31 stycznia, 2015

MANICUIRE HYBRYDOWY SEMILAC | RECENZJA


Piękne i zadbane dłonie są wizytówką kobiety. Jak odkryłam manicuire hybrydowy to całkowicie przepadłam. Która z nas nie chciałaby mieć nienagannego manicuire przez dwa tygodnie bez poprawek? Ja na pewno. Dzisiaj przyszedł czas na moją opinię o lakierach hybrydowych Semilac. Jak sprawdziły się u mnie? Zapraszam


Od producenta:

Manicure hybrydowy jest wykonywany specjalnymi lakierami, utwardzanymi w lampie UV. Główną zaletą takiego manicure jest trwałość. Lakier utrzymyje się na paznokciach 2-3 tygodnie. Paznokcie wyglądają bardzo naturalnie, tak jak pomalowane tradycyjnym lakierem do paznokci.
Nie czekasz aż lakier wyschnie. Od razu po wyjęciu z lampy UV możesz w pełni cieszyć się pięknymi paznokciami, bez obawy, że zniszczysz swój świeży manicure np. sięgając do torebki po klucze. 
Trwałość lakierów hybrydowych SEMILAC jest zbliżona do paznokci utwardzanych żelem, dlatego nie odpryskują one już po dwóch trzech dniach, jak w przypadku tradycyjnych lakierów do paznokci. Już teraz możesz się cieszyć trwałym manicure'em nawet do trzech tygodni.
Dostępność: Lakiery możecie nabyć >TUTAJ<


Opakowanie: Lakiery zamknięte się w szklanych słoiczkach z wygodnymi pędzelkami, bez dostępu do światła. Odtłuszczacz zamknięty jest w przeuroczej plastikowej buteleczce.
Kolory: Na stronie pazurki.com.pl znajdziecie mnóstwo kolorów. Wybór jest ogromny. Ja ze swojej strony mogę Wam polecić przejrzenie i polubienie profilu https://www.facebook.com/DiamondCosmeticsPoland, gdzie znajdziecie mnóstwo zdjęć nadesłanych przez klientki w wykonanym manicuire. Dlaczego Wam o tym mówię? Ponieważ na tych zdjęciach najlepiej widać kolory lakierów. Na stronie producenta kolory nie zawsze odpowiadają faktycznym kolorom lakierów. Dla przykładu mój odcień Peach Milk okazał się nieco ciemniejszy od koloru zaprezentowanego na stronie. Berry Nude jest identyczny jak na stronie, a Gold Disco jeszcze ładniejszy ;) Myślę, że jest to świetny pomysł, aby lepiej ujrzeć kolory, a przy okazji możecie znaleźć tam mnóstwo inspiracji. Niektóre prace są przepiękne :)
Aplikacja: Wykonanie manicuire hybrydowego tymi lakierami jest bajecznie proste. Lakier bazowy jest nieco rzadszy, dzięki czemu możemy nałożyć go dokładnie, cieniutką warstwą. Same lakiery są idealnej gęstości, podobnie zresztą jak top. Dobrze rozlewają się po płytce i nie zalewają skórek. 
Efekt: Manicuire jest estetyczny i pięknie się błyszczy (posiadam zwykły Top).
Trwałość: Tak wykonany manicuire hybrydowy pozostaje na paznokciach w nienaruszonym stanie naprawdę dwa tygodnie. Podejrzewam, że wytrzymałby trzy, ale odrost nie pozwala mi już dłużej go testować;) Przyznam Wam, że nie traktują swoich paznokci ulgowo. Daję im niezły wycisk myciem, praniem, szorowaniem itp. Manicuire hybrydowy Semilac to wytrzymuje, a co jest w tym najlepsze, nie traci na blasku. 
Hybrydy Semilac, a zniszczone paznokcie: Z czystym sumieniem mogę Wam powiedzieć, że nie jest źle ;) Wiadomo, hybrydy ściągamy acetonem, który nie ma najlepszego wpływu na naszą płytkę, ale mimo wszystko ja jestem zaskoczona. Paznokcie jakby mi się wzmocniły i jestem w stanie zapuścić je dużo dłuższe niż przedtem. Podejrzewam, że na to ma wpływ fakt, że mam cienkie paznokcie, które szybko się łamały, a hybryda daje im taką jakby powłokę ochronną, przez co są silniejsze. Należy także pamiętać, że hybrydy przepuszczają powietrze w odróżnieniu od żeli.
Odtłuszczacz: Także ważna osobistość w tym zestawie, ponieważ bez niego manicuire nie będzie tak trwały. Należy nim odtłuścić płutkę zanim przystąpimy do malowania. Posłuży nam także do zmycia lepkiej, końcowej warstwy. Mój dobrze sprawdza się w swojej roli i cudownie pachnie ;)




Podsumowując: Jestem bardzo zadowolona z faktu, że mogłam poznać hybrydy Semilac. Miałam wcześniej styczność z innymi lakierami hybrydowymi, ale zupełnie się u mnie nie sprawdziły. Zamierzam zaopatrzyć się o kolejne kolory i myślę o matowym Topie ;) Pokochałam hybrydy i wygodę, którą mi dają ;)

A Wy? Co sądzicie o manicuire hybrydowym? Kusi Was Semilac?

Buziaki

32 komentarze:

  1. śliczny manicure :)
    Uwielbiam hybrydy, myślę nawet o zakupie zestawu i robieniu samej, ale wciąż to odkładam... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam hybryd na paznokciach. moim zdaniem fajnie połączyłaś koloru, ten złoty paznokieć super pasuje

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne ;) też lubię hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, pięknie Ci wyszło! A ten złoty wygląda przebajecznie. Kiedyś sie zastanawiałam nad tą opcją, ale potem uznałam, że może mi coś nie wyjść, trzeba kupić lampę... I zrezygnowałam. A przez Ciebie znów zaczynam o tym myśleć. 'o'
    Pozdrawiam, Anu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam hybrydy. Na razie mam z Chiodo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez zastanawiam sie nad marka Chiodo. Tylko, ze bardzo malo opini w necie o nich jest. Zadowolona jestes?

      Usuń
    2. Zaryzykowałam zakup hybryd Chiodo. I nie byłam rozczarowana. Hybrydy pięknie kryja, nie zalewają skórek. I co najważniejsze nic sie z nimi nie dzieje. Gdyby nie odrost...nie zdejmowałabym ich :)

      Usuń
    3. Anonimowymaja 07, 2016

      Ja mam semilac i Chiodo pro. Obie marki super, ale Chiodo lepiej utwardzają moje miękkie paznokcie.

      Usuń
  6. Super zdobienie :) wyszło bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentuje, kusi mnie hybryda oj kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne :) ja tam jednak nie używam hybryd, jakoś nie przepadam :D zraziłam się strasznie, kiedy koleżanka mi zbyt mocno spiłowała całą płytkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt końcowy rewelacja;* Świetne zestawienie;*

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny :) rewelacyjnie zaakcentowany złotem :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam hybryd. Śliczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również noszę teraz hybrydy z Semilaca i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny mani :) Ja robię hybrydy przeszło pół roku, czasem robiąc przerwę na "naturalki", bo stosowanie hybryd pożegnało krótkie i połamane paznokcie i teraz nawet ze zwykłym lakierem prezentują się dobrze :)
    Używam całego zestawu do hybryd od firmy Tifton ;)
    Jeden mani dodałam również u siebie na blogu, choć bez zdobień.
    Dla mnie jak nie widać różnicy (lub niewielką) to po co przepłacać? xD

    OdpowiedzUsuń
  15. ciągnie mnie do nich strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Coraz bardziej się przekonuje żeby samodzielnie sobie zrobić hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt jak efekt, ale trwałość zachwyca. Nie wiem jeszcze czy mnie kuszą, póki co zbieram informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten złoty akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglada wspaniale

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie prezentują się twoje paznokcie ;) przydałyby mi się takie lakiery, bo zwykłe (przy moim skubaniu) wytrzymują dwa/trzy dni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się hybrydy, ale jak mi raz kosmetyczka na wesele zrobiła, to tak mi spiłowała płytkę paznokci, że papier sam został, a w dodatku następnego dnia odprysnął jeden. Chyba jednak pozostanę przy zwykłych lakierach, ale nie mówię nie, bo Twoje wyglądają bardzo ładnie, :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Nic wyszukanego. Chińska, na all kupiłam, 36W.

      Usuń
  23. Bardzo ładne połączenie kolorów :-D

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...