23 stycznia, 2015

JOANNA ARGAN OIL MASECZKA DO WŁOSÓW | RECENZJA



Przyszedł czas na kolejną nowość Laboratorium Kosmetycznego Joanna. Dzisiejszą gwiazdą jest maseczka do włosów suchych i zniszczonych Argan Oil  Joanna. Jeżeli jesteście ciekawe czy maseczka spełnia się w swojej roli, zapraszam do zapoznania się z moją opinią :)


Od producenta:

Maseczka do włosów z linii Argan Oil została wzbogacona o niezwykle cenny olejek arganowy. Płynne złoto Maroka - bo tak zwany jest również też olejek - pozyskiwany jest z upraw ekologicznych i posiada certyfikat Ecocert. 
Maseczka doskonale regeneruje przesuszone włosy i zniszczone końcówki oraz likwiduje problem puszenia się włosów, nadaje im zdrowy wygląd i pożądaną przez wszystkie kobiety miękkość oraz cudowny blask. 
Teraz - jeśli chcesz, aby Twoje włosy odzyskały naturalne piękno, nie musisz wyjeżdżać do Maroka ani wydawać fortuny, gdyż jeden z najcenniejszych olejków na świecie jest już dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil. 
Bogata konsystencja i piękny zapach sprawia, że pielęgnacja włosów będzie niezwykle wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno. 


Skład: 


Cena: 7,5zl/150g


Opakowanie: Maseczka znajduje się w wygodnej tubce, zamykanej na klik. Otwór jest odpowiedniej wielkości, dzięki czemu wydobywamy z tubki dokładnie tyle produktu ile potrzebujemy.
Konsystencja: Maska jest w kolorze kremowym. Jest gęsta, zbita, taka jaka powinna być w moim odczuciu maseczka. W trakcie aplikacji nie spływa z włosów.
Zapach: Zapach tej linii określiłabym jako orzech. Jest bardzo przyjemny. Po użyciu maski zapach długo utrzymuje się na włosach.
Działanie: W moim przypadku maska nieźle się sprawuje, ale wiem, że nie każdej osóbce jego działanie przypadnie do gustu, tym bardziej patrząc na krąg osób dla których jest przeznaczona. Już tłumaczę dlaczego. Problem leży tutaj w składzie, a dokładnie chodzi o zawartość w maseczce oleju kokosowego. Olej ten znajduje się dosyć wysoko, bo na 6 miejscu. Olej kokosowy jest olejem nasyconym, przez co polecany jest szczególnie osobom posiadającym włosy niskoporowate. Włosy suche i zniszczone są głównie wysokoporowate, więc ten olej może przynieść odmienne od zamierzonych skutki na włosach. Wiadomo, jest to maseczka, a ilość oleju kokosowego nie jest tutaj jakaś ogromna, ponadto mamy silikon i wiele innych oblepiaczy, które mogą zmniejszyć skutki działania oleju kokosowego. Niemniej jednak postanowiłam Was uprzedzić ;) W moim odczuciu maseczka lepiej sprawdzi się u osób, które mają włosy normalne. U mnie maseczka sprawuje się bardzo dobrze. Zmiękcza włosy, wygładza, nawilża. Mamy tutaj silikon, który sprawi, że nasze włosy wyglądają na gładkie, a końcówki na scalone. 

Podsumowując: U mnie maseczka sprawuje się całkiem nieźle, ale Was przestrzegam przed obecnym olejem kokosowym. W moim odczuciu maseczka najlepiej sprawdzi się u osób posiadających raczej normalne włosy, a nie zniszczone i suche. Stosunek jakości do ceny jest całkiem niezły w tym przypadku.

Zapraszam Was do polubienia profilu na Facebooku Laboratorium Kosmetycznego Joanna >TUTAJ<.

Miałyście z tą maseczką do czynienia?

Buziaki

23 komentarze:

  1. Mnie również troszkę zdziwił olejek kokosowy w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na przyjemną, moze sie skuszę i w koncu kupię, bo mysle o tym odkad pierwszy raz przedstawilas te kosetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reasumując nie jest taka zła, określiłabym jako dobra bo jest wiele takich które nic nie robią :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą maseczkę, początkowo używałam ją regularnie i byłam zadowolona z efektu, odstawiłam ją na jakiś czas i teraz gdy używam nie robi już tego efektu wow ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie olej kokosowy jest ok, więc chyba sobie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To moze u mnie działałaby całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam włosy przetłuszczające się, więc niestety myślę, ze obciążałaby je i raczej nie nadawałaby się do ich pielęgnacji w moim przypadku. Szkoda, bo szukam jakiejś niedrogiej maski do włosów, bo nigdy specjalnie nie używałam takich kosmetyków... może jednak się na ten produkt z Joanny skuszę? ie zaszkodzi spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem tej maski...ostatnio kupiłam z ISANY taką skoncentrowaną i jest super...myślę że ta będzie następna

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze jej nie miałam ale fajnie wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tej maseczki,ale może być dobra dla moich włosów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam włosy przetłuszczające się. Jestem ciekawa czy u mnie by dała radę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Maski nie miałam, jedynie szampon ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja ulubiona z całej serii Argan Oil :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moje włosy są wysokoporowate a jednak olej kokosowy im służy :)
    tą maskę właśnie niedawno zakupiłam i zamierzam wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam kiedyś na włosy czystego oleju kokosowego i działał na moje włosy super ale ta maseczka niestety jest dla mnie klapą...

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo :) I to mi pasi :) Kokos wysoko w składzie, tym lepiej dla mnie :) Będę musiała sobie gdzieś ją zanotować do przetestowania jak zdenkuję co nieco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam i sprawdziła się u mnie całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  18. maseczki nie miałam, ale bardzo lubię serum na końcówki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie maseczka sprawdzała się również dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba jednak nie będzie dobra dla moich włosów...

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja może wypróbuję, ostatnio moje włosy totalnie nie chcą ze mną współpracować!

    OdpowiedzUsuń
  22. wygląda świetnie :) może kupię następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...