04 marca, 2015

MOJE NOWOŚCI ZE SKLEPU "ZRÓB SOBIE KREM' | MY NEWS FROM STORE 'ZRÓB SOBIE KREM'


Właśnie przyszła do mnie paczuszka z moimi zakupami ze sklepu zrobsobiekrem.pl Mimo, że paczuszka dotarła do mnie szybciutko, to i tak nie mogłam się jej doczekać ;) Co znalazło się w mojej przesyłce i jakiem mam zamiary co do jej zawartości?





Jako, że jesienią nie zdążyłam wykonać na mojej cerze kuracji kwasami, postanowiłam nadrobić zaległości i zrobić to wczesną wiosną. W zasadzie to już delikatnie się spóźniłam, bo mogłam wcześniej się zdecydować, ale myślę, że uda mi się ze wszystkim wyrobić ;) Moja cera po prostu mocno domaga się już kwasów i mam wrażenie, że przeżywa swoje apogeum, jeżeli chodzi o jej zły stan. Po zimie zawsze tak mam. Ale z kolei jest to znak, że moja cera już czuje wiosnę :) Przy okazji nabyłam kilka produktów, które świetnie się u mnie sprawdzają oraz dwa potrzebne akcesoria do wykonania moich mazideł, czyli szklana bagietka i papierki lakmusowe do sprawdzania PH wykonanego przeze mnie toniku.

Oto moje zakupy:


 Tym razem zdecydowałam się na kwas glikolowy. Z tym Panem jeszcze żadnych przygód nie miałam, więc jest to nasze pierwsze spotkanie. Na pierwszy ogień pójdzie do toniku. Oczywiście będę Was na bieżąco informować jak się u mnie sprawdza. Wykorzystam go zarówno do sporządzenia toniku jak i do późniejszych peelingów. 15ml buteleczka w zupełności mi wystarczy na taką kurację.


Koncentrat z Aloesu zatężony 200-krotnie.  Jak już dłużej ze mną jesteście to już wiecie, że uwielbiam aloes. Cudownie wpływa na moją cerę. Jest go 1g, ale taka ilość wystarczy na sporządzenie 200 ml żelu z aloesu. Oczywiście jak zwykle czegoś zapomniałam i w tym wypadku jest to guma ksantanowa potrzebna do ukręcenia żelu, ale jakoś spróbuję sobie bez niej poradzić. Postanowiłam na bieżąco wykonywać serum algowo-aloesowe.


Algi, wykorzystam do maseczek i serum :) Uwielbiam ich wpływ szczególnie na moją cerę.

Ponadto w mojej paczuszce znalazły się:


Francuska glinka żółta, spełni się u mnie głównie w formie maseczek. To bogactwo minerałów to zbawienie dla mojej zmęczonej zimą cery.


Hydrolat z melisy Bułgarski, który wykorzystam do sporządzenia toniku z kwasem glikolowym. Malutka 15 ml buteleczka spokojnie wystarczy mi na dwu- tygodniowe przygotowanie cery do peelingu kwasowego.


Organiczny macerat z żywokostu lekarskiego oraz prawoślazu lekarskiego. Oba maceraty generalnie łagodzą, nawilżają, a ponadto macerat z prawoślazu stosowany jest w kosmetykach ze względu na dobre właściwości przeciwbakteryjne i przeciwzapalne. Oba olejki wykorzystam w moich maseczkach i serum. Po zabiegach kwasowych wmasowane w skórę z pewnością ją ukoją. 

Jestem bardzo zadowolona z zakupów w sklepie zrobsobiekrem.pl. Przesyłka błyskawicznie do mnie dotarła, a dodatkowo mogłam liczyć na miłą i  fachową pomoc ze strony sklepu. Na ich stronie możecie znaleźć mnóstwo przepisów na kosmetyki DIY. Przyznam, że mi osobiście bardzo spodobała się taka zabawa i już wiem, że nie są to moje ostatnie zakupy w tym sklepie :) Półprodukty nie są drogie. Wykonanie kosmetyku samemu nie jest takie trudne z pomocą cennych wskazówek, które znajdziemy na stronie sklepu oraz fachowym doradztwem z obsługi. Dodatkowo wiemy, czym się smarujemy i... ile to daje frajdy :) Czuję, że przepadłam ;)

Dobra! Zabieram się za przygotowanie mikstur :)

Buziaki


32 komentarze:

  1. O kurczę! Algi, spirulina? KOCHAM!!!! Sama bym sobie z chęcią taki wykonała, będę musiała wejść na stronkę i popatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka :)
    co powiesz na wspólną obserwacje ? ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ile wspaniałości widzę.. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. No teraz czas robić mikstury :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej czekam z niecierpliwością na te mikstury:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na to, co powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie półprodukty, są bardzo ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spore zamówienie :) Ja kilka razy już przymierzałam się do zakupów w tym sklepie, ale zawsze coś z rzeczy które chciałam było niedostępne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię spirulinę :) Choć teraz używam algi brunatne, które moim zdaniem mają identyczne działanie, ale nie mają tak intensywnego zapachu i nie rozpuszczają się całkowicie w wodzie, więc przy okazji mogę sobie nimi delikatny peeling wykonać. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to się teraz będzie działo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie próbowałam kwasów ^_^ Może czas zacząć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To teraz się zacznie tworzenie na całego :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Z miłą chęcią przyjrzę się tworzeniu nowości :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego tworzenia kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wolę gotowe kosmetyki, ale jestem ciekawa co wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sprawa takie stworzenie sobie własnego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwdzy raz widze ze mozna takie kosmetyki kupic koniecznie musze spróbować! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie bym spróbowała zrobić coś sama, ale kompletnie się na tym nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. sporo tego:)

    ___________________________
    drogie panie! konkurs
    WWW/JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na jakiś przepis z tymi półproduktami. Sama kręcę coś własnoręcznie jedynie na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  21. O nie wiedziałam, że istnieje marka oferująca takie produkty. Chętnie się rozejrzę ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię spirulinę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też czaję się na zakupy w tym sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kiedyś zamawialam z BU, ale nic mnie wtedy nie zachwyciło;) miłego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe jaki wyczarujesz eliksir z tych rzeczy:):):)
    dziękuje za miłe odwiedzinki i równiez dołączam do grona stałych gości:)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię sklep Zrób Sobie Krem. Mam do niego duży sentyment, gdyż tam robiłam swoje pierwsze zakupy, kiedy kilka lat temu zainteresowałam się naturalną pielęgnacją. Dzięki ich olejom, półproduktom oraz recepturom pokochałam samorobione kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie majsterkowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardo fajne ;) uwielbiam to :) czekam na kolejne
    zapraszam do siebie do komentowania i czytania http://miloscjestzawszesilna.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pytałaś o wspólną obserwację .
    Zacznij na pewno się odwdzięczę.
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...