15 stycznia, 2015

SENSIQUE COLORFUL DREAM LIP GLOSS 302 | RECENZJA


Dzisiaj zaprezentuję Wam moje kochane błyszczyk Sensique Colorful Dream Lip Gloss w odcieniu 302. Błyszczyk nie jest drogi, ale czy sprawdza się w swojej roli? Zapraszam :)




Od producenta:

Błyszczyk do ust o nowoczesnej formule zawierającej kolagen i lecytynę ujędrnia. odżywia i pielęgnuje usta. Mikrosfery nadają ustom akasamitną gładkość i świeży, soczysty kolor przez wiele godzin. Dostępne 7 kolorów.

Skład:

PPG-3 Hydrogenated Castor Oil, Hydrogenated Polyisobutene, Mineral Oil, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Glyceryl Abietate, Aroma, VP/Hexadecene Copolymer, Magnesium Silicate, Silica Dimethyl Silylate, Besswax/Cera Alba, Copernicia Cerifera(Carnauba)Wax, Lecithin(and)Butyl Stearate(and)Cocoyl Hydrolyzed Collagen(and)Oleoyl Sarcosine(and)Sesame (Sesamum Indicum)Oil(and)Lanolin Alcohol, Ethylparaben, PEG-8(and)Tocopherol(and)Ascorbyl Palmitate(and)Ascorbic Acid(and)Citric Acid, Ricinus Communis(Castor)Seed Oil, Mica, Silica, [+/- Polyethylene Terephthalate(and) Aluminum, Calcium Aluminum Borosilicate, Synthetic Fluorphlogopite, Glass, Triethoxycaprylylsilane,   CI 77491, CI 77891, CI 77861, CI 77492, CI 77499, CI 77007, CI 77510, CI 75470, CI 77288, CI 15850,   CI 15850:1,              CI 45380:3, CI 45430:1, CI 19140, CI 42090, CI 15880, CI 15880:1, CI 12085, CI 73360, CI 21108, CI 71145, CI 19140:1, CI 45190, CI 45396, CI 15985:1, CI 45430:1, CI 45100, CI 45425, CI 45396, CI 15630, CI 16255, CI 45410:2, CI 58000:1, CI 45380:3, CI 15850:2, CI 77289].

Cena: 7,99/10ml
Dostępność: Wyłącznie Drogerie Natura



Opakowanie: Opakowanie jest plastikowe i wygodne. Niestety zauważyłam, że po jakimś czasie użytkowania srebrne napisy i rączka mają tendencję do ścierania się, przez co opakowanie traci na estetycznym wyglądzie.
Aplikator: Gąbeczka jest miękka, ścięta, nie z duża. W moim odczuciu bardzo wygodna. 
Kolor: Moja wersja to 302, czyli delikatny róż. Na ustach niemalże transparentny. Błyszczyk ten zawiera drobniutki shimmer, przez co efekt na ustach jest jakby perłowy.
Konsystencja: Dla mnie w sam raz. Błyszczyk nie jest za rzadki, nie za gęsty, nie klejący. Dobrze się rozprowadza.
Zapach: Jak dla mnie 100% guma balonowa. Zapach z dzieciństwa ;) Nie jest bardzo nachalny.
Trwałość: W moim odczuciu nie jest jakoś wybitnie trwały. Ot, taki normalny ;)



Podsumowując: Błyszczyk całkiem nieźle się spisuje. Nie wysuszył mi ust, co przyznam, że sobie chwalę. W składzie możemy nawet dojrzeć obiecany kolagen, lecytynę czy wosk pszczeli. Błyszczyk także nie podkreśla suchych skórek. Sensique ma w ofercie 7 kolorów tych błyszczyków, ale z tego co się orientuję wszystkie są z shimerem. Myślę, że jakby producent wprowadził kilka bezdrobinkowych kolorków błyszczyki cieszyłyby się większą popularnością, ponieważ wiem, że wiele z Was może nie lubić takiego efektu. Muszę jednak nadmienić, że drobinki są naprawdę malutkie i w moim odczuciu nie są jakoś wybitnie przeszkadzające. Ogólnie rzecz biorąc myślę, że stosunek jakości do ceny jest ok, więc jeżeli lubicie taki efekt na ustach to polecam ;)

Jak Wam się podoba ten błyszczyk?

Buziaki

29 komentarzy:

  1. łądny chociaż mógłby mieć mneijsze drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich drobinek w błyszczykach, ale ogólnie-kolor całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ja nie lubię błyszczyków z takimi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się bardzo podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś przepadałam za drobinkami :) Im bardziej błyszczał, tym lepiej ;) Teraz jednak trochę się zmieniło - wolę bardziej stonowane i naturalne odcienie. U Ciebie prezentuje się ślicznie, ale bardziej subtelny efekt mógłby powalić na kolana...Tak myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno temu miałam błyszczyk z Sensique i był nawet ok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt jaki daje ten błyszczyk bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jestem zwolenniczką błyszczyków niestety

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny kolorek ladnie wyglada na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor, choć trochę za dużo tych błyszczących drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, nie lubię drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor faktycznie ma ładny, i ogólnie zły nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie prezentuje się na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się, lubię błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt jest ładny, ale ja zdecydowanie nie przepadam za błyszczykami:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę mi się kojarzy z błyszczykami od Pierre Rene Gloss Chic, ale Sensique ma zdecydowanie większe drobinki. W sumie "drobiny" będzie lepszym określeniem :P

    OdpowiedzUsuń
  18. ja niestety nie przepadam za błyszczykami z drobinami :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam błyszczyki z drobinkami moje usta wydają się pełniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy, ładnie wygląda i takie lubię, chociaż wolę szminki ostatnio. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześlicznie wygląda na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie delikatne kolorki, tylko te drobinki... ja właśnie ich nie lubię :p

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...