28 stycznia, 2015

SENSIQUE LASH EXTENSION MASCARA | RECENZJA



Dzisiejszy post jest z serii lekkich, krótkich i przyjemnych. Dzisiejszą gwiazdą jest wydłużający tusz do rzęs Lash Extension Sensique. Jeżeli jesteście ciekawe efektu jaki ten tusz daje na rzęsach i dla jakiej grupy osób szczególnie polecam, zapraszam :)


Od producenta:

Pokrywa rzęsy trwałym kolorem, niewiarygodnie wydłużając je aż po same końce, zaś dodatek jedwabnych protein dodatkowo odbudowuje ich strukturę.

Zawiera najwyższej jakości olejek rącznikowy, witaminę E i prowitaminę B5 o właściwościach odżywczych i regenerujących.

Skład: 

Aqua, Beeswax/Cera Alba, CI 77499, Alcohol Denat., Stearic Acid, Lanolin, Polyvinyl Alcohol, VP/Eicosene Copolymer, Copernicia Cerifera(Carnauba)Wax, Triethanolamine, Ricinus Communis(Castor)Seed Oil, Cetyl Alcohol, Glyceryl Abietate, Rayon, Methylparaben, Hydrolyzed Silk, Tocopheryl Acetate

Cena: 7,99zł/8ml

Dostępność: Wyłącznie Drogerie Natura


Opakowanie i szczoteczka: Opakowanie standardowe, wydłużone, estetyczne. Szczoteczka tradycyjna wydłużona na długim trzonku, włosie gęste i mięciutkie. Szczoteczka szczególnie mnie urzekła, ponieważ pięknie rozczesuje i rozdziela rzęsy. Może moje zachwyty są spowodowane tym, że najczęściej sięgam po szczoteczki silikonowe, a ta tradycyjna jest moją pierwszą od chyba dwóch lat... Niemniej jednak bardzo przypadła mi do gustu ;) 
Kolor: Jest to czarna maskara. W moim odczuciu czerń mogłaby być bardziej nasycona, ale do dziennego makijażu jak najbardziej wystarczy.
Zapach: Tusz pachnie jak tusze mojej mamy ;) Pamiętam ten zapach z dzieciństwa.
Efekt: Efekt może nie jest bardzo spektakularny. Tusz faktycznie wydłuża rzęsy, ale robi to delikatnie. Rzęsy muśnięte tym tuszem są pięknie rozdzielone. Sama formuła tuszu jest dość rzadka, więc naprawdę trudno z nim przesadzić. Szczoteczka jest wygodna, a tusz nie odbija się na powiece. Efekt na rzęsach jaki otrzymujemy jest bardzo naturalny. Przyznam, że często klientki proszą mnie o podpowiedź w wyborze tuszu dla nastolatki lub osoby która chce jedynie delikatnie podkreślić rzęsy. Myślę, że ten tusz świetnie się w tej roli nada i z pewnością będę go polecała. Jedyny minus jaki znalazłam to fakt, że pod koniec dnia tusz delikatnie może się obsypać pod okiem. Nie jest to jednak jakaś katastrofa, a jedynie dwa paproszki pod okiem. Na plus zaliczę także, że tusz bardzo łatwo się zmywa nawet delikatnym micelkiem. 


Podsumowując: Polecam osóbkom, którym zależy na delikatnym i naturalnym podkreśleniu rzęs. Myślę, że osoby rozpoczynające dopiero przygodę z makijażem oka mogą spokojnie na nim polegać. 

A Wy jakie tusze wybieracie do dziennego makijażu? Takie delikatne, czy może coś mocniejszego?

Buziaki

24 komentarze:

  1. ja wolę coś mocniejszego bo własciwie na codzien tylko oczy podkreslam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wole coś mocniejszego:) włąsnie szukam jakiegoś fajnego tuszu

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie lubię mocno podkreślać rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam intensywną czerń na rzęsach :) I nie lubię klasycznych szczoteczek, wolę silikonowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczoteczka nie dla mnie, w ogóle mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie za słaby niestety... Wolę mocniejszy efekt na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, efekt jaki daje jest bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy tusz, chociaż moim ulubieńcem jest ten żółty z lovely :)
    Pozdrawiam! :))
    MalinowaMamba - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam One By One i jestem mu wierna od paru lat, mimo iż testuję czasem coś nowego zawsze do niego wracam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie efekt jest zdecydowanie za delikatny. Tusz to jedyny kosmetyk, którego używam w makijażu i lubię mieć efekt wow.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy tuszu z Sensique, ale ten jest dla mnie zbyt delikatny

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy takiego nie miałam, ale już wiem ze szczoteczka by nie pod pasowała :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię tak delikatnego efektu, czuję się jakby w ogóle nie była pomalowana ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię tusze z Maybelline:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na co dzień ok, ale dla mnie troszkę za delikatny

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczoteczka go dyskwalifikuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście bardzo ładnie się na Tobie prezentuje :)
    Masz, tak w ogóle, piękne rzęsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wygląda na rzęsach - uwielbiam taki delikatny, subtelny efekt. Bardzo podoba mi się ten produkt, może się na niego skuszę? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny , delikatny efekt... Moje siostrzyczki właśnie wchodzą w fazę malowania , z miłą chęcią polecę Im tą MASKARĘ;*
    również obserwuję i będe zaglądać tu częściej;*

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...