17 stycznia, 2015

JOANNA ARGAN OIL SZAMPON DO WŁOSÓW | RECENZJA


Dzisiaj przyszedł czas na moją opinię na temat szamponu do włosów suchych, zniszczonych i koloryzowanych z serii Argan Oil firmy Joanna. Jak ten produkt się sprawdził u mnie? Zapraszam do dalszej lektury.





Od producenta:


Szampon z linii Argan Oil przeznaczony jest do włosów potrzebujących szczególnej pielęgnacji. Receptura szamponu zawiera olejek arganowy uzyskiwany z upraw ekologicznych i posiadający certyfikat Ecocert. 

Szampon doskonale myje i pielęgnuje zniszczone i przesuszone partie włosów oraz rozdwajające się końcówki. Wygładza włókna włosów przywracając im zmysłowy połysk i nadaje włosom miękkość i witalność. 
Dlatego jeśli marzysz o pięknych, mocnych i wyjątkowo zdrowych włosach nie musisz już wydawać fortuny, gdyż jeden z najbardziej cenionych w pielęgnacji składników jest teraz dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil. 
Cudownie krystaliczna konsystencja i piękny zapach sprawią, że mycie włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno. 


Skład:


Cena: ok 6,5zł/200ml


Opakowanie: Szampon otrzymujemy w plastikowej, poręcznej, estetycznej buteleczce, zamykanej na klik. Otwór przez, który wylewamy szampon jest standardowej wielkości.
Konsystencja: Szampon jest dość rzadki, ale nie potrzeba nałożyć go dużo na włosy, aby je całe pokryć, ponieważ szampon bardzo dobrze się pieni. Dlatego też w moim odczuciu nie traci na wydajności.
Zapach: Oj, zapach tej serii jest jej niewątpliwym atutem. Szampon pachnie ślicznie, a dodatkowo zapach dosyć długo utrzymuje się jeszcze po umyciu na włosach. Zapach określiłabym jako orzechowy, choć dobra w opisywaniu zapachów nie jestem ;)
Działanie: Czyli najważniejsze ;) Zacznę może od tego, że od szamponów nie oczekuję niczego innego jak tylko odpowiedniego oczyszczenia. Ogólnie używam łagodnych szamponów bez SLS, ale co jakiś czas moje włosy oczekują mocniejszego oczyszczenia, głównie z silikonów. W tej roli szampon sprawdza się u mnie bardzo dobrze. Szampon dobrze oczyszcza włosy, także z olejków. Nie obciąża ich. Włosy po jego umyciu w moim przypadku nie plączą się nadmiernie, ale po umyciu zawsze jednak nakładam odrobinę odżywki, aby ułatwić rozczesanie włosów. Myślę że osoby o włosach wysokoporowatych czy mocno zniszczonych, powinny jednak pamiętać przy użytkowaniu tego szamponu o odżywce. Odżywienie... W składzie, faktycznie znajdziemy obiecany olejek arganowy, ale niestety nie znajduje się on nawet w pierwszej połowie składu... Niestety. Regeneracja, umówmy się, że tego również nie oczekuję od szamponu... Szampon nie podrażnił mojego skalpu, nie wywołał łupieżu. Włosy po jego użyciu są miękkie, ale nie zauważyłam zwiększonego połysku.

Podsumowując: Szampon dobrze sprawdza się w swojej roli (jeżeli chodzi o oczyszczanie włosów). Niewątpliwie na plus jest jego zapach. W moim odczuciu najlepiej jednak sprawdzi się w duecie z odżywką.

Zapraszam Was do polubienia Fanpage Laboratorium Kosmetycznego Joanna na Facebooku

Miałyście do czynienia z tym szamponem?

Buziaki

26 komentarzy:

  1. Wiele produktów ma tak, że reklamuje się jako (w tym przypadku) coś arganowe, a sam argan pod koniec składu ;p Szkoda ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się unikać szamponów z sls, które silnie oczyszczają, to chyba po nich tak swędzi mnie skalp. Po odstawieniu mam całkowity spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem z niego zadowolona choć fakt- olejku arganowego tyle w nim co kot napłakał ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nigdy nie używałam szamponów Joanny, nie miałam zaufania do tej firmy, ale ostatnio dałam szansę jedwabowi do włosów i bardzo polecam. Sięgnę więc i po ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią przetestowałabym tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wyobrażam sobie nie używania odżywki, dlatego od szamponu oczekuję tylko dobrego oczyszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam całą serię i byłam bardzo zadowolona. Moje rozjaśniane włosy bardzo dobrze tolerowały te kosmetyki, no i ten piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam do czynienia z tą seria

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również byłam zadowolona z tego szamponu. A co do zapachu, to zgadzam się z Tobą w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten szampon ale oddałam siostrze bo jakoś nie bardzo mi podpasował.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie używałam tego szamponu, ale może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu kolejny w miarę dobry szampon na rynku. :) Ciakiem niezły, pewnie bym go kupiła, gdybym szukała czegoś na szybko, chociaż nie tego oczekuję od produktów do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie cała ta seria okazała się być bublem ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie próbowałam. Z Joanny używam tylko produktów do stylizacji włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo zachęcający :) uwielbiam wszystko do włosów i twarzy, co ma olej arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też wiele od szamponu nie oczekuję. Grunt, żeby nie obciążał i nie podrażniał, czyli ten by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Joanny w pamięci zapisał mi się przede wszystkim szampon z czarną rzepą, kiedy miałam problemy z nadmiernym wypadaniem włosów :) Raczej już nie koncentruję się na obecności w szamponach olejów, cudownych ekstraktów, itp. :) Tak, jak Ty - uważam, ze przede wszystkim ma myć i nie szkodzić :) Mam zatem jeden szampon z SLS i 3 bez SLS i silikonów, w tym jeden dziecięcy :)
    Ten z SLS to najczęściej szampon ziołowy. Jeśli mówisz jednak, że ten również dobrze oczyszcza...może następnym razem się nad nim pochylę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostałam go do testów, jak inne produkty z tej serii i jak jego zapach mi się podoba, tak zapachu jedwabnego eliksiru znieść nie moge, ah okropieństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. iałem i troszkę puszył włosy u mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy go nie używałam, ale może to się zmieni ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie, że dodałaś opinię bo się nad nim zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobry kosmetyk w niskiej cenie . Używam jeszcze Joanny z wiśnia cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...