10 stycznia, 2015

NOWOŚCI OD EVELINE COSMETICS | NOWOŚCI STYCZEŃ 2015


Dzisiaj moje kochane mam dla Was kolejną dawkę nowości tym razem, z pewnością, dobrze Wam znanej firmy Eveline Cosmetics. Osobiście lubię kosmetyki tej marki. Wiele z nowości, które otrzymałam bardzo mnie zaciekawiły, a jeżeli Wy jesteście również ciekawe zawartości mojej paczki, zapraszam :)



W mojej paczce znalazły się produkty zarówno przeznaczone do pielęgnacji ciała, twarzy jak i dłoni. Na wstępie przyznam, że pokochałam nową linię Eveline Argan & Vanilla, za jej zapach i szatę graficzną. Wśród tych wszystkich prodktów jest kilka perełek, których jestem szczególnie ciekawa... Ale o tym za chwilę ;) Oto co znalazło się w mojej paczce.

Luksusowy balsam do ciała Argan & Vanilla



Luksusowy peeling do rąk Argan & Vanilla



Żel do usuwania skórek Nail Salon



Lakiery do paznokci Eveline Color Edition 920 oraz miniMax 957



Korektor do brwi, Black



Kompleksowy krem łagodząco- nawilżający CC Cream



Przeciwzmarszczkowy krem na dzień oraz na noc z serii bioHYALURON 4D Zastrzyk młodości.



Początkowo zdziwiłam się tą serią bioHYALURON 4D w mojej paczce, ale zaraz wszystko wyjaśniło się po przeczytaniu listu od zespołu e-promocji Eveline Cosmetics ;) Kremy mogą być przeznaczone dla najbliższych, mamy, cioci. Myślę, że moje kremy szybko znajdą się w odpowiednich rękach i na pewno podzielę się z Wami opinią. 
W mojej paczce znalazł się także bardzo fajny kalendarz firmowy Eveline. Z pewnością mi się przyda, tym bardziej, że najbardziej lubię prowadzić kalendarze właśnie dzienne, książkowe ;)


Podsumowując: Z nowości od Eveline Cosmetics zaciekawiło mnie kilka produktów. Oczywiście linia Argan & Vanilla, zarówno balsam jak i peeling do rąk. Ciekawa jestem także kremu CC oraz preparatu do skórek, może okaże się lepszy od mojego ulubieńca Sally Hansen ;) Ciekawi mnie także efekt jaki uzyskam po użyciu korektora do brwi... No, nic. Zabieram się do testów i czekajcie na relację ;)


Które z nowości marki Eveline Cosmetics Was ciekawi najbardziej?

Buziaki

29 komentarzy:

  1. Argan Vanilia mam do mycia ciała jest zdecydownie genialny i ma swietny sklad ; ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie sprawdziłabym peeling i balsam...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam krem CC i nie był zły, a nawet go lubiłam, i mam balsam A&W ma cudny zapach.... :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się kolory lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ile kosmetykow , uwielbiam ta firme:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie jak się sprawdzi krem bb ;)

    super, że dostałaś kalendarz, ja bardzo go potrzebuję ale jakoś nie wychodzą mi ostatnio zakupy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Argan Vanilla to ponoć dobry krem. Chętnie bym sama go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe nowości, przyznam, że nic nie znam :) Super dodatek w postaci kalendarza i kremików dla bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skuszę się na ten peeling do rąk i krem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kalendarz ;) ciekawa jestem działania tego specyfiku do skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem kremu CC :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię Eveline, mają bardzo ciekawe produkty :) trzeba będzie się za czymś rozejrzeć, spodobał mi się ten korektor do brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe te nowości z Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Balsam oraz peeling wyglądają bardzo luksusowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kolorki lakierów ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nowości!
    Jestem ciekawa tego żelu do skórek i lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam styczność tylko z lakierami z serii MiniMax, ale kusi mnie teraz taki jeden fiołkowy lakier Eveline z tej serii z szerokim pędzelkiem! :D Ciekawi mnie, czy ten żel do skórek będzie konkurencją dla SH :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Peeling bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne nowości. Wpadł mi w oko ten kalendarzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają ciekawie. Czekam na recenzje :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej ciekawi mnie balsam do ciała Argan & Vanilla :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwieliam Eveline :)
    Zaciekawil mnie ten krem CC :) Jak bys miala recenzje to daj znac :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Balsam kusi najbardziej :) Świetna sprawa z tym kalendarzem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dużo fajnych rzeczy, fajnie dostać taką paczkę, balsam wydaje się fajny, a lakiery mają śliczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię lakiery do paznokci tej firmy, świetnie się u mnie psrawdzają :) I balsam kusi mnie już od jakiegoś czasu, ale jeszcze nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne nowości miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  27. chętnie wypróbuję peelingu, niech znajdę tylko czas na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna paczka , super nowości ciekawi mnie ten cc krem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię kosmetyki Eveline. Ciekawa jestem peelingu do dłoni.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...