21 lutego, 2015

EVELINE MINI MAX METALIC LAKIER DO PAZNOKCI | EVELINE MINI MAX METALIC NAIL POLISH


Dzisiaj na tapetę idzie kolejna nowość marki Eveline, a konkretnie lakier do paznokci miniMAX Metalic quick dry & long lasting. Czy nasza dzisiejsza gwiazda sprawdzi się tak dobrze jak lakier Color Edition Eveline? Przekonajmy się... :)





Od producenta:

Kolekcja 6 metalicznych lakierów do paznokci. Kolekcja stworzona na  Sylwester i Karnawał 2014.
Metaliczny połysk to gorący sylwestrowy trend w stylizacji paznokci.
Metaliczny manicure stanowi wspaniałą ozdobę samą w sobie a kolory fuksji, złota czy granatu w chromowanym wydaniu wyglądają  wręcz zjawiskowo.

Cena: 5,99zł/5ml
Dostępność: Drogerie z szafą Eveline, np Rossmann lub >TUTAJ<


Opakowanie: Okrągła, szklana mała buteleczka. Lubie takie, ponieważ wiem, że taką małą ilość raczej zużyję do końca, a z dużych z reguły wyrzucam lub oddaję komuś pół buteleczki.
Pędzelek: Szeroki, czyli taki jak lubię, ponieważ za dwoma pociągnięciami mam pomalowany cały paznokieć. Pędzelek nie jest jednak za szeroki nawet do mojej drobnej płytki. W całej gamie lakierów Mini Max zmienił się właśnie pędzelek na szerszy.
Kolor: Mój kolor to metaliczne złoto 957. Metalicznych odcieni jest jeszcze 5. Aby kolor dobrze pokrył płytkę trzeba koniecznie nałożyć dwie warstwy (o ile nie trzy), inaczej lakier prześwituje i tworzy smugi. 
Konsystencja: Lakier jest dość rzadki, jednak nie zalewa skórek.
Wysychanie: Lakier faktycznie wysycha szybko. Niestety konieczność nakładania nawet trzech warstw znacznie wydłuża wykonanie całego mani.
Trwałość: Tutaj trochę się zawiodłam, ponieważ lakier wytrzymał na moich paznokciach jedynie 2 dni, a potem zaczął odpryskiwać. Taka trwałość jest na moich paznokciach charakterystyczna przy zwykłych lakierach, a przy większości lakierów opisywanych "long lasting", jak w przypadku naszej dzisiejszej gwiazdy, ten czas się wydłuża. Dwa dni to dla mnie naprawdę krótko.


Oto jak lakier prezentuje się na moich pazurkach. Ma widocznych zdjęciach mam nałożone dwie warstwy.




Podsumowując: Niestety ten lakier mnie rozczarował. Wypadł blado przy lakierze Color Edition o którym pisałam >TUTAJ<. Na metaliczną wersje się z pewnością nie skuszę, ale może na zwykłą wersję MiniMaxa? 

Miałyście może styczność ze zwykłym Mini Maxem? Jestem ciekawa jak on się sprawdza.

Buziaki



Produkt ten otrzymałam w ramach współpracy. fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

17 komentarzy:

  1. bardzo lubię lakiery MiniMax zwykły minimax utrzymywał się u mnie na pazurkach około 4 dni, po czym zaczynał odpryskiwać

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnego lakieru z Eveline z tej serii. Ale mnie w sumie podoba się jak wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie moje klimaty kolorystyczne :(. Ale mam jeden lakier Eveline z tej serii i daje radę :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię efekt tych lakierów ale przez konieczność nakładania miliona warstw, częściej sięgam po błyskotki z Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie jest trwały, bo nawet mi się spodobał ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie kolorki na paznokciach, ale tylko czasami.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Złotka nie mam, ale miałam już kilka lakierów z tej serii i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten lakier (inny kolor) i według mnie jest całkiem w porządku. Podoba mi się pędzelek, lakier fajne się rozprowadza i trzyma się około 3 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś podobny, ale nie podał mi się solo :) Zawsze stanowił bazę do jakichś wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To zdecydowanie nie mój kolor, ale wygląda bardzo delikatnie i ładnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. takiego akurat bym nie chciała, jakoś nie lubię złotego na paznokciach, ale miałam czerwony z tej firmy i byłam zadowolona, mama też;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że się na nim zawiodłaś... Na paznokciach wygląda całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tą serię, ale klasycznych lakierów. Metalików nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam takiego lakieru, ale wygląda całkiem fajnie:)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...