24 lutego, 2015

EVELINE NAIL SALON ŻEL DO USUWANIA SKÓREK | EVELINE NAIL SALON CUTICLE REMOVER GEL


Dużą uwagę zwracam na to, aby mieć zadbane dłonie. Usuwanie skórek jest na stałe wpisane w moją rutynę prawidłowo wykonanego manicuire. Dzisiaj przedstawię Wam produkt, który ostatnio bardzo mi w tym pomaga. Przyjrzyjmy się bliżej żelowi do usuwania skórek Nail Salon marki Eveline.



Od producenta:

Profesjonalny preparat o błyskawicznym działaniu.
zgrubiałe i przerośnięte skórki wokół paznokci, bez ryzyka powstania uszkodzeń.
Profesjonalny preparat, który szybko, łatwo i skutecznie usuwa suche,
Zapobiega zadzieraniu, pękaniu i narastaniu skórek na płytkę paznokciową.
Zawiera olej z awokado, który pielęgnuje, wygładza i intensywnie nawilża.

Skład: 



Cena: 16,99zł/10ml
Dostępność: Drogerie oraz >TUTAJ<






Opakowanie: Produkt otrzymujemy w kartonowym, estetycznym pudełeczku. Sam żel zamknięty jest w plastikowej tubce z wąskim aplikatorem.



Konsystencja: Dosyć rzadka jak na żel. Mi bardziej przypomina serum. Niestety wydobywa się z tubki zbyt dużo produktu na skórki, a aplikator nie jest do końca precyzyjny. Ten fakt przekłada się na niską wydajność tego preparatu. 
Zapach: Produkt bezzapachowy.
Działanie: Tutaj należy się pokłon w kierunku marki Eveline, ponieważ produkt ten działa świetnie. Spokojnie działanie mogę porównać do działania słynnego żelu do skórek Sally Hansen. Jestem pozytywnie tym faktem zaskoczona, ponieważ nie spodziewałam się po tym żelu zbyt wiele. Skórki po jego użyciu są zmiękczone i bardzo dobrze odchodzą od płytki. Odsuniecie ich patyczkiem to bułka z masłem. Przy systematycznym stosowaniu zauważyłam, że skórki mniej mi narastają, a dodatek olejku z awokado przyjemnie nawilża skórki.

Podsumowując: Preparat pozytywnie mnie zaskoczył swoim działaniem. Gdyby nie fakt, że przez swoją rzadką konsystencję traci sporo na wydajności, niewątpliwie stałby się moim ulubieńcem. 

Miałyście z tym produktem do czynienia? Jak u Was się sprawdził?

Buziaki


20 komentarzy:

  1. Kosmetyki Eveline bardzo dobrze się spisują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na szczescie nie musze takich specyfików uzywac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś już o nim czytałam, ale ja w tym zakresie ufam od dawna żelowi do usuwania skórek Sally Hansen :) Może kiedyś i ten trafi w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro tak dobrze działa to będę musiała go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eveline jak widać w pielęgnacji paznokci się sprawdził bo odżywki też ma rewelacyjne :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam o tym preparacie i nie przekonuje mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad jego kupnem, ale zrezygnowałam bo wcześniej o nim nie słyszałam. Następnym razem na pewno kupię, bo mnie przekonałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio zakupiłam z Inglota i sprawdza się super. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto wypróbować :) Jak go spotkam w jakiejś drogerii, to będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tochę inną wersje ,ale i tak jestem wierna Sally Hansen :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam, posiadam żel SH i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Produkty Eveline do paznokcie jakoś się u mnie nie sprawdziły i nie kuszą mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam i również go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam właśnie ten z Sally Hansen i prędko mi się nie skończy, ale ten od Evelline to ciekawa opcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myslę nad zakupem takiego lub podobnego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna dobra opinia o tym produkcie! Muszę go przetestować na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...