26 lutego, 2015

DERMEDIC HYDRAIN3 HIALURO KREM NAWILŻAJĄCY | DERMEDIC HYDRAIN3 HIALURO MOISTURIZING CREAM



Wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami. Mimo, że ją uwielbiam, chociażby za jej piękno, moja cera źle znosi przesilenie wiosenne. W takim okresie szczególnie zwracam uwagę na odnowę, odżywienie i odpowiednie nawilżenie mojej cery. Dzisiaj bierzemy pod lupę krem, który jak obiecuje producent ma spełnić zadanie głównie nawilżające. Mowa tutaj o kremie dogłębnie nawilżającym DermediC Hydrain3 Hialuro. Czy zdaje egzamin?





Od producenta: 

Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Filtry ochronne UVA, UVB – SPF 15, Gliceryna, Alantoina, Mocznik
- Przywraca skórze naturalną zdolność nawilżania oraz zatrzymuje wodę w naskórku (ogranicza TEWL)
- Wygładza skórę
- Chroni przed UVA i UVB – SPF 15
- Nie zatyka porów
- Doskonały pod makijaż
- Hypoalergiczny

Skład:


Cena: 39zł/50ml
Dostępność: Dobre apteki.



Opakowanie: Produkt otrzymujemy w estetycznym kartonowym pudełeczku. Sam krem znajduje się w przyjemnym dla oka szklanym, niebieskim, zakręcanym słoiczku.
Konsystencja: Dość treściwa, ale jednocześnie lekka. Przypomina mi nadtopione masło ;) Łatwo się rozsmarowuje na twarzy i błyskawicznie wchłania, nie pozostawiając tłustego, ani lepkiego filmu. Wystarczy niewielka ilość, aby pokryć nim całą twarz. Fakt ten zdecydowanie przekłada się na jego wydajność. Na zdjęciu widać moje miesięczne zużycie, przy codziennym stosowaniu.
Zapach: Świeży, przyjemny, jakby delikatnie ogórkowy. Nie jest intensywny i szybko znika po wchłonięciu kremu.
Działanie: Krem świetnie spełnia się w swojej roli. Mogę podpisać się pod wszystkimi obietnicami producenta. Zacznę może od najważniejszej, czyli obiecanym nawilżeniu. Mam cerę mieszaną w kierunku suchej. Ten krem bardzo dobrze nawilża moją cerę pozostawiając ją gładką i jędrną. Podczas 'gorszych dni' mojej cery mam wrażenie, że skóra całkowicie go spija po aplikacji. Krem dobrze się aplikuje i świetnie wchłania. Nie pozostawia filmu, czy lepkiej warstwy, czego z resztą nie znoszę w kremach. Świetnie sprawdza się podczas nawilżania cery po kuracji kwasem. Zimą skutecznie chronił moją skórę. Stosowałam go na dzień i nie powodował błyszczenia. Dobrze sprawdza się pod makijaż. Współpracuje zarówno z płynnymi, drogeryjnymi podkładami jak i podkładem mineralnym. Aktualnie moja cera nie potrzebuje już tak mocnego nawilżenia, więc stosuję krem na noc, a na dzień stosuję serum z tej samej linii, o którym niebawem także napiszę kilka słów.  Zimą w moim przypadku krem jest genialny na dzień, ale jak już troszeczkę cieplej się zrobiło i cera lepiej sama sobie radzi z nawilżaniem, to jest minimalnie za ciężki, ale z kolei na noc jest świetny. Moja cera ma dużą skłonność do zapychania, ten krem nic takiego jednak nie spowodował. Skład także jest całkiem przyzwoity. Wszystkie aktywne składniki znajdziemy w pierwszej połowie, więc nie jest źle. Krem nie uczulił, nie podrażnił. 

Podsumowując: Krem jest świetny! Myślę, że osoby ze skórą suchą będą z niego bardzo zadowolone. Przy mojej cerze mieszanej także dobrze się sprawdza. Nie pozostaje mi nic innego jak gorąco Wam go polecić.

Zapraszam Was do zapoznania się z pełną ofertą produktów Dermedic.

Miałyście z tym kremem do czynienia? Jak Wasze wrażenia?

Buziaki


Opisywany produkt otrzymałam w ramach współpracy. Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

Zapraszam Was do brania udziału w moich konkursach. Szczegóły: 
Konkurs Blog Wibo >TUTAJ<
Konkurs Facebook Drogerie Natura >TUTAJ<

21 komentarzy:

  1. Mam teraz mocno przesuszoną cerę. Myślę, że sprawdziłby się u mnie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś może tą serię Dermedic na trądzik? Kurczę, skusiłabym się, bo nawet tanie są ich kosmetyki, ale nie mam potwierdzenia, że tamta seria akurat skuteczna będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Normacne nie miałam jeszcze nic, ale mam zamówione. Pod koniec marca, myślę, że pojawią się pierwsze wpisy na temat tej serii :)

      Usuń
    2. Pino, ja z uwagi ma moją skórę ( mieszaną z tendencją do tłustej i zmian trądzikowych) używam linii Normacne Preventi łącznie z płynem micelarnym i mogę śmiało ją polecić. Mojej skórze bardzo przypasowała ta linia - bardzo fajnie sprawdza się krem na dzień, wtapia się ładnie w skóre i doskonale łączy z podkładem - a skóra zdecydowanie mniej się błyszczy:). Doradzałabym na początek, aby zakupiła sobie Pani 30 dniową kurację ( w niej znajdują się 4 kosmetyki - mniej więcej w pojemnościach na 4-5 tygodni) - wtedy będzie miała Pani możliwość równoczesnego przetestowania 4 kosmetyków na raz :)

      Usuń
  3. Tyle razy do niego podchodziłam i zastanawiałam się, czy będzie odpowiedni do cery mieszanej/tłustej, a teraz okazuje się, że tak... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się na niego czaję:) tyle, że mam cerę tłustą i trochę obawiam się, czy nie będzie powodował wzmożonego błyszczenia.. Ale od dziś w Super-pharm na kosmetyki Dermedic jest promocja minus 40% więc chyba warto spróbować:) a miałaś może Łagodzący krem przeciwzmarszczkowy tej marki? jego też jestem ciekawa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze, ale też mnie ciekawi :) Jak czuję, że Hydrain jest zbyt ciężki dla mojej cery na dzień, świetnie sprawdza się na noc.

      Usuń
  5. Cenię sobie tę firmę i cieszy mnie kiedy widzę, że kosmetyki sprawdzają się u innych osób :)
    Chętnie sięgnę również po ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że się sprawdza, bo na zapas kupiłam ten krem, jak dopatrzyłam go w promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ich krem matujący, ale nie polubiłam się z nim. Tego raczej nie kupię, ale lubię ich micele ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam ich kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam suchą skórę więc mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz w takim razie zadowolona :)

      Usuń
  10. Pamiętam, że otworzyłam słoiczek z tym kremem latem i trochę byłam nim wówczas zawiedziona - na szczęście nikomu nie oddałam tylko poczekał do sezonu jesienno-zimowego i wtedy doceniałam jego walory kosmetyczne :)
    Bardzo dobry krem nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie było u mnie, zimą genialny na dzień, jak już troszeczkę cieplej się zrobiło i cera lepiej sama sobie radzi z nawilżaniem to jest minimalnie za ciężki dla mnie, ale na noc jest świetny :)

      Usuń
  11. Nie jest to krem przeznaczony typowo dla mojej skóry, ale prezentuje się ciekawie. Miałam z tej firmy krem do cery naczyniowej i niestety nie zdał egzaminu, miałam wrażenie, że zapycha moją problematyczną i wrażliwą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejna dobra opinia o tej marce musze wpisac na liste :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią bym go kupiła, ale znalazłam idealny produkt dla siebie i nie będę kombinować. Ciekawi mnie natomiast serum z tej serii i chyba właśnie na nie się skuszę przy kolejnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda,że nie mam cery suchej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja na razie nie potrzebuję jakichś bardziej specjalistycznych kremów, więc mam taki o, prosty, lekko nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...