06 marca, 2015

DERMEDIC HYDRAIN3 HIALURO SERUM NAWADNIAJĄCE | DERMEDIC HYDRAIN3 HIALURO HYDRATING SERUM



Ostatnimi czasy na blogu pojawia się dużo wpisów dotyczących pielęgnacji twarzy. Jest to spowodowane głównie faktem, że po zimie zwracam większą uwagę właśnie na pielęgnację zmęczonej po zimie cery. Dzisiaj pragnę Wam przedstawić produkt, który towarzyszy mi w mojej codziennej pielęgnacji. Mowa tutaj o serum nawadziającym Hydrain3 Hialuro Dermedic. 




Od producenta:

Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy 15%, Olej migdałowy, Witamina E, Gliceryna, Phytosqualan – Skwalan
- 15% – najwyższe stężenie kwasu hialuronowego dopuszczalne w kosmetykach
- Natychmiast wygładza skórę
- Ujędrnia i chroni przed przedwczesnym starzeniem
- Nie zatyka porów
- Delikatna konsystencja doskonała pod makijaż
- Do stosowania na dzień i na noc
- Hypoalergiczne

Więcej informacji znajdziecie >TUTAJ<

Skład:

Aqua, Sodium Hyaluronate, Hydrogenerated Polydecene, Caprylic / Capric Triglyceride, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Squalane, Cyclopentasiloxane (and) C30-40 Alkyl Ceteareth Dimethicone / Crosspolymer, PEG-20 Methyl Glucose Sesquistearate, Glyceryl Polymethacrylate (and) Glycoprotein (and) Yeast Extract (Faex Extract) (and) Aleuritic Acid, Tocopheryl Acetate, Polyacrylamide (and) C 13-14 Isoparaffin (and) Laureth-7, DMDH Hydantoin (and) Methylchloroisithiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Parfum


Dostępność: Dobre apteki.
Cena: 40-45 zł/ 30ml



Opakowanie: Produkt otrzymujemy w estetycznym, kartonowym pudełeczku. Samo serum zamknięte jest w ładnej, szklanej buteleczce z zakraplaczem.
Zapach: Świeży, jakby ogórkowy. Nie utrzymuje się długo na skórze.
Konsystencja: Rzadka o białej barwie, przypomina mi śmietanę 30% ;)



Działanie: Jak prezentuje się skład? Kwas hialuronowowy na drugim miejscu, niedaleko mamy też olej migdałowy, glicerynę, skwalan, dalej ekstrakt drożdżowy, brak parabenów... Znajdziemy tutaj także silikony. Nie unikam ich zbytnio, ale zawsze pamiętam o dokładnym oczyszczaniu twarzy. Gdzieś tam przy końcu nieśmiało spogląda także Propylene Glycol, który to z moją cerą się nie lubi, ale w przypadku tego serum, krzywdy mi nie robi.
Serum stosuję głównie na dzień, ponieważ bardzo dobrze nawilża, a przy tym jest niesamowicie lekkie. Nie pozostawia na mojej skórze tłustego ani lepkiego filmu. Szybko się wchłania. Po całkowitym wchłonięciu mogę spokojnie przystępować do makijażu. Podkład na tym serum nie waży się, nie roluje. Serum sprawdza się dobrze pod makijaż. Gdy nakładam serum na noc, rano budzę się z nawilżoną i promienną cerą. 
Serum stosuję codziennie i przyznam, że z wydajnością nie jest tak źle, mimo jego rzadkiej konsystencji. Wystarczy kilka kropel aby pokryć nim całą twarz. Na zdjęciach możecie zauważyć moje miesięczne zużycie.
Serum mnie nie podrażniło, nie uczuliło i ku mojemu zdziwieniu nie zapchało.

Podsumowując: Jestem bardzo zadowolona z wpływu tego serum na moją cerę. Jest lekkie, a przy tym bardzo dobrze nawilża moją zmęczoną po zimie skórę.

Ciekawa jestem jakie są Wasze odczucia co do działania tego serum.

Buziaki


21 komentarzy:

  1. Muszę w końcu zainwestować w porządne serum nawilżajace ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego kosmetyku nie miałam. Ale z tej serii używałam kremu do twarzy i u mnie skończył na stopach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o nim dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś to serum i byłam z niego zadowolona, ale tylko jako produkt na dzień. Na noc był jednak zbyt slaby. Ale bardzovdobrze go wspominam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu wypróbować to serum, od dawna mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna mam na nie ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam, używałam. Świetny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę o nim już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To bardzo dobra firma. Mamy kilka ich kosmetyków ale serum jeszcze nie miałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. firma ma ostatnio same dobre opinie musze sobie sprawic jakies serum:)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie mam zamiar je kupić :) tylko mnie utwierdziłaś w przekonaniu, że muszę je mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem czy to serum sprawdzi się przy mieszanej/tłustej skórze? może ktoś używał i mógłby napisać jak się wtedy zachowuje? obawiam się czy nie będę się po nim świecić jak latarnia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku tego serum nie musisz się o to obawiać. Serum nie wzmaga błyszczenia. Również mam mieszaną cerę i stosuję go na dzień pod makijaż :)

      Usuń
  13. Mam z tej firmy Łagodzący krem przeciwzmarszczkowy, używam na noc i rano skóra jest mięciutka i wygładzona, mogę polecić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem jak dałoby radę na mojej buzi :). Choć obecnie mam jeszcze innego ulubieńca do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam to serum, mój wielki ulubieniec właściwie to już od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydałoby się takie skoncentrowanie nawilżdenie !

    OdpowiedzUsuń
  18. przydałoby mi się to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam z rok temu i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...