11 stycznia, 2015

SWETERKOWY MANICUIRE Z SEMILAC | 3D CABLE KNIT SWEATER


Manicuire sweterkowy jakiś czas temu zawładnął blogosferą. Przyznam, że lubię takie nietypowe rozwiązania jeżeli chodzi o manicuire, dlatego nie byłabym sobą jakbym nie spróbowała wykonać sweterków na własnych pazurkach. Was zostawiam z moimi wypocinami oraz opiszę jak wykonać taki manicuire.



Do wykonania tego manicuire wykorzystałam lakiery hybrydowe Semilac. Użyłam kolorów 037 Gold Disco oraz 055 Peach Milk. Lakierami hybrydowymi Semilac bardzo dobrze mi się pracuje. Mają idealną gęstość, dobrze rozlewają się po płytce. Manicuire wykonany tymi lakierami jest bardzo trwały i efektowny. Pełna recenzja pojawi się niebawem na blogu. Lakiery możecie nabyć >TUTAJ<.







Jak wykonać manicuire sweterkowy?

Wykonanie nie jest bardzo trudne, choć przyznam, że jest praco- i czasochłonne ;) Początkowo należy wykonać manicuire hybrydowy, czyli na odtłuszczoną płytkę nałożyć bazę-2 min do lampy UV, następnie warstwę wybranego lakieru hybrydowego- 2 min do lampy. Następnie, jeszcze przed nałożeniem TOP-a malujemy sondą lub cieniutkim pędzelkiem wzorki, które także utwardzamy lampą. Ja wykonałam dwie warstwy wzorków, aby efekt był bardziej widoczny. Po utwardzeniu wzorków możemy już nakładać cieniutką warstwę Top-a, odtłuszczacz. I gotowe :D Możemy cieszyć się efektami ;)








Jak Wam podoba się takie zdobienie?

Buziaki

46 komentarzy:

  1. wow stylowo podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygląda ;)A w tych lakierach jestem zakochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt wart poświęcenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to jestem sto lat za blogosferą, bo dopiero niedawno dowiedziałam się o takiej metodzie zdobienia :D Jak szukałam w google, to zazwyczaj mi się nie podobało, ale u Ciebie wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, efekt jest zachwycający i bardzo oryginalny :) ale niestety ja jestem antytalent do takich zdobień

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda, bardzo mi się podoba - już widziałam gdzie w blogosferze bardzo podobne pazurki :)
    Czekam na recenzję hybrydek z Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, niecodzienny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda ten sweterkowy efekt, ale nie miałabym cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. może i czasochłonne ale i piękne a do tego efekt utrzymuje się pewnie dość długo :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. są superowe, nawet nie wyobrażam sobie jak to zrobić, pomimo Twojego opisu

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykły efekt, bardzo "ciepły" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super to wygląda,ale ja bym się chyba nimi cały czas bawiła, no ale to już mój problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest piękne, ale nie wiem czy miałabym dość cierpliwości na jego wykonanie ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny wzór! Nie wiedziałam, ze osiągnięcie czegoś takiego jest możliwe! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny :D w sam raz na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wzor nie podoba mi sie,ale kolor lakieru fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Długo zastanawiałam się nad zakupem lakierów hybrydowych Semilac i widząc co można nimi wyczarować jestem coraz bliżej ich zakupu:) Cudownie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne są te Twoje sweterki, sama też mam aktualnie podobne na swoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Ale pięknie to wygląda :) Subtelnie i delikatnie, tak jak lubię najbardziej :) Jednak ja sama nie potrafię sobie takiego czegoś zmalować i mogę tylko patrzeć z zazdrością;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowicie mi się podobają takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. już długo zastanawiałam się jak zrobić taki manicure, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudny odcień tego brzoskwiniowo-różowego *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczny mani! Zdolniacha z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, przepiękne te paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne wykonanie, a ponadto w łatwy sposób opisałaś jak wykonać akie cudeńka. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudny ! A kolory są świetnie dobrane, i nie jest aż trudny w wykonaniu :) napewno pokuszę się aby go wykonać :)
    Wspólna obs?
    labeauteofblondes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba zrezygnowałabym z złotego koloru

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile trzyma sie taki lakier na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...