17 lutego, 2015

EVELINE COLOR EDITION 920 LAKIER DO PAZNOKCI | EVELINE COLOR EDITION 920 NAIL LACQUER



 Czerwienie i róże są niewątpliwie moimi ulubionymi kolorami na paznokciach. Dzisiaj króciutko chcę Wam przedstawić mojego ulubieńca, czyli nowość od Eveline Color Edition w odcieniu 920. Jak się spisuje i prezentuje?




Od producenta: 
Długotrwały i szybkoschnący lakier do paznokci Eveline w klasycznej gamie kolorystycznej, które nigdy nie wychodzą z mody.

Cena: 9,50zł/ 12ml
Dostępność: Drogerie z szafą Eveline, np Rossmann


Opakowanie: Standardowa, duża szklana buteleczka.
Pędzelek: Szeroki, bardzo wygodny. Lubię tego typu pędzelki, ponieważ po dwóch pociągnięciach po płytce mam już pomalowany cały paznokieć. Poręczny nawet przy moich drobnych paznokciach.
Kolor: Świetnie nasycony, za to duuuży plus. W zasadzie wystarczy jedna warstwa, aby nie było prześwitów. Ja jednak zawsze wolę pomalować paznokcie dwiema warstwami, aby jeszcze lepiej wydobyć głębię koloru. Kolor 920 w moim odczuciu to taki mocno nasycony malinowy, a w zależności od padania światła zmienia się wręcz na buraczkowy.
Wykończenie: Wysoki połysk.
Wysychanie: Błyskawiczne. Nałożenie dwóch warstw wraz z całkowitym wychynięciem zajęło mi zaledwie 10 minut, po czym spokojnie mogłam zabrać się za obowiązki domowe. To jest całkiem niezły wynik :) 
Trwałość: Za trwałość daję kolejnego plusika. Na moich pazurkach wytrzymał spokojnie 4 dni bez żadnego uszczerbku, a jeśli pamiętacie, to nie mam litości dla paznokci ;) W moim przypadku to także świetny wynik.


Podsumowując: Nowość Eveline znowu pozytywnie mnie zaskoczyła. Lakier ma świetną pigmentację, szybko schnie i ma niezłą trwałość. Myślę, że zaopatrzę się w kilka kolorów tej linii.

Jak Wam się podoba kolor?

Buziaki



Produkt ten otrzymałam w ramach współpracy. Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

28 komentarzy:

  1. Zakochalam sie jak tylko zobaczylam :) mialam kiedys podobny kolor lakieru :) co do moich paznokci to max 3 dni lakiery wytrzymuja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dużo zależy od stanu paznokci. Odkąd stan moich zdecydowanie się poprawił, lakier na nich trzyma się dwa razy dłużej :)

      Usuń
  2. Kolor cudo! Uwielbiam takie :D Masz bardzo ładne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor, lakiery do paznokci to moje uzależnienie ciągle mi mało:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier wygląda na paznokciach rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję i kupuję, kolor genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednym słowem świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor. Z Eveline mam tylko jeden lakier - krwistą czerwień i o ile kolor kocham w 100% to jego trwałość jest słabiutka. Muszę wypróbować któryś z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ponieważ faktycznie pozytywnie się zaskoczyłam :)

      Usuń
  8. ciekawy kolor, ani nie czerwony ani nie różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię lakiery Eveline, kolor tego również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam z tej serii nie jest to czerwień, jakaś mięta i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. boski kolor :) uwielbiam takie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, bogaty malinowo czerwony kolor :) Zdecydowanie lepiej się w takich czuję niż w krwistej czerwieni (chociaż ona też jest piękna)
    Bardzo fajnie,że te lakiery mają szeroki pędzelek - dużo wygodniejszy wg mnie od wąskich maluszków

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny kolorek, z Eveline lubię właśnie tylko lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się ten kolor podoba ;) Też go mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja także lubię odcienie czerwieni i różu. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor - podobają mi się również Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...