12 lutego, 2015

KOBO PROFESSIONAL CIENIE DO POWIEK SWATCH + MAKIJAŻ | KOBO PROFESSIONAL EYESHADOWS SWATCH + MAKEUP


Dzisiejszy post będzie z serii lekkich, krótkich i przyjemnych. Pragnę Wam zaprezentować kilka ślicznych kolorków cieni do powiek Kobo Professional. Są ta 107 Rosy Coral, 145 Sandy Beach oraz mój ulubieniec 137 Electric Blue. Przygotowałam dla Was także makijaż z wykorzystaniem tych cieni. Zapraszam.




Cienie te otrzymałam od Drogerii Natura jako nowości. Przyznam, że mam duże zaufanie do marki Kobo, więc bardzo się ucieszyłam jak zobaczyłam je w paczuszce :)

Od producenta:

Prasowany cień do powiek.
Wysokiej jakości pigmenty w połączeniu z zaawansowaną technologicznie formułą pozwoliły stworzyć cienie o wysokiej trwałości przeznaczone do profesjonalnego makijażu.  Formuła oil free zapewnia łatwą i dokładną aplikację, cień znakomicie przylega do powieki nie obciążając jej.

Cena:  17,99 zł Cienie od 101 do 145 dostępne są również w formie zapasów do samodzielnego komponowania palety ulubionych kolorów oraz 9,99 zł za zapas

Dostępność: Wyłącznie Drogerie Natura



107 Rosy Coral



137 Electric Blue



145 Sandy Beach


Opakowanie: Cień otrzymujemy  w plastikowym, zakręcanym i solidnym słoiczku. Zapas, w plastikowej obwolucie.
Konsystencja: Cienie są prasowane, aksamitne.
Aplikacja: Łatwe w aplikacji, nie obsypują się. Dobrze przylegają do powieki.
Kolor: Moje cienie są cudownie napigmentowane, matowe. Jeżeli chodzi o inne kolory w ofercie Kobo, na stronie producenta znajdziemy 26 różnych odcieni.
Efekt: Uwielbiam te cienie, szczególnie za ich cudowną pigmentację. na powiece utrzymują się calutki dzień. Muszę zaopatrzyć się w jakąś dużą kasetkę i na bieżąco będę ją uzupełniała o kolejne kolory.
Makijaż: Do wykonania tego makijażu użyłam dwóch cieni Kobo: 145 i 137. Kolorem Electric Blue zaakcentowałam jedyne wewnętrzny kącik górnej powieki.



 Jak podoba Wam się makijaż? 


Buziaki



26 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te cienie *.* Szkoda, że ja zwykle nie używam cieni, chyba się jednak pokuszę i je wypróbuję ^^

    http://luxwell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się takie kolorki i makijaż też bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jaka pigmentacja :) ! ten beżowy i róż mnie urzekły <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolory :)
    Podobają mi się!!!
    Szczególnie ten niebieski... taki wakacyjny...

    Buziaki
    xo xo xo xo xo



    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie Kobo uwielbiam i mam ich dosyć sporą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolorki i dobry pigment ,wyglądają na trwałe.

    Buziaki

    xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Różowiutki jest piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię cienie KOBO i na pewno skusze się na ten różany ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne te odcienie, piękny malunek wyczarowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pewnie z kilkanaście kolorów i bardzo je lubię;) Ten błękit jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolorki, już czuję wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękne kolorki tych cieni masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż :) a w moim stylu najbardziej jest sandy beach

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż :) a w moim stylu najbardziej jest sandy beach

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba makijaż, pewnie dlatego, że użyłas ładnych kolorów a do tego są matowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niebieski jest znakomity! Przepiękny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolory, bardzo mocno napigmentowane :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie mi przypomniałaś o cieniach z Kobo których jeszcze nigdy nie użyłam chyba czas coś zmalować ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...