20 stycznia, 2015

JOANNA ARGAN OIL ODŻYWKA DO WŁOSÓW SUCHYCH I ZNISZCZONYCH | RECENZJA


Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną recenzję produktu do włosów serii Argan Oil firmy Joanna. Dzisiejszą gwiazdą jest odżywka do włosów suchych i zniszczonych. Jak odżywka spisała się u mnie? Zapraszam.





Od producenta:

Odżywka z olejkiem arganowym do włosów suchych, zniszczonych, potrzebujących wyjątkowej pielęgnacji.
Wzbogacona o niezwykle cenny olejek arganowy, zwany także płynnym złotem Maroka. Ten orientalny składnik posiada bogate właściwości pielęgnujące włosy i delikatną skórę głowy. Teraz i Ty możesz rozkoszować się korzyściami płynącymi z tych luksusowych dobrodziejstw, a Twoje włosy zyskają:
- odżywienie i wzmocnienie,
- łatwość rozczesywania,
- regenerację zniszczonych partii,
- zmysłowy połysk,
- ochronę przed puszeniem się.
Cudowna konsystencja i piękny zapach odżywki sprawią, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno. 

Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Glycerin, Quaternium-91, Cetrimonium Metholsulfate, Argania Spinosa Kernel Oil, Triethanolamine, Parfum, Hexyl Cinnamal, Dmdm Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI: 19140, CI: 17200.


Cena: 6,5zł/ 200ml



Opakowanie: Odżywkę otrzymujemy w plastikowej, estetycznej buteleczce zamykanej na klik.
Konsystencja: Nie za gęsta, nie za rzadka. Kremowo- galaretowata (innego określenia nie znalazłam ;) o kremowym zabarwieniu. Przy aplikacji bardzo szybko się wchłania we włosy, przez co można mieć odczucie, że nałożyło się jej zbyt mało. 
Zapach: Zapach tej serii jest jej niewątpliwym atutem. Po umyciu utrzymuje się jeszcze jakiś czas na włosach. 
Działanie: Tutaj w odróżnieniu z szamponem tej linii o, którym pisałam >TUTAJ<, obiecany olejek arganowy mamy w pierwszej połowie składu. Włosy po jego użyciu łatwiej się rozczesują i dzięki zawartemu silikonowi w składzie delikatnie wygładza włosy. Jeżeli chodzi o odżywienie czy nawilżenie, w moim przypadku nie jest ono wystarczające po użyciu tej odżywki. Włosy są miękkie, nie obciążone.

Podsumowując: Od odżywki do włosów oczekuję czegoś więcej. Głównie nawilżenia i w tym temacie ta odżywka nie spełniła moich oczekiwań. Myślę jednak, że dobrze uzupełnia się z szamponem z tej samej linii, ponieważ zapobiega puszeniu i włosy łatwiej się rozczesują. 

Zapraszam was do polubienia fanpage Laboratorium Kosmetycznego Joanna >TUTAJ<

Miłego dnia

25 komentarzy:

  1. Pewnie dla mnie byłaby za słaba, jednak suche włosy potrzebują sporej dawki nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cos dla mnie, bo moje wlosy sa dosc suche i elektryzujace sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre uzupełnienie szamponu, ale cudu po nie bym się nie spodziewała :) Super zapach, ale nie oczekujmy od niej głębokiego nawilżenia :)
    Dobra, drogeryjna i tania odżywka raczej dla włosów normalnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i fajnie, że się sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, fajnie, że chociaż tu z arganem jest 'uczciwie' ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą, że zapobiega puszeniu- dla mnie to duży plus :) Ogólnie jestem z niej bardzo zadowolona choć szału nie robi :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tą odżywkę i była całkiem przyjemna :) Fajnie nawilżała i ułatwiała rozczesywanie. Nie dociążała odpowiednio, bo moje włosy bardzo się puszą, ale za taką cenę i tak była całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mnie olejek arganowy nie działa niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ta odżywka ani ziębi ani grzeje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie niestety słabo się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie wypróbuję :) szczególnie że mi ostatnio włosy strasznie się puszą..

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ją akurat stosuje, i spisuje się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie spełnia obietnic danych przez producenta, bo jeżeli ma tylko pomóc rozczesywać włosy, to raczej kiepsko się sprawuje... no cóż, dobrych odzywek w niskiej cenie jest niestety mało. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam i średnio byłam z niej zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tej serii nie miałam żadnych produktów i nie wiem czy skuszę się na tą odżywkę. Bardziej chyba się czaję na szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pewna, że dla mnie byłaby za słaba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jako baza do masek fajnie się sprawdza u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jej jeszcze, ale dla mnie również mogłaby być trochę za słaba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny Blog :) Miły dla oka :)
    Zdecydowanie zostaje na dłużej ;)
    A w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    Pozdrawiam!!!

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie pewnie by sie nie sprawdzila przy rozjasnionych wlosach.
    Bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam i rowniez obseruje :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dzisiaj kupiłam bananową maskę z Kallosa, z Joanny miałam ale w sprayu i dobrze wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie...myślę jednak, ze w podobnej cenie można kupić odżywki o troszkę bardziej spektakularnym działaniu ;)
    Choć nie powiem - czynnikiem zachęcającym zdecydowanie jest ten argan w pierwszej połowie składu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ze względu na cecnę, myślę, że warto chociaż wypróbować i przekonać się na sobie jak działa ; ))

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...