22 lutego, 2015

NOWOŚCI DROGERII NATURA WIOSNA 2015 | NEWS IN NATURA STORE SPRING 2015


Dzisiaj mam dla Was mały przegląd nowości w Drogeriach Natura na wiosnę 2015. Co nowego nam oferuje Natura? Zapraszam :)




Drogerie Natura maja trzy swoje marki, które są jedynie u nich dostępne. Są to: Sensique, My Secret oraz Kobo.





Lakiery do paznokci Nail Art, widoczne na zdjęciu to: 198 Sweet Heart, 201 Blue Holo Mist.
Lakiery do zdobienia paznokci.
Pojemność 7 ml.
Dostępne 6 kolorów: 195 I’AM YOURS, 196 ALL YOU NEED IS LOVE, 197 I LOVE YOU, 198 SWEET HEART, 199 CONFETTI200 FIREWORKS, 201 BLUE HOLO MIST, 202 PINK HOLO MIST
Cena 5,99 zł



Lakiery do paznokci Art Nails, widoczny na zdjęciu to: 203 Sea Green
Lakiery do zdobienia paznokci.
Wąski pędzelek ułatwia precyzyjną aplikację.
Pojemność 7 ml.
Dostępne 2 nowe kolory: 203 SEA GREEN, 204 BLUE OCEAN 



Cień do powiek Velvet Touch, widoczne na zdjęciu to: 155 fiolet ,149 matowy beż.
Aksamitne. nieperfumowane cienie do powiek o delikatnej jedwabistej strukturze. łatwe w aplikacji. Dostępne 12 kolorów.
cena 6.99 zł










My Secret Chalky Matt, lakier do paznokci, edycja limitowana wiosna 2015, Widoczne na zdjęciu to: 242 White, 241 Violet
Lakiery do paznokci z kredowo-matowym wykończeniem po wyschnięciu.
Pojemność 10 ml. Cena 6,99 zł
Dostępne kolory:  238 CHALKY MATT BLACK, 239 CHALKY MATT RED, 240 CHALKY MATT PINK, 241 CHALKY MATT VIOLET, 242 CHALKY MATT WHITE, 243 CHALKY MATT BLUE





Matt Bronzing & Contouring Powder nowy, ciemniejszy odcień w ofercie!!!
Matowy, brązujący puder w kamieniu nadaje skórze odcień naturalnej, zdrowej opalenizny.
Idealny do kreowania „cienia” na twarzy. Polecany do konturowania, modelowania twarzy i ciała.
Dostępne 2 odcienie: 308 SAHARA SAND i nowy odcień 311 NUBIAN DESERT (widoczny na zdjęciu)
Waga 9 g. Cena 19,99 zł




Podsumowując: Bronzer z Kobo już stał się moim aktualnym faworytem. Głównie ze względu na jego chłodny odcień, który jest idealny do konturowania. Cienie z Sensique także zapowiadają się całkiem nieźle. Jest w czym wybierać :)

Która propozycja szczególnie przypadła Wam do gustu?

Buziaki





35 komentarzy:

  1. Świetne nowości! Bronzer z KOBO wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po cienie to się chyba wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości:) uwielbiam Naturę, niestety najbliższa jest 30 km od mojego miejsca zamieszkania:( ehh..

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusiłam się na bronzer KOBO, ale w tym jaśniejszym odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sensiqe i kobo jak najbardziej stworzone dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bronzer chyba najciekawszy. Pożądany odcień chłodnego brązu w fajnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te nowości :) najbardziej jestem zainteresowana tymi bronzerami z kobo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten cień w kolorze fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio mam fazę na błystki, więc ciekawią mnie lakiery z Sensique ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mi się podoba! Cienie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory lakierów z Sensique, lubię "efekty specjalne" i też chętnie bym po takie sięgnęła :) Mój faworyt to ten miedziany <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię lakiery my secret i ciekawią mnie cienie Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się bronzer i cienie do powiek. zastanawiam się, jak wyglądają po wyschnięciu te lakiery z matowo-kredowym wykończeniem. pewnie ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cienie i lakiery zwróciły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widać wiosnę w pełni u ciebie :) wszystko w takich wiosennych kolorkach :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Same wspaniałości widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam ochotę tylko na bronzer, ale i tak do Natury zaglądam rzadko, więc pewnie długo go nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę spróbować bronzera z Kobo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny ten jasny cień.

    OdpowiedzUsuń
  20. lakiery wygladaja super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uff, cieszę się, że nic mnie nie zainteresowało :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jak tu wiosennie:) chętnie widziałabym u siebie ten niebieski lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe produkty:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawi mnie jak wygląda na paznokciach ten matowo-kredowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sliczne te cienie do powiek:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten sam lakier art nails niebieski ;) zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  28. na cienie czaję się już jakiś czas, a bronzer wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. też myślę czy by nie kupić bronzera z Kobo:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne nowości, a zwłaszcza lakiery do paznokci Nail Art :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak patrzę na te kolorki, to aż mi się wiosny zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja wzięłam Sahara Sand i nie wiem sama, co myśleć. Prawie w ogóle go na twarzy nie widać, z drugiej strony to bronzer bardziej do konturowania (choć powiedziałabym, że wyłącznie) niż do ocieplania, więc lepiej za mniej, niż mieć "brudne" krechy na twarzy. Nie wiem jednak, czy daje to jakikolwiek efekt. Pigmentacja jest dość słaba. Myślę, że Nubian Desert byłby lepszym rozwiązaniem, ale może jeszcze się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bronzer z Kobo jest naprawdę świetny ! Mam jaśniejszy odcień ale teraz na lato kupię ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko co tu pokazałaś jest dobre. Moim zdaniem my secret ma dużo tańszych ale równie dobrych odpowiedników co kobo jeśli chodzi o cenę. Obie te marki doceniam.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...