22 stycznia, 2015

SENSIQUE CC CREAM KREM DO TWARZY | RECENZJA



Dzisiejszą gwiazdą jest produkt, który zarówno mnie jak i wiele z was szczególnie ciekawił, jeżeli chodzi o nowości Drogerii Natura. Mowa tutaj o kremie do twarzy CC Cream firmy Sensique. Zapraszam Was do zapoznania się z moją opinią na jego temat.


Od producenta: 

Podkład z nylonem wyrównujący koloryt skóry, tuszuje zmarszczki i wygładza drobne nierówności. Zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia i odżywienia skóry, dzięki zawartości oleju z oliwek, wyciągu z wiśni japońskiej oraz miodu i mleka. Zawiera filtry UVA/UVB.

Skład:


Cena: 14zł/30ml
Dostępność: Drogerie Natura



Opakowanie: Beżowa, plastikowa, zakręcana tubka. Otwór jest mały, nie ma obawy, że wyleje się nam zbyt dużo produktu.
Kolor: Mój odcień to 302. Sensique ma w swojej ofercie 4 odcienie: 301, 302, 303, 304. Mój odcień idealnie stapia się z moją średnio- jasną karnacją. 301 jest nieco jaśniejsza, co jest zapewne dobrą informacją dla bladolicych ;)
Konsystencja: Krem jest gęsty. Z tubki wydobywa się odpowiednią ilość. Krem dobrze się rozprowadza, nie smuży.
Krycie: W moim odczuciu krycie tego kremu jest jak najbardziej zadowalające. Ładnie wyrównuje koloryt. Porównałabym go bardziej już do fluidu. Zakrywa drobne niedoskonałości, czy blizny. Z większymi problemami skórnym raczej sobie nie poradzi, ale osoby bez większych problemów skórnych będą z niego zadowolone. 
Wykończenie: Krem CC Sensique nie jest kremem matującym, dlatego nie spodziewałam się matu. W moim przypadku krem daje początkowo satynowe wykończenie, ale z czasem skóra zaczyna się delikatnie błyszczeć. Dlatego dobrze jest mieć przy sobie bibułki matujące, lub puder.


Po użyciu kremu CC Sensique.



Działanie:  Na zdjęciach powyżej  widać, że krem dobrze radzi sobie z bliznami potrądzikowymi. Krem wygładza delikatnie skórę. Nie roluje się, nie smuży, dobrze się rozprowadza. Nie zbiera się w załamaniach. Niestety może podkreślać suche skórki, dlatego ważne jest aby cera była dobrze złuszczona peelingiem i odpowiednio nawilżona. Patrząc na skład, krem niestety może zapychać. W moim przypadku jednak nie zapchał, ale przezornie nie stosuję go codziennie. Jeżeli chodzi o właściwości odżywcze i nawilżające to nie spodziewałam się po tym kremie jakiś fajerwerków. Co prawda obiecana oliwa z oliwek znajduje się w pierwszej połowie składu, ale reszta obiecanych składników znajduje się już w drugiej połowie. W moim odczuciu krem słabo nawilża, dlatego stosuję go już na krem nawilżający. Myślę jednak, że osoby nie potrzebujące mocnego nawilżenia będą usatysfakcjonowane.


Podsumowując: Krem dobrze się sprawdza, nieźle kryje i osoby bez większych problemów skórnych będą z niego zadowolone. Mnie ten krem pozytywnie zaskoczył. 

Miałyście do czynienia z tym kremem CC? Jaka jest Wasza opinia?

Buziaki

27 komentarzy:

  1. w lato używałam 123 CC od Bourjois i sprawdzał się dobrze, ale ogólnie rzecz biorąc nie ufam tym wszystkim BB, CC i DD, ponieważ w większości przypadków dają bardzo słaby efekt. Niemniej jednak jest to fajny kosmetyk na cieplejsze miesiące, kiedy potrzebujemy czegoś lekkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajnei wygląda jednak zwerkając na skład .... odechcialo m isie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt... Skład niezbyt zachęcający.

      Usuń
  3. Dla mnie najlepszym CC jaki używałam to tez z La Roche Posay Rosaliac - nie dość, że fajnie kryje, to jeszcze jako jedyny niweluje zaczerwieniania :) Jeżeli chodzi o BB to również mam ulubieńca, a jest nim VICHY Idealia - ten z kolei krycie ma słabe, jak to w BB, ale za to świetnie ujednolica koloryt i rozświetla całą twarz, bardzo ładnie wygląda na twarzy :)
    A tego z Sensique nie miałam, nie znam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosaliac CC miałam, ale u mnie się zupełnie nie sprawdził. Po pierwsze nie mam widocznych naczynek, więc tutaj jeżeli chodzi o krycie ewentualnych zaczerwienień nie mogę mu nic zarzucić, ani też pochwalić. U mnie po prostu okazał się być zbyt ciężki, moja skóra po jego użyciu świeciła się jak kula disco ;) Oddałam znajomej, która jest z niego całkiem zadowolona ;) Vichy Idealia przyznam, że kusi mnie od jakiegoś czasu :)

      Usuń
  4. Mam nikłe doświadczenie jeżeli chodzi o kremy BB czy CC różnych firm... kiedyś używałam Garniera, zaraz po tym jak wszedł na rynek, poza tym Nivei... i nie byłam zadowolona z żadnego z nich. Ostatnio otrzymałam dość spora próbkę kremu BB z Colistara i jestem zszokowana tym jaki to bubel!
    Ten wygląda całkiem ładnie, ale mimo wszystko nie kupiłabym go. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam tylko cc Bell, no i trochę azjatyckich kremów bb. Powiem szczerze, że sensique pozytywnie mnie zaskoczyło, bo krem wygląda na dość jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba go już widziałam, ale nie testowałam. Zazwyczaj wracam do sprawdzonych kosmetyków ; ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda na to, że podkład byłby dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ogolnie nie przepadam za kremami BB i CC poniewaz zawsze sie po nich swiece. Jedyny ktory sie u mnie sprawdzil byt to BB kream z Garniera do cery tlustej. Tylko ze niektorzy za nim nie przepadali bo mial silny zapach alkoholu. A ten nawet ladne wykonczenie dal :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy :) Chciałam go wypróbować, ale trochę się boję, że mnie zapcha :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahh Julka skusiłaś mnie:-) nie mam jakiś większych problemów skórnych więc nie używam ciężkich podkładów a takie lekkie oraz kremy bb i cc. Naturę będę miała niedługo pod ręką więc z pewnością go poszukam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie tego kremu nie miałam, ale widać po Twoim opisie, że nie jest zły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wolę kosmetyki o matowym wykończeniu. Podoba mi się krycie tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś nie zachęca mnie ten kosmetyk :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie używam kremów CC ani BB...

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam krem CC z Luxury Paris i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak na razie nie widze pierwszych zmarszczek więc ze spokojem mogę zostać przy moim BB :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam tylko BB, ale nad CC również się zastanawiałam :) Nie wiem tylko czy zdązę teraz przetestować, bo planuję wreszcie zamówić minerałki :)
    U Ciebie daje super efekt :) Choć muszę przyznać, że nawet bez CC Twoja cera prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam sentyment do tej firmy, bo to ich kosmetykami zaczynałam moją przygodę z podkładami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ma długi skład.
    Ja do Sensique zraziłam się po tym jak odpadło mi wieczko od ich bronzera:/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja używam kremu CC Bourjois, ale fajnie, że jest jakaś tańsza alternatywa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam żadnego kremu CC, ale muszę przyznać, że ten mi się podoba. Bardzo fajne krycie. Wydawało mi się, że jest ciemny ale na buzi ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety, nie wazne, jak dobry by to krem/podklad niebbyl, nie moge uzywac, bo juz.na drugi.dzien mam pelno niedoskonalosci na skorze :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie lubię za bardzo ani kremów CC ani BB, chyba, że u klientek z nieskazitelną cerą. Szkoda tylko, że z kolorami bywa średnio :(

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...