05 lutego, 2015

JOANNA ARGAN OIL SERUM NA KOŃCÓWKI | RECENZJA



Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję serum na końcówki z serii Argan Oil firmy Joanna. Przyznam, że całkiem nieźle się u mnie sprawuje, ale po więcej szczegółów zapraszam Was do dalszej części posta.




Od producenta:

Serum na końcówki włosów Argan Oil przeznaczone jest do włosów suchych i zniszczonych wymagających szczególnej pielęgnacji. Receptura serum zawiera niezwykle cenny we właściwości pielęgnujące olejek arganowy uzyskiwany z upraw ekologicznych i posiadający certyfikat Ecocert. 
Serum regeneruje nawet najbardziej zniszczone i przesuszone końcówki, redukuje łamliwość i wygładza włókna włosów przywracając im zdrowy połysk i miękkość. 
Dlatego jeśli marzysz o pięknych, mocnych i wyjątkowo zdrowych włosach nie musisz już wydawać fortuny, gdyż jeden z najbardziej cenionych w pielęgnacji składników jest już dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil. 
Dzięki Serum Argan Oil dotychczasowa pielęgnacja włosów, będzie przyjemnością, która stanie się Twoim orientalnym rytuałem. 

Skład: 


Cena: 10zł/50g



Opakowanie:  Serum znajduje się w estetycznej tubce zamykanej na klik. W przypadku mojej tubki nie ma problemu z otwieraniem i zamykaniem tubki.
Konsystencja: Serum jest gęste. Wystarczy naprawdę niewielka ilość serum, aby pokryć całe końcówki. 
Zapach: Typowy dla tej linii kosmetyków Joanna. Przyjemny, jakby orzechowy.
Działanie: Przyznam, że serum całkiem nieźle sprawdziło się na moich włosach. Serum ma za zadanie wygładzić włosy dzięki zawartości silikonów w składzie i faktycznie to robi. Włosy są wygładzone i miękkie. Nie należy jednak przesadzać z nakładaniem zbyt dużej ilości serum na włosy ponieważ nałożone w dużej ilości, może powodować wrażenie oblepienia włosów. Osobiście jednak wolę nie stosować tego serum systematycznie, a na zmianę z eliksirem do włosów tej samej linii, ze względu na znajdujący się w składzie alkohol, który może wysuszyć końcówki. W składzie znajdziemy również obiecany olej arganowy, ale znajduje się on dopiero w połowie składu, więc nie jest to jakaś satysfakcjonująca ilość.

Podsumowując: Serum dobrze się sprawdza do silikonowego zabezpieczenia końcówek. Optycznie wygładza i zmiękcza końcówki. Należy jednak pamiętać, aby nie przesadzić z ilością nakładając go na włosy.

Ze swojej strony serdecznie Was zapraszam do polubienia Fanpage Laboratorium Kosmetycznego Joanna, aby być na bieżąco z ich nowościami. >TUTAJ<

Miałyście z tym serum do czynienia? Jak się u Was sprawdziło?

Buziaki

Juliette

13 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc nie miałam nigdy produktów do włosów marki Joanna, ale widzę, że wiele osób je chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znamy markę, ale jeszcze nigdy nic nie miałyśmy z niej ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo


    OdpowiedzUsuń
  3. nie stosowałam go jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. też jeszcze nie miałam juz prawie w sklepie wkładałam do koszyka i jednak nie skusiłam sie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo pozytywnych opinii ma ta seria ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ten kosmetyk i chyba się na niego skuszę w niedalekim czasie, bo moje końcówki bardzo szybko robią sie przesuszone i rozdwajają się (kilka dni po ich obcięciu!) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może tępe nożyczki? Ja ostatnio takimi obcięłam i tak mi się wykruszyły i porozdwajały, że nie mogę na to patrzeć... :(

      Usuń
  7. niestety alkohol w składzie kosmetyków do włosów to mój wielki przeciwnik i ciągle szukam kosmetyków naturalnych niestety na włosach nie sprawdzają się tak super

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam i byłam z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Często "Cudze chwalimy a swego nie znamy":) Fajny produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam , lecz wygląda że to naprawdę fajny produkt , warty zainteresowania. Bardzo chętnie wypróbuję iż moje końccówki wzywają pomocy;*

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...