28 lutego, 2015

EVELINE BIOHYALURON 4D KREM NA DZIEŃ I NA NOC | EVELINE BIOHYALURON 4D DAY AND NIGHT CREAM


W dniu dzisiejszym weźmiemy pod lupę dwa produkty ze styczniowych nowości marki Eveline. Są to kremy z linii BioHyaluro 4D 40+ Zastrzyk Młodości. Jeden jest to głęboko nawilżający krem na dzień, wygładzający zmarszczki; drugi przeciwzmarszczkowy krem na noc, wzmacniający włókna kolagenowe. Kremy testowała moja ciocia, która z chęcią podzieli się z Wami swoją opinią.


Eveline, bioHyaluron 4D, Zastrzyk Młodości,  Głęboko nawilżający  krem na dzień, wygładzający zmarszczki.



Od producenta: 

SPF 10
bioHYALURON 4D Zastrzyk Młodości to innowacyjna linia kosmetyków anti-age inspirowana najnowszymi osiągnięciami medycyny estetycznej. Opracowana we współpracy z dermatologami  łączy intensywne działanie nawilżające ze skutecznością profesjonalnych zabiegów przeciwzmarszczkowych. Unikalna formuła oparta na trójcząsteczkowym, interdermalnym kwasie hialuronowym oraz nowoczesnej technologii 4D zapewnia spektakularną redukcję ilości, długości, szerokości i głębokości zmarszczek. Mikrocząsteczki kwasu hialuronowego przenikają przez naskórek, wiążą wodę, wygładzają zmarszczki od wewnątrz, a także zapobiegają powstawaniu nowych poprzez wzmocnienie syntezy elastyny i kolagenu odpowiedzialnych za młody wygląd skóry.

Skład: 


Cena: 20,99zł/ 50ml
Dostępność: Produkt można znaleźć w drogeriach, bądź na stronie producenta >TUTAJ<.





Opakowanie: Produkt otrzymujemy w dobrze zafoliowanym, kartonowym pudełeczku, na którym znajdziemy wszelkie potrzebne informacje. sam krem zamknięty jest z zakręcanym, szklanym słoiczku.
Konsystencja: Krem ma białą barwę. Jest dosyć gęsty, ale jednocześnie lekki. Przypomina nadtopione masło. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej, ani lepkiej warstwy.
Zapach: Delikatny, przyjemny. Nie utrzymuje się długo na skórze.
Działanie, opinia ciotki: Krem stosuję codziennie od 1,5 miesiąca i przyznam, że cała linia przypadła mi do gustu. Krem mnie nie uczulił, nie podrażnił. Moja sucha cera wchłania go błyskawicznie. Dobrze nadaje się pod makijaż. Krem naprawdę dobrze nawilża moją cerę i to uczucie utrzymuje się cały dzień. Nie oczekiwałam od niego wygładzenia zmarszczek, ale po dłuższym stosowaniu tego duetu zauważyłam, że moja skóra jest jędrna i elastyczna. Jestem zadowolona :)


Eveline bioHyaluro 4D, Zastrzyk Młodości, Przeciwzmarszczkowy krem na noc, wzmacniający włókna kolagenowe.


Od producenta: 

bioHYALURON 4D Zastrzyk Młodości to innowacyjna linia kosmetyków anti-age inspirowana najnowszymi osiągnięciami medycyny estetycznej.  Opracowana we współpracy z dermatologami  łączy intensywne działanie nawilżające ze skutecznością profesjonalnych zabiegów przeciwzmarszczkowych. Unikalna formuła oparta na trójcząsteczkowym, interdermalnym kwasie hialuronowym oraz nowoczesnej technologii 4D zapewnia spektakularną redukcję ilości, długości, szerokości i głębokości zmarszczek. Mikrocząsteczki kwasu hialuronowego przenikają przez naskórek, wiążą wodę, wygładzają zmarszczki od wewnątrz, a także zapobiegają powstawaniu nowych poprzez wzmocnienie syntezy elastyny i kolagenu odpowiedzialnych za młody wygląd skóry.

Skład:


Cena: 20,99zł/50ml
Dostępność: Produkt można znaleźć w drogeriach, bądź na stronie producenta >TUTAJ<





Opakowanie: Produkt otrzymujemy w dobrze zafoliowanym, kartonowym pudełeczku, na którym znajdziemy wszelkie potrzebne informacje. sam krem zamknięty jest z zakręcanym, szklanym słoiczku.
Konsystencja: Krem ma zieloną barwę. Jest dosyć gęsty, ale jednocześnie lekki. Przypomina nadtopione masło. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej, ani lepkiej warstwy.
Zapach: Delikatny, przyjemny. W przeciwieństwie do dziennej wersji długo utrzymuje się długo na skórze.
Działanie, opinia ciotki: Z tego kremu również jestem bardzo zadowolona. Krem jak poprzednik, dobrze się wchłania i pozostawia skórę ukojoną po wieczornym oczyszczaniu i nawilżoną. Daje odczucie solidnego odżywienia skóry. Rano skóra jest jędrna i pełna blasku. Przy systematycznym stosowaniu tego duetu moja skóra jest jędrna i elastyczna.

Podsumowując: Opinia mojej ciotki mówi sama za siebie :) Dla jejsuchej cery jest to bardzo udany duet :) Z tego miejsca pragnę jej gorąco podziękować za to, że zechciała być moją testerką.

Buziaki



Opisywane produkty otrzymałam w ramach współpracy. fakt ten nie miała jednak wpływu na powyższą opinię.

Zapraszam Was do brania udziału w organizowanych przeze mnie konkursach. Szczegóły: 
Konkurs Blog Wibo >TUTAJ<
Konkurs Facebook Drogerie Natura >TUTAJ<

16 komentarzy:

  1. czuję, że moja Mamcia by go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nic z tej firmy i trzeba to zmienic

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja teściowa testowała ten duet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mojej mamuśki :D :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jeszcze nie mój przedział wiekowy. Moja mam na razie ma zapasy kremów ale nie wykluczone, że kiedyś jej sprawię ten duet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem jeszcze za młoda na ten krem:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny taki duet :) Lubię takie od jednej firmy rozwiązania na dzień i na noc które fajnie się sprawdzają. Od Eveline miałam swój ulubiony tusz do rzęs, ale kremów nigdy nie próbowałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna recenzje :) moja mama miała też krem od eveline i bardzo sobie tą firmę chwaliła :) ja się przymierzam do kupna kremów na dzień i noc ale dla młodej cery :) super że posty dodajesz codziennie :) jak będę na komputerze na pewno zaobserwuje ! :)
    pozdrawiam :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś dam taki zestaw Mamie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie się nie nadaje, ale chętnie polecę go mojej mamie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  11. Może mamie by pasował;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie darzę zbyt dużym zaufaniem marki Eveline, niestety... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Z przyjemnością zostanę u Ciebie na dłużej i obserwuję ;)

      Usuń
    2. Ja również nie darzyłam, ale ostatnimi nowościami mnie pozytywnie zaskoczyli :)

      Usuń
  13. Krem prezentuje się fajnie, obecnie mam zapas tego typu kosmetyków, ale polecę go mojej mamie :) Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam lakiery Eveline, z kremów nie pamiętam czy coś miałam ;) a na ten jeszcze muszę z 10 lat poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...