27 stycznia, 2015

JOANNA ARGAN OIL DWUFAZOWA ODŻYWKA DO WŁOSÓW | RECENZJA


Dzisiaj przyszła pora na moją opinię na temat dwufazowej odżywki Argan Oil firmy Joanna. Jeżeli jesteście ciekawe jak dżywka wpłynęła na kondycję moich włosów, zapraszam do dalszej lektury.



Od producenta:

Odżywka dwufazowa Argan Oil przeznaczona jest do włosów potrzebujących szczególnej pielęgnacji. Receptura dwufazowej odżywki oparta jest o niezwykle cenny we właściwości pielęgnujące olejek arganowy uzyskiwany z upraw ekologicznych i posiadający certyfikat Ecocert. 
Dwufazowa odżywka regeneruje zniszczone i przesuszone partie włosów i dba rozdwajające się końcówki. Redukuje łamliwość i wygładza włókna włosów, przywracając im niesamowity połysk i jedwabistą miękkość. 
Dlatego jeśli marzysz o pięknych, mocnych i wyjątkowo zdrowych włosach nie musisz już wydawać fortuny, gdyż jeden z najbardziej cenionych w pielęgnacji składników jest już dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil.
Wyjątkowo lekka konsystencja i piękny naturalny zapach migdałów sprawią, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno. 

Skład: 


Cena: 8,5zł/150ml


Opakowanie: Odżywka zamknięta jest buteleczce z atomizerem. Atomizer jest sprawny, nie zacina się, rozpryskuje idealną mgiełkę produktu.
Zapach: Wszystkie produkty z linii Argan Oil Joanny mają niemalże identyczny zapach. Zapach jest ładny, utrzymuje się na włosach, jakby orzechowy.
Konsystencja: Odżywka się rozwarstwia jak chwilę pistoi, więc przed użyciem należy nią wstrząsnąć, aby warstwy się połączyły. Wtedy odżywka da najlepszy rezultat.
Działanie: Dwufazowa odżywka Argan Oil najmniej z tej całej linii przypadła mi do gustu. Należy ją umiejętnie nakładać, żeby nie obciążyła zbytnio włosów. Początkowo nakładałam jej zwyczajnie zbyt dużo, co spowodowało, że włosy po jej użyciu wydawały się być nieświeże... Z czasem jednak doszłam do wprawy i wyczułam ilość odżywki jaka jest odpowiednia dla moich włosów. W składzie znajdziemy silikon, ale jest to silikon lotny, więc po rozpyleniu go na włosy zaraz go nie ma... Dla jednych to dobrze, dla innych źle. Niemniej jednak razi mnie w składzie w oczy również spora zawartość alkoholu. Jak jestem w stanie znieść go w odżywkach do spłukiwania, tak w odżywkach b/s wolę go unikać, przez jego wysuszające właściwości. Myślę, że długotrwałe stosowanie tej odżywki może przyczynić się do przesuszenia końcówek. A w tym wypadku nawet obecny w pierwszej połowie składu olej arganowy, nie pomoże. Jakie faktyczne efekty przyniosła odżywka moim włosom? W tym co napisał producent podpisałaby się jedynie pod słowem miękkość... To chyba dużo mówi ;)

Zapraszam Was do polubiena profilu Laboratorium Kosmetycznego Joanna na Facebooku >TUTAJ<

Podsumowując: Ta odżywka jest niewątpliwie największym moim rozczarowaniem jeżeli chodzi o tą linię.

Ciekawa jestem jak ta odżywka sprawdziła się u Was?

Buziaki

24 komentarze:

  1. Nic z tej serii nie miałam, ale ogólnie lubię takich produktów używać, gdy nie mam czasu na mocniejszą pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tej serii, ale muszę zakupić z niej któryś produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię odżywki w sprayu, ale po Twojej recenzji jakoś nie mam na nią ochoty...

    OdpowiedzUsuń
  4. Najgorszy jest ten alkohol w składzie, strasznie wysusza :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, konieczne muszę kupić.,Dzięki za info :) DOdaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Może ją wypróbuję, z czystej ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też ta odżywka nie przypadła do gustu ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jej i chyba nie chcę mieć :) obecnie z Joanny mam w sprayu jedwab i keratynę, i także średnio jestem zadowolona z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za tą serią ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie przypadała Ci do gustu. U mnie pewnie też by się nie sprawdziła skoro może obciążać. Moje cienkie włosy bardzo łatwo obciążyć :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tej odżywki i nie wiem czy się skuszę na jej wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam całą serię i wygląd moich włosów poprawił się. Czemu to polepszenie zawdzięczam? Nie wiem - czy to dzięki masce, czy dzięki odżywce, a może olejek przyczynił się do tego. Nie stosuję niczego solo, więc mi osobiście trudno będzie wybrać najlepszy bądź najgorszy produkt. Wszystkie spisały się nieźle - chociaż pamiętać trzeba w przypadku tej odżywki bez spłukiwania o wstrząśnięciu przed zastosowaniem - bo włosy mogą stać się obciążone i tłuste.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tej serii miałam tylko maskę, ale była całkiem przyzwoita.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam kosmetyków tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za tego typu odżywkami, więc raczej się nie skuszę na nią...

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba bym jej nie kupiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje włosy za arganem nie przepadają więc raczej nie dla mnie tego typu kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam tej odżywki i myślę, że jej nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Joanne lubię ale tej odżywki nie znam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam ale ogólnie odżywki strasznie obciążają mi włosy

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja odżywkę w sprayu najczęściej robię sama poprzez rozcieńczenie normalnej odżywki wodą ;)
    Czasem dodam jedwab czy rybkę Gal :)
    Alkohole spraye u mnie odpadają, bo kończy się to natychmiastowym puchem. A szkoda, bo cena i obecność olejku arganowego nawet zachęca...

    OdpowiedzUsuń
  22. Coraz bardziej przekonuje sie do tej serii kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...