektorze do brwi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Również mam korektor do brwi, z Biedronki :) Wygląda dokładnie tak samo :)
    Nigdy nie musiałam nic robić z brwiami, ale były troszkę nieokiełznane. Kiedyś, przy regulacji "zahaczyłam" za wysoko i zrobiłam sobie, dość widoczną wśród czarnych brwi, dziurkę ;) Akurat w Biedronce był korektor :) Okazało się, ze to jest to!
    Dziurka dawno zarosła a ja nadal go używam - zdołał ujarzmić moje brwiszcza i teraz wreszcie jakoś wyglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam ciemne i gęste brwi, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny efekt. Ja też mam gęste brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najwyższy czas bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam na niego ochotę, gdy byłam dzisiaj w Rossmannie, ale coś mnie powstrzymało przed zakupem. Rozważę jego nabycie, bo moja kredka do brwi powoli się już kończy...

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje brwi też są rzadkie, i obecnie używam kredki do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też używam tego korektora do wykończenia makijażu brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam go! jeden z ulubionych kosmetyków, bardzo ładnie podkreśla brwi i potrafi perfekcyjnie podkreślić makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...