14 lutego, 2015

EVELINE LUKSUSOWY BALSAM DO CIAŁA ARGAN & VANILLA | EVELINE LUXURIOUS BODY LOTION ARGAN & VANILLA


Która z nas nie lubi po kąpieli rozpieścić swojego ciała balsamem? Ja uwielbiam i jest to dla mnie bardzo ważny rytuał. W dzisiejszym poście pragnę Wam przedstawić produkt, który może znacznie umilić Wam tą chwilę. Naszą dzisiejszą gwiazdą jest luksusowy balsam do ciała Argan & Vanilla Eveline.





Od producenta:


Innowacyjna formuła balsamu do ciała Boost-NUTRITIVE ARGAN & WANILIA oparta jest na bogactwie cennych dla skóry substancji nawilżających i regenerujących. Olejek arganowy, zwany bio-eliksirem młodości, dogłębnie odżywia i uelastycznia skórę. Składniki aktywne zawarte w kompleksie Boost-NUTRITIVE™ intensywnie regenerują, nawilżają i wygładzają skórę przywracając jej naturalną sprężystość i jędrność. Egzotyczny i ciepły aromat wanilii działa kojąco na zmysły, zapewniając chwilę odprężenia i relaksu w ciągu dnia.


Boost-NUTRITIVE Complex™głęboko i długotrwale nawilża, dzięki połączeniu synergicznie działających składników aktywnych, które zapewniają komórkom optymalną ilość wody i utrzymują ją w skórze do 24 godzin. Potrójna moc naturalnych olejków regenerujących zapewnia dogłębne odżywienie skóry, stymuluje odnowę biologiczną i produkcję kolagenu, dzięki czemu skóra zachowuje młody wygląd i jest wyjątkowo elastyczna. Ochronę i ukojenie dla skóry suchej przynosi allantoina i d-panthenol. Masło shea i witaminy A+E intensywnie rewitalizują i ujędrniają, zapewniają zdrowy i młody wygląd. 


Skład: 


Cena: 16zł/ 200ml
Dostępność: Balsam można nabyć w drogeriach, sklepach lub w sklepie internetowym Eveline >TUTAJ<





Opakowanie: Duża, poręczna tubka zamykana na klik. Szata graficzna produktu jest bardzo estetyczna, a na opakowaniu znajdziemy wszystkie potrzebne informacje. Tubka i zamknięcie jest solidne.
Konsystencja: Balsam jest gęsty o beżowym zabarwieniu. Dobrze się rozsmarowuje, szybko się wchłania, nie pozostawia na skórze ani tłustej, ani lepkiej warstwy. Dzięki swojej gęstości jest bardzo wydajny.
Zapach: Zapach tego balsamu jest dosyć słodki, waniliowy. Nie jestem miłośniczką słodkich zapachów, ale ten przypadł mi nawet do gustu. Nie jest duszący. Balsam pachnie bardzo długo, co naprawdę bardzo mi się w nim spodobało. Jak posmaruję się nim rano, pachnę nim cały dzień :)
Działanie: Przyznam, że balsam ma całkiem przyzwoity skład. Zaraz na drugim miejscu w składzie znajdziemy olej sojowy, potem mocznik, glicerynę, olej kokosowy, masło shea, kwas hiarulonowy, olej arganowy, olej macadamia, ekstrakt Wanilii... Wszystko naprawdę wysoko, bo większość tych składników znajduje się na początku tego składu. Super! :) Ja z działania tego balsamu jestem bardzo zadowolona. Moją skórę określiłabym jako normalną i w moim odczuciu balsam nawilża w zadowalającym stopniu, a nawilżenie utrzymuje się długo po posmarowaniu. Skóra po jego użyciu jest wyraźnie gładsza i miękka.

Podsumowując: Nie znajduję, żadnych minusów tego balsamu. Jedynie zapach nie każdemu może przypaść do gustu. Ja ze swojej strony polecam, ponieważ lubię jak zapach balsamu utrzymuje się w zasadzie cały dzień na skórze. Skład balsamu także pozytywnie mnie zaskoczył. Balsam także dobrze nawilża, więc czego chcieć więcej?

Miałyście do czynienia z tym balsamem? Jak się u Was sprawdził?

Buziaki



Recenzowany produkt otrzymałam w ramach współpracy. Fakt ten nie miał jednak wpływu na moja opinię.

20 komentarzy:

  1. Ja niestety nie lubię takich zapachów w kosmetykach :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na pewno skuszę się na jego słoikową wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z Eveline miałam jedynie balsamy wyszczuplające:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie jest urocze.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna grafika, ja mam masełko zapach niestety dla mnie stanowczo za mocny

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam niczego z tej luksusowej serii Eveline, ale pora to zmienic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam z tej serii masło do ciała ale zapach był dla mnie zbyt słodki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz bardziej kusi mnie ten balsam :) Lubię wanilinowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wanilia to nie moje klimaty, ale moze ten zapach nie jest ciężki :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zapach wanilii, więc ten zapach na pewno przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę musiała koniecznie go wypróbować :) Skład bardzo zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam i jego zapach był bardzoo miły dla nosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesujący produkt, z chęcią wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię zapach wanilii, ogólnie słodkie zapachy, więc myślę że polubiłabym się z tym balsamem. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam serię ale nic z niej nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Również nie przepadam za słodkimi zapachami, ale chętnie wypróbuję :) moze akurat przypadnie mi do gustu :) Zapraszam serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię produkty marki Eveline, a z tej serii sama posiadam kosmetyk tylko, że peeling do dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda ładnie wizualnie :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja go lubiłam zużyłam i może jeszcze kiedyś kupię. Naprawdę nawilżał.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...