25 marca, 2015

DERMEDIC HYDRAIN 3 HIALURO MASKA NAWADNIAJĄCA | DERMEDIC HYDRAIN 3 HIALURO MOISTURIZING MASK



Nawilżanie to podstawa mojej pielęgnacji cery. Dzisiaj moi kochani przyjrzymy się bliżej masce nawadniającej Hydrain 3 Hialuro firmy Dermedic. Jak ta maska się u mnie sprawdziła? Zapraszam do dalszej lektury.


Od producenta: 

Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Mocznik, Gliceryna, Alantoina, Natural Extract AP, Betaina, Oxynex K
- Intensywnie nawilża
- Przywraca komfort suchej skórze
- Nie zatyka porów
- Nie wymaga zmywania skóry po zabiegu
- Hypoalergiczna

Skład: 


Cena: ok 20zł/50g
Dostępność: Dobre apteki. 

Więcej o tym produkcie możecie przeczytać >TUTAJ<



Opakowanie: Maskę otrzymujemy  w estetycznym, kartonowym pudełku, z przyjemną szatą graficzną, typową dla linii Hydrain 3 Hialuro. Sama maska zamknięta jest tubce zamykanej na klik. Opakowanie jest bardzo poręczne. 
Konsystencja: Dosyć gęsta, trochę żelowa o mlecznym zabarwieniu.
Zapach: Typowy dla tej linii. Świeży, jakby ogórkowy.
Działanie: Maska daje naszej skórze solidną dawkę kwasu hialuronowego, który znajduje się w składzie już na trzecim miejscu. Na drugim znowu znajduje się betaina odpowiedzialna za silne nawilżanie. Dalej jest mocznik, gliceryna... Przyznam, że skład pozytywnie mnie zaskoczył. I to się czuje! Maska naprawdę dobrze nawilża skórę. W gorszych dniach mojej cery, skóra wręcz ją całą spija, nie pozostawiając nic do wytarcia. Maskę obficie nakładamy na oczyszczoną skórę na 15-20 min. Potem jedynie ściągamy chusteczką nadmiar. Przyznam, że początkowo bałam się ją tak stosować, jak zaleca producent, ponieważ po posmarowaniu jest uczucie oblepienia na twarzy. Bałam się, że jednak maska mnie zapcha, ale na szczęście nic takiego się nie stało. Maska niemalże wchłonęła się zupełnie. Widać, że mojej skórze chciało się pić. Teraz już moja cera nie jest tak potrzebująca i nakładam ją na wieczór w mniejszej ilości, traktując ją trochę jako krem na noc ;) Maska jak wspomniałam wcześniej nie zapchała porów, nie podrażniła, nie uczuliła. Jestem z niej bardzo zadowolona :)

Podsumowując: Polubiłam się z tą maską, bo działa :) Moja skóra, aktualnie zmęczona trochę kwasami, ją pokochała. Przyjemny skład, stosunkowo niska cena, higieniczne i poręczne opakowanie... Gorąco polecam :)


Miałyście z tą maską do czynienia? Jak się u Was sprawdziła?

Buziaki


25 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie nawilżające maski, są pomocne w pielęgnacji i pomagają utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale ostatnio polubiłam się z serum nawadniającym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. great article, love the review

    www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tą maskę i była dobra, ale miłości z tego nie było :) bardziej lubię serum z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś czuję, że sprawdziłaby się i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam krem z tej serii. I skończył na stopach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji jej poznać, ale chętnie ją kupię jak będzie w promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie dobrze nawilżające cudeńka ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się lubimy. A dzisiaj akurat otworzyłam maseczkę nawilżającą z Yves Rocher i również mi się podoba jej działanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To cos dla mnie! Musze zakupic!

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłaby dla mnie idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa maseczka... muszę wypróbować!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie przekonałaś mnie do zakupu produktu!
    zapraszam do siebie - www.jestem-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O właśnie czegoś takiego potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektóre produkty Dermedic bardzo lubię, inne mniej, ale chętnie bym wypróbowała tę maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawilżenie zawsze się przyda, więc muszę ją kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumei jest spora różnica między NAWILŻaniem a NAWADnianiem :P

    OdpowiedzUsuń
  18. mojej mamie by się taka przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam zainteresowana tą maską, bo moja buzia potrzebuje nawilżenia :) Dobra recenzja! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ja kiedyś:) lubiłam ją

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja skóra też by wsysnęła w całości taką maskę, jej zawsze chce się pić. :) bardzo fajna się wydaje

    OdpowiedzUsuń
  22. Love this your post, because it's really amazing!
    Great job! Will wait for a new one!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. muszę wypróbować :) wydaje się być idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...